Dbanie o pozytywny wizerunek marki i zaufanie klientów to priorytet Grupy Open Finance SA

Rynek pośrednictwa finansowego oraz nieruchomościowego stawia przed Grupą Open Finance SA coraz to nowsze wyzwania. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na to, czy dana firma jest pozytywnie odbierana na rynku - świadomość konsumentów z dnia na dzień jest coraz większa. Co to oznacza dla przedsiębiorcy? Oczywiście idą za tym pozytywne przesłanki – klient już przed przyjściem na spotkanie z doradcą wie, jaki wizerunek ma firma oraz jakimi działaniami może się pochwalić.


Grupa Open Finance SA sięga po coraz to of_2362nowsze rozwiązania dla swoich klientów, wprowadza nowe standardy i z dnia na dzień zwiększa jakość świadczonych na rynku usług. Doradcy pracujący w obu Spółkach to „strażnicy” interesów klienta. Dbając o profesjonalne i długotrwałe relacje, pracują nad zaufaniem jakim klienci darzą Grupę. Innowacyjne rozwiązania, które do swoich standardów wprowadza Home Broker SA pozwalają na budowanie świadomości marki oraz zwiększają wachlarz proponowanych usług. Wprowadzając technologię wirtualnego spaceru 3D jako standard swoich działań, Home Broker SA niepodważalnie zwiększa swoją przewagę nad konkurencją.


Jesteśmy pierwszym ogólnopolskim pośrednikiem na rynku nieruchomości, który daje Klientowi możliwość zapoznania się ze szczegółowym wyglądem mieszkania bez wychodzenia z domu. Czas, który Klienci poświęcali na osobiste oglądanie wybranych nieruchomości może zostać inaczej zagospodarowany. Wystarczy mieć przed sobą komputer, tablet czy telefon i z dowolnego miejsca na świecie możemy zapoznać się ze standardem wykończenia mieszkania czy domu i „przejść” się po nieruchomości. Home Broker SA jest liderem na rynku pośrednictwa nieruchomości. Jesteśmy zawsze o krok przed konkurencją, a nowe możliwości, które dostarczamy naszym Klientom utwierdzają nas w przekonaniu, że to co robimy jest pozytywnie odbierane na rynku – mówi Jakub Strzelczyk, dyrektor marketingu Home Broker SA.


Open Finance SA z miesiąca na miesiąc odnotowuje wzrost sprzedaży. O wyniku tym świadczy najnowszy ranking Związku Firm Doradztwa Finansowego, który potwierdza iż Grupa Open Finance SA jest niekwestionowanym liderem na rynku pośrednictwa finansowego. Pracowników Spółki niewątpliwie cieszy również uznanie, jakim klienci darzą spółkę. Jakość świadczonych na rynku usług oraz zaufanie do marki to tylko kilka mocnych atutów Grupy. Open Finance SA jako lider na rynku pośrednictwa finansowego w Polsce oraz Home Broker SA – niekwestionowany numer jeden na rynku pośrednictwa nieruchomości – wiedzą jak ważny jest klient i co najważniejsze – wiedzą jak dbać o jakość, zaufanie i renomę świadczonych usług.


Praca nad wizerunkiem marki jest procesem długotrwałym. Każdy przedsiębiorca przyzna jednak, że jest to proces niebywale opłacalny – tylko dzięki pracy nad jakością możemy rozwijać swoją działalność. Klient jest najważniejszy, a dbanie o relacje Klient-Przedsiębiorca jest priorytetowym działaniem dla Grupy Open Finance SA. Czym niekwestionowany na rynku lider może pochwalić się swoim klientom?


Spółki z Grupy Open Finance SA zostały nagrodzone za jakość świadczonych usług (Konsumencki Lider Jakości, Gwiazda Jakości, Najwyższa Jakość Q1), zaufanie i renomę (Dobra Marka, Laur Konsumenta – TOP MARKA) oraz wysoki wolumen sprzedaży (Gepard Biznesu, Finansowa Marka Roku, Najcenniejsza Polska Marka). Jednym z ważniejszych dla Open Finance SA wyróżnień jest nagroda Superbrands w kategorii doradcy finansowi – jest to wyróżnienie przyznawane najlepszym markom w Polsce. Te nagrody i wyróżnienia wręczane są firmom, które charakteryzują się najlepszą jakością obsługi i dbają o nią przez cały rok. To, która firma czy marka otrzyma wyróżnienie, uzależnione jest od badań konsumenckich – jest to głos klientów, którzy skorzystali z usług Grupy Open Finance SA i są z nich zadowoleni. Warto podkreślić również fakt, iż Open Finance SA został nagrodzony tytułem National Champion w kategorii Dbałość o Klienta. Open Finance SA jest wśród 28 firm nominowanych w Polsce. Nagroda o europejskiej randze utwierdza firmę w przekonaniu, że droga, którą przemierza wraz ze swoim klientem idzie w bardzo dobrym kierunku.


Dbałość o pozytywny wizerunek marki jest dla każdego przedsiębiorcy bardzo ważna.
Jest to podstawa do dalszego rozwijania działalności i poszerzania usług, które dla klientów
są najważniejsze. Najnowsze badania wykazują, że ponad 60% konsumentów chętniej sięga
po markę, przy której znajdują się wyróżnienia przyznane przez klientów.

 


Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
50%
50%
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.