Świat

Tylko 13,7 proc. małych firm deklaruje, że będzie się starała pozyskać fundusze z UE w latach 2014-2020. To jeszcze mniej niż w latach 2007-2013, kiedy to z funduszy skorzystało 17,24 proc. mikro- i małych przedsiębiorców.
Relacja z konferencji
Misja i działalność GRUPY ATLAS nie ogranicza się jedynie do branży budowlanej i staje się przykładem pełnowymiarowego zaangażowania w budowanie wizerunku Polski.
Polska szkoła wciąż pozostaje w tyle za cyfrowymi kompetencjami swoich uczniów. Rządzący muszą się z tym wreszcie zmierzyć i podjąć współpracę z twórcami nowoczesnych, mobilnych technologii edukacyjnych. Zwłaszcza, że dostępne są rozwiązania oferowane bezpłatnie.
Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie to nieformalne zrzeszenie wiodących na polskim rynku firm generalnego wykonawstwa, zawiązane w 2010 r., które za podstawowy cel postawiło sobie wyeliminowanie wypadków śmiertelnych na polskich budowach.
Afryka zdobyta pod patronatem ForumBiznesu.pl
Grupa generująca 70 proc. PKB i tworząca miejsca pracy dla prawie 70 proc. zatrudnionych – to małe i średnie przedsiębiorstwa. Segment klientów niezwykle ważnych dla InterRisk.
Wdrożone procedury zarządzania, wysokie standardy obsługi, pozycja firmy na rynku i wysoka jakość świadczonych usług, zyskały duże uznanie Kapituły Ogólnopolskiego Programu Najwyższa Jakość Quality International, która przyznała firmie jedną z najwyższych ocen w tegorocznej edycji konkursu, spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń.
Według danych opublikowanych w raporcie BIG InfoMonitor, na koniec 2016 r. ponad 2 mln 322 tys. Polek i Polaków nie radziło sobie z terminowym zwrotem posiadanych zobowiązań, zarówno kredytowych jak i pozakredytowych. Łączna kwota ich długów wyniosła – 53,69 mld zł.
Marka Atlantic 20 lat temu przełamała w Polsce schemat czysto użytkowego znaczenia bielizny, wprowadzając na nasz rynek pierwszą kolorową kolekcję. Tym samym stała się pionierem trendu traktowania bielizny jako elementu mody i tożsamości.
Świece produkowane przez rodzinną firmę Bartek Candles z Bystrzycy (woj. dolnośląskie) są wyjątkowe. Feeria barw, zapachów i kształtów to ich znak rozpoznawczy już od prawie 25 lat. Dzięki nim można stworzyć wyjątkową atmosferę każdego dnia.
Firma Franke Polska świętuje w tym roku jubileusz 20-lecia istnienia na polskim rynku. Zlewozmywaki, baterie i okapy, sygnowane logo marki, wyróżnia najwyższa jakość, uniwersalna funkcjonalność i ponadczasowe wzornictwo. Dwie dekady głębokich przemian gospodarczych przyczyniły się do stabilnego rozwoju firmy, dzięki któremu marka Franke jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w swojej branży.
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2017 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.