Dzieci

Polacy to wyjątkowo troskliwi i szczodrzy rodzice. Decydując się na założenie rodziny, liczą się z dodatkowymi – ogromnymi – kosztami związanymi z wychowaniem i wykształceniem potomstwa, a mimo to nie oszczędzają nawet na wszechstronnym rozwoju dzieci. Jak wynika z raportu „Ile kosztuje dziecko w Polsce?” platformy do obniżania rachunków MAM, zdecydowana większość młodych Polaków, bo aż 70%, już od pierwszych lat życia uczęszcza na zajęcia dodatkowe i korzysta również z różnorodnych atrakcji, na które rodzice wydają najczęściej od 250 do 300 zł miesięcznie. Na co dokładnie przeznaczane są te kwoty?
Wprowadzone zostaną w 2016 roku istotne zmiany dotyczace wykorzystania urlopów rodzicielskich oraz macierzyńskich. Wykorzystujący urlop ma prawo w tym czasie do zasiłku.
Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie platformy do obniżania rachunków za media MAM nie pozostawiają wątpliwości – Polacy lubią rozpieszczać swoje dzieci i nie szczędzą pieniędzy na zakup zabawek dla najmłodszych. Miesięcznie rodzice przeznaczają na ten cel średnio aż 200 zł. Kwota ta zwiększa się w grudniu, kiedy to ze względu na mikołajki oraz Boże Narodzenie – z założenia – Polacy kupują więcej upominków. W okresie świątecznym rodzice przeznaczają na zabawki dla swoich pociech około 500 zł. Ponadto aż ¼ badanych na prezent mikołajkowy i bożonarodzeniowy (ale i urodzinowy) dla każdego dziecka z osobna wydaje odpowiednio od 300 do nawet ponad 2000 zł! Co dokładnie kupują Polacy i które sklepy wybierają, szukając prezentów?
Kraków, 16 kwietnia 2018 r. – Według raportu opublikowanego przez UKCCIS (UK Council for Child Internet Safety) Polska wyróżnia się na tle pozostałych krajów europejskich pod względem posiadania przez najmłodszych urządzeń elektronicznych.
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2019 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.