Sztuczna inteligencja

● Według danych w I kwartale 2018 r. w Polsce funkcjonowało 1 236 centrów usług BPO, SSC, IT, R&D (polskich i zagranicznych) zatrudniających 279 tys. osób . ● Docelowo roboty mogą zastąpić nawet jedną piątą etatowych pracowników. ● Polscy przedsiębiorcy przeznaczają średnio 334 godzin w roku na dopełnienie różnych formalności - dlatego decydują się ...
Cyfryzacja jest motorem napędowym dla polskiej gospodarki, a także europejskiej. Unia Europejska tworzy budżet obejmujący nowe technologie, sztuczną inteligencję oraz Internet rzeczy. Szacuje się, że do 2025 roku PKB może wzrosnąć o 250 miliardów złotych właśnie dzięki nowym technologiom i cyfryzacji.
• Już w 2016 r. ponad połowa Amerykanów (57 proc.) twierdziła, że w ciągu paru następnych dekad instytucje finansowe w obecnej formie przestaną istnieć. • W Polsce niemalże połowa firm fintechowych (45 proc.) stosuje w swoich rozwiązaniach technologie z zakresu intelligence automation i data science. • Zgodnie z prognozami, do 2025 roku wirtualni asystenci mają ...
Wydajność na niespotykanym dotychczas poziomie i nowy wymiar współpracy pomiędzy ludźmi a maszynami – takie ma być pokłosie popularyzacji sztucznej inteligencji. Najnowszy raport opracowany przez Deloitte we współpracy z Singularity University wskazuje na nią, jako na jedną z technologii, które w najbliższych latach dokonają znaczącej transformacji...
Kraków, 8 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierwszego wejrzenia. Wystarczyło jedno zdjęcie wykonane ukradkiem i system sztucznej inteligencji do rozpoznawania twarzy natychmiast odszukał jej nazwisko, profile na portalach społecznościowych i dane kontaktowe.
Sztuczna inteligencja jest jednym z częściej wymienianych trendów technologicznych, które mają zrewolucjonizować współczesny biznes. Gartner wymienia AI w absolutnej czołówce globalnych kierunków rozwoju technologicznego. Zdaniem analityków z amerykańskiego instytutu do 2020 roku elementy AI znajdą się w niemal każdym nowym oprogramowaniu , a 85% ...
Firmy dokładają wielu starań, by ich contact center funkcjonowały lepiej, jednak mimo postępu technologicznego wciąż borykają się z licznymi problemami. Telefony w nieodpowiednim momencie, konsultanci, z którymi ciężko znaleźć wspólny język i nietrafione oferty to, tylko wycinek branżowych bolączek. Receptą na poprawę sytuacji mają być rozwiązanie oparte o zaawansowaną analitykę danych i uczenie maszynowe.
Eksperci są zgodni: gros wykonywanych dziś zawodów odejdzie do lamusa. Według firmy analitycznej McKinsey & Company, aż 60 proc. zawodów ma być w najbliższym czasie zastąpionych przez komputery. Na liście zagrożonych profesji znajdują się m.in. taksówkarze, księgowi, analitycy bankowi i dziennikarze. Pracy może zabraknąć nawet dla hollywoodzkich gwiazd filmowych. Postępująca automatyzacja ma zmienić rynek nie do poznania, drastycznie redukując liczba etatów.
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2019 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.