Zarządzanie

Starostwo Powiatowe w Świdnicy kładzie ogromny nacisk na podniesienie jakości swoich usług świadczonych dla osób niepełnosprawnych.
Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego został nagrodzony w programie Najwyższa Jakość Quality International za realizację kompleksowej obsługi klientów za pośrednictwem Biura Obsługi Interesanta (BOI).
Dziś niemal każde miasto w Polsce zarządzane jest zgodnie z przyjętą strategią rozwoju oraz opracowanym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Rodzi się pytanie: jakie czynniki świadczą o dynamice rozwoju miasta?
Skuteczne szkolenia podnoszą zakres kompetencji pracowników, a co za tym idzie, wpływają na wzrost wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw. To, że warto się szkolić i korzystać z usług wyspecjalizowanych firm doradczych, jest oczywiste. Ważne, żeby w gronie tego typu usługodawców umiejętnie wybrać tę najbardziej wartościową ofertę, gwarantującą właściwy kierunek dalszego rozwoju firmy.
LOTON® - Firma Kosmetyczna, której celem jest dawanie satysfakcji wszystkim łączącym nowoczesność z szacunkiem do natury. Projektujemy kosmetyki tak, aby dać szanse przyrodzie na odnawianie jej potencjału. Dotąd tworzyliśmy je omijając gdzie to możliwe surowce syntetyczne i tak będziemy postępować nadal. Tak widzimy dobro naszych klientów, naszego środowiska i nas wszystkich.
OSM w Skierniewicach łączy 60-letnią tradycję z nowoczesnymi technologiami wytwarzania i wysoką jakością oferowanych produktów, które już dwukrotnie zdobyły uznanie Kapituły Ogólnopolskiego Programu Najwyższa Jakość QI. W tym roku skierniewicka spółdzielnia walczy będzie o Perłę Jakości QI 2013.
W celu zwiększenia roli podmiotów prywatnych w aktywizowaniu osób pozostających bez pracy, Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu kontynuuje współpracę z prywatnymi agencjami pośrednictwa pracy.
Nieustanny rozwój technologii informatycznych niesie zmiany w zakresie zarządzania pracą i przetwarzania danych. Transformacja cyfrowa obejmuje już wszystkie branże, a proces cały czas przyspiesza. Koniecznością staje się wdrażanie nowoczesnych i funkcjonalnych systemów informacyjnych.
Firmy od początku swojej działalności starają się, aby ich procesy biznesowe były coraz szybsze i tańsze. Czy tyle samo uwagi poświęcają przy tym doświadczeniom klienta, które coraz częściej decydują o przewadze konkurencyjnej na rynku? Customer Experience to dziś nowy marketing. Ale co to w zasadzie oznacza i jak w jego realizacji może pomóc technologia?
«
1
2
3
4
5
6
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.