Zarządzanie

Urząd Miasta Świdnicy był już dwukrotnie wysoko oceniany w Programie Najwyższa Jakość Quality International, zdobywając godła QI za jakość obsługi swoich klientów, niwelowanie barier administracyjnych czy inwestycje własne gminy. W tym roku Świdnica poddaje pod ocenę Kapituły konkursu wypracowane formy wspierania przedsiębiorczości i najwyższą jakość obsługi inwestora, dzięki czemu ma duże szanse na zdobycie wyróżnienia specjalnego – Perłę QI 2014.
Sephora to największa sieć perfumerii na świecie, z ponad 1800 salonami znajdującymi się w 31 krajach, część globalnego koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) działającego w sektorze dóbr luksusowych. Należą do niego takie marki jak Givenchy, Guerlain, Christian Dior, Fendi, Marc Jacobs czy Tag Heuer. To także perfumeria, która na początku lat 70-tych zrewolucjonizowała podejście do sprzedaży kosmetyków – dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów, swobodne testowanie, próbowanie i odkrywanie.
W celu zwiększenia roli podmiotów prywatnych w aktywizowaniu osób pozostających bez pracy, Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu kontynuuje współpracę z prywatnymi agencjami pośrednictwa pracy.
Rozmowa z Marią Kowalik, Prezesem Zarządu Powszechnej Spółdzielni Spożywców „Społem” w Zawierciu.
Firmy od początku swojej działalności starają się, aby ich procesy biznesowe były coraz szybsze i tańsze. Czy tyle samo uwagi poświęcają przy tym doświadczeniom klienta, które coraz częściej decydują o przewadze konkurencyjnej na rynku? Customer Experience to dziś nowy marketing. Ale co to w zasadzie oznacza i jak w jego realizacji może pomóc technologia?
Na rynku przeważa opinia, że outsourcing jest korzystnym rozwiązaniem, które pomaga skupić się na głównej działalności. Przekazanie części procesów na zewnątrz również pozwala rozwiązać wiele wewnętrznych problemów, z którymi borykają się zarządzający. Ale czy tak naprawdę z outsourcingu może korzystać każda firma? Kiedy warto się na niego zdecydować?
Polski rynek nowoczesnych usług dla biznesu rozwija się w ogromnym tempie i mogłoby się wydawać, że o outsourcingu wiemy już wszystko. Czy na pewno? Kto może korzystać z tego modelu biznesowego i czy zawsze na tym zyska? Czy oddawanie procesów na zewnątrz wiąże się z ryzykiem utraty kontroli nad własnym biznesem? Oto pięć najczęściej powielanych mitów związanych z outsourcingiem.
Gdy w sklepie internetowym klikasz „Dodaj do koszyka”, rusza cała machina realizująca transakcję. Co jednak dzieje się, gdy w tej samej chwili zamówienie złoży setka innych klientów?
Czujesz, że utknąłeś w miejscu, które nie daje ci już satysfakcji? Pomyśl, że tylko etap przejściowy do czegoś nowego i skorzystaj z kilku podpowiedzi, jak poprawić sobie nastrój w biurze.
Z raportu przygotowanego przez Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) wynika, że przeszło 3 na 5 firm musi mierzyć się z szeregiem różnorodnych wyzwań. Blisko 40% respondentów twierdzi, że problemy, z jakimi borykają się przedsiębiorcy, wpływają na zdolność funkcjonowania organizacji i z roku na rok stają się coraz bardziej złożone.
Coraz więcej osób chce zostać biznesmenami i od podstaw opanować wybraną niszę. Początkujących przedsiębiorców łączy nie tylko chęć powtórzenia osiągnięć Richarda Bransona czy Marka Zuckerberga, ale również błędy w myśleniu i działaniu. Na podstawie własnego doświadczenia zabrałem najbardziej powrzechne błędy początkujących biznesmenów.
Według oceny Międzynarodowego Funduszu Walutowego, w zeszłym roku Chiny zajęły miejsce przed Stanami Zjednoczonymi pod względem PKB, który był przeliczony na dolary amerykańskie według parytetu siły nabywczej. Ten kraj jednocześnie stał się największą gospodarką na świecie.
W przypadku wielu gospodarstw wydatki bożonarodzeniowe obejmą znaczną część miesięcznego budżetu. Z tegorocznej edycji raportu Deloitte „Zakupy Świąteczne 2015”1 wynika, że polska rodzina zamierza przeznaczyć na ten cel średnio 1 282 zł. Co zrobić, kiedy zasoby domowego portfela okażą się niewystarczające? Jednym ze sposobów ich uzupełnienia jest mikropożyczka. Jakie pytania powinniśmy sobie zadać, by w czasie zakupowej gorączki wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie?
Jednym z problemów firm planujących inwestycje w technologie zwiększające jakość obsługi klienta jest określenie mierzalnych korzyści takiej inwestycji. Niemal połowa respondentów wymienia „pomiar efektów” jako jedno z największych wyzwań w zdobywaniu poparcia dla projektów tego typu.
Zdolność przedsiębiorstw do zidentyfikowania i zatrzymania najlepszych pracowników oraz umiejętność promowania pożądanych postaw jest w nowoczesnej gospodarce kluczem do sukcesu. Niestety 40 proc. polskich firm nie bada regularnie kompetencji swoich pracowników zapominając jak istotnym czynnikiem rozwoju firmy jest jakość kapitału ludzkiego i wykorzystanie tego kapitału na rynku.
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2017 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.