Zarządzanie

Czujesz, że utknąłeś w miejscu, które nie daje ci już satysfakcji? Pomyśl, że tylko etap przejściowy do czegoś nowego i skorzystaj z kilku podpowiedzi, jak poprawić sobie nastrój w biurze.
Firmy od początku swojej działalności starają się, aby ich procesy biznesowe były coraz szybsze i tańsze. Czy tyle samo uwagi poświęcają przy tym doświadczeniom klienta, które coraz częściej decydują o przewadze konkurencyjnej na rynku? Customer Experience to dziś nowy marketing. Ale co to w zasadzie oznacza i jak w jego realizacji może pomóc technologia?
Coraz więcej osób chce zostać biznesmenami i od podstaw opanować wybraną niszę. Początkujących przedsiębiorców łączy nie tylko chęć powtórzenia osiągnięć Richarda Bransona czy Marka Zuckerberga, ale również błędy w myśleniu i działaniu. Na podstawie własnego doświadczenia zabrałem najbardziej powrzechne błędy początkujących biznesmenów.
W przypadku wielu gospodarstw wydatki bożonarodzeniowe obejmą znaczną część miesięcznego budżetu. Z tegorocznej edycji raportu Deloitte „Zakupy Świąteczne 2015”1 wynika, że polska rodzina zamierza przeznaczyć na ten cel średnio 1 282 zł. Co zrobić, kiedy zasoby domowego portfela okażą się niewystarczające? Jednym ze sposobów ich uzupełnienia jest mikropożyczka. Jakie pytania powinniśmy sobie zadać, by w czasie zakupowej gorączki wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie?
W każdej sytuacji dziedziczenia spadkobierca musi zmierzyć się ze stwierdzeniem nabycia spadku. Niejednokrotnie bowiem skład masy spadkowej, oprócz własności osoby zmarłej, stanowią także jej długi. Ratunkiem pozostaje umiejętne skorzystanie z dobrodziejstwa inwentarza.
Wielu nabywców przekonało się, że błędy popełnione podczas odbioru mieszkania mogą dawać się we znaki przez kilka kolejnych lat. Zanim przyjmiesz klucze do lokalu i podpiszesz protokół upewnij się, że nie bierzesz „kota w worku”. Eksperci są zgodni – po dokonaniu odbioru mieszkania dochodzenie roszczeń może być trudniejsze. Aby oszczędzić sobie stresu w przyszłości upewnij się, co tak naprawdę odbierasz od dewelopera!
W powszechnej opinii Internet to uniwersalny i jedyny słuszny kanał komunikacji. Ale czy faktycznie tylko za pośrednictwem portali, profili i serwisów można dotrzeć do klienta i przekonać go, że to nasz produkt jest tym, którego potrzebuje?
«
1
2
3
4
5
6
7
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.