e-commerce

Łazienka i kuchnia to bardzo ważne miejsca w naszym domu. Planując ich wyposażenie dążymy do tego, aby były funkcjonalne i praktyczne, a zarazem przytulne.
Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Przez internet kupujemy niemal wszystko: ubrania, książki, płyty, buty. Okazuje się jednak, że nie w każdej dziedzinie się to sprawdza. Polacy nadal wolą robić zakupy spożywcze w tzw. realu niż w sieci.
Sklep internetowy Łazienkaplus.pl powstał w 2007 roku i od tamtej pory prowadzi swoją działalność z dużym powodzeniem, sukcesywnie zyskując coraz większe rzesze zadowolonych klientów. Przez ostatnie 10 lat sprzedał on ponad 2 miliony produktów. Nieustanne poszerzanie asortymentu oraz miła i profesjonalna obsługa sprawiły, że obecnie jest to najbardziej rozpoznawalna marka z branży łazienkowej na naszym rodzimym rynku. Wielokrotnie nagradzana, w ostatnim czasie otrzymała wyróżnienie ,,Super Marka 2018”.
Rolmarket.pl to jeden z największych internetowych sklepów ogrodniczych w kraju. Serwis z każdym rokiem odnotowuje coraz lepsze wyniki, poszerza asortyment i otrzymuje kolejne wyróżnienia.
Rynek e-commerce z roku na rok rozwija się coraz szybciej, a zakaz handlu w niedzielę dodatkowo to dynamizuje. Gemius podaje, że branża ta rozrasta się o około 20% rocznie - 7 razy prężniej niż handel tradycyjny. Konkurencja w tym sektorze będzie tylko wzrastać, warto zatem przyjrzeć się dokładniej oczekiwaniom konsumentów oraz możliwościom zwiększającym efektywność prowadzonego biznesu.
Polska gospodarka weszła w fazę ekonomicznego bumu. Eksperci prognozują przyspieszenie wzrostu gospodarczego w 2018 roku.
Rozmowa z Pawłem Szukalskim, Dyrektorem Generalnym MALL.PL w Polsce.
Transferuj.pl wprowadza nową jakość na rynek usług płatniczych w sektorze eCommerce. System oferuje największą liczbę i różnorodność metod płatności na rynku – ponad 150 sposobów finalizowania transakcji. Ofertę uzupełniają nagradzana Zintegrowana Bramka Płatności Kartą, pełna obsługa transakcji mobilnych (kody QR i BLIK) oraz narzędzie do zbiórek i płatności grupowych – serwis eHat.me.
Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych tematów wśród marketerów odpowiedzialnych za e-handel. Jednak tylko 30 proc. z nich przyznaje, że potrafi go we właściwy sposób wykorzystać, a 55 proc. nie wie jak go dobrze przygotować. Eksperci wyjaśniają w 5 praktycznych krokach, jak dzięki interesującym i angażującym treściom można osiągnąć sukces sprzedażowy w e-biznesie.
Perspektywa wprowadzenia ustawowego ograniczenia handlu w niedzielę wywołała zrozumiałą dyskusję społeczną, wychodzącą poza środowisko samych pracodawców i pracowników. To także temat istotny dla samych konsumentów.
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.