Techniczny problem Mastercard

Problem podwójnego księgowania transakcji kartami Mastercard zgłosili  na adres alert@bankier.pl m.in. klienci ING Banku Śląskiego, BZ WBK, Getin Banku, Alior Banku i Citi Handlowego – podaje Bankier.pl

 

Operator przyznaje, że rzeczywiście taki problem mógł wystąpić. Obecnie trwa ustalanie przyczyn awarii.

 - „Konta bankowe niektórych posiadaczy kart Mastercard, którzy w ostatnich dniach dokonali transakcji bezgotówkowych i gotówkowych w Polsce mogły zostać obciążone podwójnie. Obecnie wyjaśniamy przyczyny tego technicznego błędu. Jednocześnie intensywnie pracujemy nad identyfikacją wszystkich zdublowanych transakcji i ich korektą, aby konsumenci jak najszybciej otrzymali zwrot błędnie pobranych środków.” – czytamy w oświadczeniu Mastercard przesłanym do redakcji Bankier.pl

 

Firma informuje, że nie będzie potrzeby składania reklamacji. Błędnie pobrane środki zostaną zwrócone automatycznie. Nie wiadomo, ilu klientów dotknął ten problem. Mastercard nie chce też powiedzieć, których banków dotyczyła awaria. O problemach informowali klienci ING, a awarię w Aliorze zgłaszali   czytelnicy pisząc na alert@bankier.pl, a także na facebookowym profilu banku – czytamy w informacji.

 

Dziś na stronie banku pojawił się komunikat: „Z uwagi na problemy po stronie dostawcy zewnętrznego, obciążenia za transakcje kartowe z 01.04.2017 r. mogą być podwójnie zaksięgowane. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie po wyjaśnieniu problemu.” – czytamy w podsumowaniu. (jmk)

 

Źródło i czytaj więcej: Bankier.pl

 


Oceń artykuł:
zobacz ranking »
53%
47%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2017 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.