Lifestyle

Dla większości sklepów i sieci handlowych mobile to dziś ważny kanał sprzedaży wywołujący pozytywne doświadczenie u klienta. Wykorzystanie potencjału technologii mobilnych staje się dziś kluczowym elementem rozwoju organizacji a dobrze zaprojektowana aplikacja, może przynieść oczekiwany sukces sprzedażowy.
2018-07-13
Jak wynika z raportu Procontent Communication nt. „Bezpieczeństwa w social media” ponad połowa Polaków (55%) nie sprawdza regulacji dotyczących danych osobowych na portalach społecznościowych. Dodatkowo co trzeci badany Polak loguje się na serwisach internetowych korzystając z Facebookowego konta.
2018-07-12
W czasach wszechobecnej konsumpcji na filozoficzne pytanie „być czy mieć” młode pokolenie Polaków coraz częściej odpowiada „być”. Bo „nie mieć” nie jest już równoznaczne z „nie korzystać”. Czy globalne pożyczanie będzie znakiem przyszłości? Komentarza udziela Marcin Maliszewski – współwłaściciel firmy blinkee.city, która udostępnia skutery elektryczne do wypożyczenia.
2018-07-02
Blisko połowa młodych Polaków krytycznie ocenia kompetencje cyfrowe swoich rodziców, teściów i dziadków w zakresie bezpiecznego korzystania z sieci, w tym dbania o ochronę danych osobowych. Tak wynika z raportu “Raport Aasa - Aktywność starszych pokoleń w internecie oczami młodych 2018”. Jak poprawić kompetencje cyfrowe osób dojrzałych?
2018-06-27
W przeciwieństwie do naszych zachodnich sąsiadów nie lubimy robić sprawunków na zapas, chociaż niedziele bez handlu powoli nas do tego zmuszają. Zamiast tego wolimy wybrać się do sklepu nawet 360 razy w roku! Śledzimy obowiązujące trendy na rynku spożywczym, ale nie tak łatwo im ulegamy.
2018-06-26
Marnotrawstwo i nieodpowiedzialne użytkowanie rzeczy to jedno z zagrożeń współczesnego świata. Stąd też przybierają na znaczeniu trendy z zakresu tzw. „ekologicznej konsumpcji”. Jak na tle ogólnej świadomości ekologicznej plasuje się selekcja i przetwarzanie odzieży, zapytano w badaniu zainicjowanym przez VIVE Textile Recycling, lidera w dziedzinie recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie.
2018-06-21
Rozwój technologiczny znacząco wpływa na pracę Polaków, zgodnie z trendem tzw. work-life integration przyczyniając się do postępującego zacierania się różnic między życiem a pracą. Co czwartemu aktywnemu zawodowo Polakowi przeszkadza, że nowe technologie mają wpływ na przenikanie się jego sfery zawodowej i osobistej. Co ciekawe, prawie połowa Polaków jest jednak z tego faktu zadowolona, jak wynika z najnowszego raportu Gumtree.pl „Aktywni + Praca w życiu, życie w pracy”, przygotowanego w ramach V edycji programu Start do Kariery
2018-06-20
Według badania przeprowadzonego przez serwis Prezentmarzeń, 26% Polaków przeznacza do 100 zł miesięcznie na rozrywkę, 42% do 300 zł, a 21% nawet do 500 zł. Polacy zarabiają coraz więcej i inwestują swój wolny czas nie tylko w pasywny wypoczynek, ale również w kreatywną i aktywną rozrywkę.
2018-06-19
Der Waschkönig C.G. to marka nowoczesnych niemieckich produktów piorących oraz środków przeznaczonych do pielęgnacji pralki, które w szybkim tempie podbijają serca polskich konsumentów.
2018-06-01
Polska stała się prawdziwą potęgą w branży elektronicznej rozrywki i nie ma w tym stwierdzeniu ani trochę przesady. O ile polskie produkcje filmowe rzadko przebijają się na międzynarodowych rynkach, o tyle nasze gry komputerowe są rozpoznawalne na całym świecie. Utalentowani programiści, stosunkowo niskie koszty pracy i renoma tworzona między innymi przez takie tytuły jak Wiedźmin powodują, iż produkcje znad Wisły znajdują się na listach światowych bestsellerów.
2018-06-08
City break to alternatywna forma na wypoczynek dla osób, które nie mają czasu na dłuższy urlop. To również modny i cieszący się coraz większym zainteresowaniem trend nie tylko w zagranicznej, ale również w polskiej turystyce i rozrywce. Spośród 1376 respondentów badania "Ulubione aktywności i rozrywki Polaków" 29% wskazało, że city break jest obecnie na topie.
2018-05-30
Aż 55 proc. osób w wieku 15-35 lat uważa, że ich rodzice, teściowie i dziadkowie nie radzą sobie w internetowej rzeczywistości
2018-05-28
Jak Polacy godzą narodziny dziecka z życiem zawodowym? Z okazji Dnia Matki temat ten podjął raport Pracuj.pl „Rodzice w pracy”. Według badań, o powrocie ojców i matek z urlopu najczęściej decydują finanse oraz ambicje zawodowe. Kobiety najczęściej wybierają urlopy trwające 6-12 miesięcy, a mężczyźni – dwutygodniowe. Rodzice chętnie korzystają także z dedykowanych benefitów. Czego oczekują matki od rynku pracy? Czy benefity spełniają oczekiwania rodziców? Czy mogą liczyć na wsparcie w łączeniu życia prywatnego z pracą? Zapraszamy do lektury.
2018-05-25
Zawitajcie do Pensjonatu Muszelka
2018-05-23
Widok wczasowiczów z laptopami, pracujących na lotnisku, w hotelu, a nawet na plaży nie jest taki rzadki. Co zrobić, aby nie podzielić ich urlopowego losu? Oto recepta w dziesięciu krokach.
2018-05-11
Internet rzeczy to jedna z najważniejszych technologii czwartej rewolucji przemysłowej, pozwalająca na śledzenie pracy maszyn, które za jej sprawą zyskały zdolność komunikowania się między sobą. Jak podaje raport Annual IIoT Maturity Study, w takich branżach, jak produkcja, wydobycie paliw czy transport, poziom implementacji IIOT jest wyjątkowo wysoki i w tym roku wyniesie 98 proc.
2018-05-09
Polacy coraz bardziej kochają rowery, wielu na dwóch kółkach spędzi zbliżającą się majówkę. Pewnie dlatego, choć trudno w to uwierzyć, lepiej w Polsce handlować rowerami i sprzętem sportowym, niż paliwami, alkoholem czy tytoniem. Tak przynajmniej wynika ze statystyk, które pokazują odsetek sklepów opóźniających spłatę rat kredytów oraz faktur dostawców. Firmy produkujące rowery również wypadają lepiej niż wielu innych producentów – wynika z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor.
2018-05-02
W dniu koncertu 28 kwietnia w Krakowie Metallica wsparła Federację Polskich Banków Żywności – organizację, która ratuje dobre jedzenie przed zmarnowaniem i zapewnia pomoc żywnościową potrzebującym w całej Polsce. Muzycy przekazali czek na kwotę 80 000 zł i rozmawiali z przedstawicielami o działalności organizacji.
2018-04-30
Jest kilka takich okresów w roku, gdy obserwujemy wzmożony ruch w sklepach stacjonarnych oraz w e-handlu. Święta Wielkanocne, Boże Narodzenie… oraz oczywiście – komunie. Gorączka promocji i zakupów zaczyna się już miesiąc przed uroczystościami. Ile pieniędzy przeznacza na komunię statystyczny Polak? Komputronik zdradza, czego i za ile poszukujemy w sklepach internetowych na komunię… świetną!
2018-04-25
Miłość się opłaca – ale, czy na pewno? 80% Polaków w związkach potwierdza, że bycie w relacji korzystnie wpływa na domowy budżet. Średnie miesięczne oszczędności wynikające ze wspólnego życia, a tym samym dzielenia kosztów z najbliższą osobą, to aż 388 złotych. Czy zakochani Polacy podtrzymują tradycję prowadzenia wspólnego budżetu czy utrzymują niezależność finansową w swoich związkach? Jak prowadzone są wspólne budżety domowe? Dane zawarte w raporcie platformy MAM „Ile kosztuje miłość w Polsce” odpowiadają na wiele pytań związanych z finansami w związkach.
2018-04-19
Grodzisko Owidz w gminie Starogard Gdański, z jedynym w Europie Muzeum Mitologii Słowiańskiej, przebojem podbija rynek turystyczny, wpisując się w trendy rosnącego zainteresowania dawną słowiańszczyzną i historią wczesnego średniowiecza. W sierpniu br. będzie organizatorem pierwszego Festiwalu Mitologii Słowiańskiej. Planowana jest także konferencja naukowa.
2018-03-29
Już 2,17 mln Polaków korzysta z prywatnej opieki zdrowotnej, dzięki dodatkowym ubezpieczeniom zdrowotnym, jak wynika z najnowszych danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Prognozuje się, że liczba ta będzie nadal rosła, zwłaszcza w kontekście zmniejszających się wydatków na świadczenia specjalistyczne zapewniane w ramach publicznej opieki zdrowotnej oraz coraz niższą ocenę jakości publicznej opieki zdrowotnej.
2018-03-29
Na polu planowania domowych finansów mamy w Polsce do czynienia z „wojną płci”. Polki są jednoznacznie przekonane o swojej odpowiedzialności za planowanie domowego budżetu – uważa tak aż 60% z nich. Natomiast aż 35% mężczyzn uważa, że to oni są głównymi finansowymi planistami. Ponad 50% Polek twierdzi, że to właśnie one rozsądniej zarządzają pieniędzmi. Tak samo myśli zaledwie 17% Polaków. Aż 32% panów uważa, że zarządzanie pieniędzmi ma większy pierwiastek męski i to im wychodzi lepiej. Na polu zarządzania widoczna jest jednak duża równość poglądów. W przypadku obu płci aż 47% Polaków deklaruje, że większe wydatki planuje wspólnie, choć zarówno spora część kobiet jak i mężczyzn jest przekonana o swojej samodzielności w podejmowaniu decyzji o wydawaniu większych kwot – odpowiednio 36,5% oraz 40%. Polki uważają, że to one są bardziej konsekwentne w realizacji budżetowych założeń – twierdzi tak 50% z nich. Podobne przekonanie ma 34% panów. Kto zatem planuje, kto rządzi, kto decyduje o finansach w polskich domach?
2018-03-27
Jon McGregor - Zbiornik 13
2018-07-18
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.