Zaledwie co czwarta Polka decyduje się ujawnić partnerowi hasło do swojego smartfona

Smartfony cieszą się wśród Polek coraz większą popularnością. Aż 60% rodaczek przyznaje się do posiadania inteligentnego telefonu, a 40% nie wyobraża już sobie bez niego życia. Panuje przekonanie, że smartfon to najlepszy przyjaciel współczesnej kobiety. Nie bez powodu, kobiety powierzają mu swoje największe sekrety i chronią, nawet przed najbliższymi.

 

Wyniki badania przeprowadzonego przez Westwing Home & Living, lidera e-commerce w branży wyposażenia wnętrz, wspólnie z firmą badawczą PMR dowodzą, że Polki zdecydowały się związać ze smartfonem znaczną część swojego życia. Sondaż przeprowadzono wśród kobiet korzystających z internetu co najmniej kilka razy w miesiącu. Ponad połowa badanych rozpoczyna i kończy dzień z telefonem. Kobiety sięgają po smartfon rano, zanim jeszcze wstaną z łóżka (każdego dnia robi to niemal 30% badanych), przed pójściem spać (42%) oraz wielokrotnie w ciągu dnia, towarzyszy im nawet podczas wizyt w łazience (11%).

 

Polki wykorzystują telefon do przeglądania internetu – to codzienna czynność dla 73% badanych, sprawdzania poczty (67%), korzystania z serwisów społecznościowych (62%) oraz komunikatorów (47%). Przejął on też rolę prywatnego kalendarza – z tej aplikacji przynajmniej raz w tygodniu korzysta 81% badanych – oraz miejsca do przechowywania notatek (63%). Smartfon jest również niezastąpionym pośrednikiem w zakupach. Do tego celu wykorzystuje go aż 78% ankietowanych. To wszystko sprawia, że jest on kobietom tak bliski. Stał się ich najwierniejszym powiernikiem. Sekretów mu powierzonych nie są gotowe wyjawić nawet partnerowi. Jak pokazują wyniki sondażu przeprowadzonego przez Westwing Home & Living, jedynie co czwarta badana zdecydowała się zdradzić hasło do swojego telefonu towarzyszowi życia.

 

– Smartfon stał się podstawowym narzędziem wykorzystywanym w komunikacji ze światem zewnętrznym. Połączenia telefoniczne, poczta e-mail, komunikatory internetowe – ze wszystkich tych funkcjonalności kobiety korzystają bardzo chętnie. Smartfon przejął także rolę prywatnego kalendarza. To sprawia, że stał się czymś bardzo osobistym. Polki strzegą swojej prywatności w związku. Potrzeba prywatności nie musi jednak oznaczać, że mają coś do ukrycia – komentuje wyniki badania Marta Suchodolska, Dyrektor Stylu Westwing.pl.

 

Badanie przeprowadziła firma PMR na zlecenie Westwing Home & Living w dniach 3-6 listopada 2015 roku. Dane zebrane zostały metodą CAWI. Sondaż przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 1010 pełnoletnich Polek, korzystających z internetu co najmniej kilka razy w miesiącu. Grupa ta stanowi 2/3 populacji kobiet w Polsce.

 

Więcej informacji na:

www.westwing.pl

 

________________________________________________________________________________________

Westwing to międzynarodowy lider e-commerce w branży wyposażenia wnętrz, który oferuje swoim użytkownikom wyjątkowe produkty do domu w atrakcyjnych cenach. Westwing działa obecnie w 14 krajach
na 3 kontynentach, a siedziba główna firmy znajduje się w Monachium, w Niemczech. Firma została założona w 2011 roku i zatrudnia na świecie ponad 1500 pracowników. Westwing otrzymał do tej pory ponad 209 mln euro finasowania od grupy inwestorów, wśród których są m.in. Access Industries, Fidelity Worldwide Investment, Holtzbrinck Ventures, Investment AB Kinnevik, Odey, Summit Partners i Tengelmann Ventures.

Westwing prowadzi działalność w Austrii, Belgii, Brazylii, Czechach, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Kazachstanie, Polsce, Rosji, Szwajcarii, we Francji, Włoszech oraz na Słowacji.

 

Oceń artykuł:
zobacz ranking »
50%
50%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2017 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.