KOŁO Qltową Marką !

KOŁO to brand, który w świadomości polskich konsumentów funkcjonuje od ponad 50 lat. Obecnie jest częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera branży wyposażenia łazienek.

Marka KOŁO jest prekursorem nowoczesnego i kompleksowego wyposażenia łazienek w Polsce. Dziś produkuje nie tylko ceramikę łazienkową, ale również wanny, brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe, stelaże podtynkowe oraz meble łazienkowe. KOŁO to jednocześnie marka poszukująca innowacyjnych, coraz lepszych technologicznie rozwiązań. – Produkujemy wyposażenie pod marką własną, na polski i europejski rynek, jak również dostarczamy produkty pod znanymi zagranicznymi markami, takimi jak Keramag czy Keramag Design. W naszym portfolio znajduje się wiele innowacyjnych rozwiązań zmieniających standardy i świadomość ekologiczną użytkowników. Jednym z nich jest opatentowana miska WC Rimfree czyli rewolucja w ceramice łazienkowej. To miska bez kołnierza wewnętrznego. Wnętrze miski bardziej pprodukcja_hala_4_845_01rzypomina łatwą do utrzymania w czystości umywalkę czy bidet, niż znane nam tradycyjne rozwiązania. Budowa misek i dostosowanie do spłukiwania w systemie 4/2 l, znacznie ogranicza zużycie wody i chemii – podkreśla Justyna Zborowska, Koordynator ds. PR w Sanitec Koło.

Firma aktywnie uczestniczy zarówno w procesie kreacji, jak i promocji nowych trendów rynkowych.
– Jesteśmy prekursorem nowoczesnego podejścia do projektowania łazienek w Polsce. Jako pierwsi zakładaliśmy własne salony i rozwinęliśmy aktywny marketing, inwestując w mobilne sale ekspozycyjno-szkoleniowe (MSES). Korzystamy z najlepszych surowców, systematycznie kształcimy naszych pracowników, poszukujemy innowacyjnych rozwiązań – dodaje J. Zborowska. Spółka bardzo dba o estetykę produktów między innymi zapraszając do współpracy sławnych projektantów, takich jak Antonio Citterio czy Janusz Kaniewski.

KOŁO to marka odpowiedzialna społecznie, która angażuje siły i środki w różne akcje i projekty ogólnopolskie i regionalne, takie jak Łazienka 6-latka czy KOŁO Widoczny = Bezpieczny. Od 17 lat organizuje również Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki, dzięki któremu powstają wielofunkcyjne toalety publiczne.

Ulokowane w Polsce zakłady produkcyjne KOŁO wyposażone są w nowoczesne filtry, ograniczające emisję pyłów. Na terenie zakładów działają wysokiej jakości oczyszczalnie ścieków i separatory olejów kanalizacji deszczowej oraz przyjazne środowisku kotłownie gazowo-olejowe. Marce KOŁO zależy na byciu eko, ale także aby oferowane produkty gwarantowały klientom ekologicznprodukcja_hala_27_845_01e rozwiązania w ich domach i w realizowanych inwestycjach. Brand od początku istnienia wprowadza w tym zakresie na rynek coraz to nowe, innowacyjne rozwiązania. Wiele lat temu marka KOŁO wprowadziła standard spłukiwania 3/6 l. Teraz propaguje kolejny, nowy, bardziej ekologiczny standard: spłukiwane 4/2 l, tak chętnie wykorzystywane przy wyposażaniu budynków zielonych.

KOŁO jest obecnie jedną z najbardziej
rozpoznawalnych w Polsce marek branży produktów wyposażenia łazienek. Świadczą o tym liczne nagrody, w tym zdobyty właśnie zaszczytny tytuł Qltowa Marka. – Wyróżnienie to jest wyjątkowo cenne, ponieważ zostało przyznane na podstawie preferencji naszych klientów. Zawsze dążymy do tego, aby nasze nowoczesne, inteligentne rozwiązania współgrały z potrzebami naszych odbiorców. Rozpoznawalność marki jest też wynikiem konsekwentnie budowanego know-how, wykorzystania nowoczesnych technologii i pogłębiania relacji z poszczególnymi grupami odbiorców – podsumowuje J. Zborowska.

 

Agnieszka Kluska

Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
51%
49%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.