Grosik doceniony za jakość, której konsumenci ufają od 20 lat


Redakcja Forum Biznesu oraz Biznes Trendy, pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, po raz kolejny wybrała najsilniejsze marki na rodzimym rynku. Grosik triumfował w kategorii produktów gospodarstwa domowego. Jest to najstarsza na polskim rynku marka ekonomiczna, powstała w roku 1996. Jej asortyment łączy w sobie zalety produktów markowych z dostępnością cenową tzw. marek własnych.

 

grosik_logo_1152

 

Głównym celem Programu „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” jest wytypowanie podmiotów będących liderami swojej branży, które dostarczają konsumentom najwyższej jakości produkty lub usługi. Przedmiotem analiz jest m.in. pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów. Godło Dobra Marka niesie ze sobą najważniejsze informacje dla konsumenta, mówi że wszystkie pożądane cechy znajdzie właśnie w tym produkcie czy usłudze.

 

5900536259161_8571004415_gr_gbka_kuchenna_profilowana_3szt_768



Markę Grosik można najkrócej opisać angielskim sformułowaniem „value for money”. Początkowo posiadała w swoim portfolio jedynie produkty podstawowe, jak worki na śmieci, folie aluminiowe i spożywcze, papiery i torebki śniadaniowe, produkty do pieczenia, zmywaki i druciaki, rękawiczki oraz ściereczki. Z biegiem lat jej oferta stopniowo poszerzała się o kolejne produkty i kategorie, jak produkty jednorazowego użytku, reklamówki, miotły, szczotki oraz mopy. Dzisiaj Grosik oferuje ponad 140 produktów, które ułatwiają wykonywanie codziennych obowiązków w domu czy ogrodzie.

 

5900536225036_zza323100._gr_scierka_do_podogi_1szt_638



Znajomość handlowych realiów i lokalnego rynku sprzyja rozwojowi marki w tzw. rynku tradycyjnym, czyli w ponad 80 000 punktów handlowych*, do którego należą małe, średnie i duże sklepy spożywczo-przemysłowe o powierzchni od 40 do 300 m2. Grosik jest również dostępny w większości dużych sklepów sieciowych, Cash & Carry oraz DIY, m. in. Selgros, Makro, Kaufland, Auchan, Carrefour, Delikatesy Centrum, Leclerc, OBI, PRAKTIKER, Chata Polska, Piotr i Paweł, w grupie EUROCASH, Polomarkecie, Almie, Intermarche i Marcpolu.

 

5900536301907_8571020956_gr_mop_obrotowy_724



Jest nam niezmiernie miło, iż produkty Grosika doceniane są zarówno przez naszych partnerów biznesowych, czyli szeroko rozumiane grono kupców polskich, ale również przez konsumentów – mówi Mieszko Miazga, Junior Brand Manager marki Grosik. – Marka ciągle się rozwija. Do końca roku planujemy poszerzyć ofertę naszej najsilniejszej podkategorii produktów do czyszczenia, czyli  rękawiczek, w której według AC Nielsen Grosik jest drugą najsilniejszą marką**. Ponadto, chcąc dostarczać naszym konsumentom coraz bardziej innowacyjne produkty, planujemy wprowadzenie nowoczesnego mopa obrotowego oraz poszerzenie oferty o całkowicie nową kategorię pojemników do żywności.



*Dane Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o.

** źródło AC Nielsen MAT JF 2016, Total market, % udziały rynkowe pod względem wartościowe, kategoria rękawiczek

 

 

 

 


Oceń artykuł:
zobacz ranking »
46%
54%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.