Efektywny rozwój kapitału ludzkiego

 

Skuteczne szkolenia podnoszą zakres kompetencji pracowników, a co za tym idzie, wpływają na wzrost wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw. To, że warto się szkolić i korzystać z usług wyspecjalizowanych firm doradczych, jest oczywiste. Ważne, żeby w gronie tego typu usługodawców umiejętnie wybrać tę najbardziej wartościową ofertę, gwarantującą właściwy kierunek dalszego rozwoju firmy.

 

 

Wrocławska firma Human Partner Sp. z o.o. świadczy usługi szkoleniowe i doradcze, skierowane głównie do małych i średnich przedsiębiorstw wielu branż, a także instytucji publicznych i jednostek samorządu terytorialnego. Jednym z gwarantów wysokiej jakości oferty jest otrzymane właśnie przez firmę złote godło QI 2013 w Ogólnopolskim Programie Najwyższa Jakość Quality International pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000.

 

zlote_godlo_2013_small_336

 

Rozwój kompetencji pracownika jest cenną wartością nie tylko dla niego samego, ale przede wszystkim dla firmy, w której pracuje. Dlatego przedsiębiorstwa powinny korzystać z oferty szkoleniowej, dopasowanej do ich aktualnych potrzeb. Prowadzenie działalności gospodarczej to wielka odpowiedzialność zarówno za firmę, jak i pracowników. Bezwzględne uwarunkowania rynkowe i konkurencyjne niosą konieczność nieustannego rozwoju. Oprócz codziennej działalności, mającej na celu sprostanie oczekiwaniom klientów i wyprzedzanie o krok konkurencji, istnieje wiele sposobów, które mogą pomóc m.in. w nauczeniu się nowoczesnych technik zarządzania, sprzedaży, negocjacji, budowania i kreowania wizerunku, usprawnienia pracy, itp. Mają one na celu wspieranie przedsiębiorstwa w rozwoju i pomagają działać efektywniej, jak również ułatwiają skuteczniejsze pozyskiwanie funduszy inwestycyjnych ze środków unijnych. Szkolenia odpowiednio dobrane do aktualnych potrzeb firmy pomogą także ujawnić ukryty potencjał przedsiębiorstwa, jak również zwiększyć efektywność jego pracowników.


Human Partner Sp. z o.o. specjalizuje się w efektywnym wspieraniu rozwoju kapitału ludzkiego. Filozofią firmy jest dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań, które wspierają organizację w rozwoju i pomagają działać bardziej efektywnie. Firma pomaga w pracy liderów i ich zespołów, dostarczając metodyki oraz narzędzi. Umożliwia też dopasowanie rozwoju kompetencji pracowników do wyznaczonych celów i potrzeb w przedsiębiorstwach.

 

Jakość szkoleń priorytetem

 

Zakres tematyczny szkoleń Human Partner Sp. z o.o. obejmuje m.in. zarządzanie przez cele, zarządzanie zmianą, zarządzanie projektem, doskonalenie umiejętności menedżerskich, budowanie zespołów oraz przywództwo, komunikację w zespole, innowację. Wysoki poziom usług szkoleniowych gwarantuje system zarządzania jakością, zgodny z normą ISO 9001:2008 oraz doświadczona kadra trenerów-praktyków, posiadających licencje na stosowanie narzędzi rozwojowych (m.in. Extended DISC, Insights Discovery). Trenerzy posługują się metodami, umożliwiającymi spójne przygotowanie liderów, menedżerów i zespołu do wspólnej pracy kreatywnej, rozwiązywania problemów oraz planowania strategii.


Human Partner wyróżnia kompleksowość usług oraz umiejętność wpisywania usług szkoleniowych w konteksty biznesowe i organizacyjne klientów. Na liście klientów firmy znajdują się m.in. międzynarodowe przedsiębiorstwa produkcyjne (Toyota Tsusho Europe, Grupa Fagor-Mastercook), jak i jednostki administracji publicznej.

    

Wzmacniamy potencjał i kwalifikacje pracowników, pomagamy doskonalić ich umiejętności miękkie nie tylko dzięki organizowanym szkoleniom i warsztatom, ale także poprzez przygotowanie i wdrażanie programów współfinansowanych ze środków unijnych i budżetu państwa – podkreśla Marcin Kowalski, Prezes Zarządu spółki.

 

humanpartner-144_3305

Marcin Kowalski,

Prezes Zarządu Human Partner Sp. z o.o.

 

 

Firma aktywnie wspiera podmioty w zakresie opracowywania wniosków o dofinansowanie i wdrażanie projektów z EFS. Konsultanci Human Partner służą pomocą w sporządzaniu wniosków, wspierają w procesie rekrutacji i selekcji uczestników, zajmują się obsługą księgową, łącznie z rozliczeniem końcowym i obsługą administracyjną. – Naszym klientom proponujemy kompleksową obsługę w tym zakresie. Pomagamy nie tylko w przygotowaniu wniosku, ale razem realizujemy jego założenia, jako partner lub jako podwykonawca – mówi M. Kowalski, i dodaje: – Oferujemy wsparcie w zarządzaniu projektem unijnym według obowiązujących standardów, opracowujemy i przeprowadzamy dedykowane szkolenia dla pracowników oraz opracowujemy dokumenty niezbędne do prawidłowej realizacji projektu.

 

Kompleksowe usługi rozwojowe

 

Inwestycje w kadry są kluczem do rozwoju firmy, a Human Partner to także usługi doradcze, badania i ewaluacje. Usługi te są ściśle dostosowane do potrzeb i oczekiwań klientów, a ofertę firmy wyróżnia kompleksowość, atrakcyjne ceny oraz elastyczne warunki współpracy.


Usługi doradcze obejmują m.in.: badanie potrzeb szkoleniowych, będących pierwszym krokiem do poznania wiedzy, umiejętności i postaw, jakich potrzebują pracownicy oraz badanie ich satysfakcji (HR), których celem jest zbadanie ich nastrojów i postaw, co stanowi nieoceniony środek do tworzenia i utrzymania pozytywnej kultury w przedsiębiorstwie.


Human Partner jest laureatem wielu konkursów ogólnopolskich. W 2012 r., po zakończonym zewnętrznym audycie uzyskała certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”, natomiast w ubiegłym roku tytuł „Solidna Firma” w plebiscycie gospodarczym pod patronatem przedstawicielstwa Komisji Europejskiej.W 2011 r. firma Human Partner Sp. z o.o. znalazła się w gronie 29 najlepszych instytucji szkoleniowych w kraju. Ranking „Najlepszych firm szkoleniowych w Polsce” przygotowała redakcja ogólnopolskiego magazynu ekonomicznego „Home & Market”. Ranking obejmował takie kategorie, jak: wielkość przychodów firmy szkoleniowej, liczba trenerów oraz liczba klientów korporacyjnych.


Firma w codziennej praktyce biznesowej stosuje politykę jakości, w tym Kodeks Postępowania Etycznego oraz Kodeks Dobrych Praktyk Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Dzięki osobistemu zaangażowaniu właściciela, firma systematycznie angażuje się w dialog z interesariuszami i działania CSR. – Jednocześnie dokładamy wszelkich starań, by dbać o dobre relacje z naszymi Klientami, poprzez aktywną postawę wobec ich oczekiwań. Ich zaufanie i nasza otwartość i elastyczność, rzetelność i jakość świadczonych usług oraz etyka w podejmowanych działaniach są kluczowymi wartościami, jakimi się kierujemy w relacjach z Klientami – podkreśla prezes M. Kowalski.

 

Jacek Majewski

 

 

human_partner_964                 ukas_management_systems_iso_9001_colour_742_01

Oceń artykuł:
zobacz ranking »
50%
50%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.