Kamera Akcja! Nowoczesna Edukacja!

W serwisie MillionYou.Com wystartowała kampania firmy Young Digital Planet angażująca uczniów i nauczycieli wokół pytania o kształt szkoły przyszłości -  Kamera Akcja! Nowoczesna Edukacja!, której celem jest pobudzenie dyskusji o nowoczesnej edukacji.

 

Zespoły szkolne złożone z uczniów i nauczycieli mają przygotować filmy przedstawiające wizje szkoły za 10, 20 albo 30 lat. Zadanie konkursowe pobudza wyobraźnię pytaniami: - Czy uczniowie wciąż będą siedzieć w ławkach? Czy ciągle będą uczyć się z podręczników i pisać kredą po tablicy? A może książki zastąpią tablety, a tablica stanie się całkiem wirtualna? Uczniowie i nauczyciele muszą wspólnie zastanowić się, co zrobić, aby nauka nie kojarzyła się z wkuwaniem teorii, a stała się czymś tożsamym z radością odkrywania i budzeniem ciekawości.

 

– Young Digital Planet stara się być dwa kroki do przodu w dziedzinie nowoczesnych technologii w edukacji. Nasze rozwiązania pozwalają na efektywne, a jednocześnie radosne przyswajane wiedzy. Zaawansowane technologie w szkole to już nie idea, to rzeczywistość. My chcemy pobudzić myślenie uczniów i nauczycieli o edukacji przyszłości, szkole marzeń, dobrych rozwiązaniach edukacyjnych, bo jesteśmy świadomi procesu nieustannych zmian technologicznych, za którymi szkoła musi podążać. – mówi Andrzej Molski, prezes Young Digital Planet SA.

 

W puli nagród jest 39 000 złotych. Nagrody może zdobyć zarówno szkoła, nauczyciele, jak i uczniowie. W konkursie przewidziane są następujące nagrody:

 

12 nominacji po 1 000 zł (nagroda zostanie przyznana uczniowi/uczniom przygotowującym pracę konkursową)

1 miejsce – 10 000 zł (5 000 zł uczeń/uczniowie, 3 000 nauczyciel, 2 000 zł szkoła)

2 miejsce – 8 000 zł (4 000 zł uczeń/uczniowie, 2 000 nauczyciel, 2 000 zł szkoła)

3 miejsce – 6 000,00 zł (3 000,00 zł, 1 500 nauczyciel, 1 500 szkoła).

Nagroda publiczności – 6 x 500zł

 

– W tej akcji zadajemy bardzo ważne pytanie: o przyszłość edukacji. Wierzymy, że filmy konkursowe dadzą ciekawy wgląd w myślenie uczniów i nauczycieli o polskiej szkole marzeń. Liczymy na dialog międzypokoleniowy podobny do akcji realizowanych ze środków Narodowego Banku Polskiego (Nakręcona Ekonomia) i tak ciekawe wypowiedzi artystyczne jakie zgromadził konkurs Polska za 20 lat, realizowany wspólnie z Przystankiem Woodstock. - mówi Jan Okulicz-Kozaryn, Crowdsourcing Brand Strategist, MillionYou.com.

 

Szczegóły – informacje o zasadach i nagrodach znajdują się na stronie www.millionyou.pl oraz www.ydp.pl

 

 

Akcją tą Young Digital Planet dokonuje równicześnie swojego rebrandingu. Dla firmy nadszedł moment na odświeżenie wizerunku . Nowe logo YDP to przemyślana, ascetyczna forma, która mieści w sobie kluczowe wartości marki, czyli wiedzę, jakość, pozytywne emocje, pasję, efektywność i zaawansowaną technologię. Wszystko to wpisane zostało w jeden doskonały kształt koła. „To symboliczny moment. Zmianę wizerunku YDP wprowadzamy dokładnie w momencie wielkiego back to school. Początek roku szkolnego zawsze wyznacza nowy rozdział w edukacji. Dla nas również jest to czas zmiany, koncentrowania się na wartościach, które budują tożsamość YDP” – mówi Andrzej Molski.

 

__________________________________________________________________________________

 

Young Digital Planet to lider w dziedzinie stosowania najnowocześniejszych i innowacyjnych rozwiązań w zakresie edukacji. Na przestrzeni 20 lat działalności, gdańska firma opracowała i wdrożyła setki programów edukacyjnych oraz multimedialnych rozwiązań dla wszystkich etapów kształcenia.Firma jest wielokrotnym Laureatem Programu Najwyższa Jakość Quality International i zdobywcą Perły QI. W tym roku otrzymała 5 kolejnych wyróżnień za opracowane i wdrożone nowoczesne rozwiązania.

Oceń artykuł:
zobacz ranking »
51%
49%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.