Dega – tradycja i smak

Coraz mniej czasu poświęcamy na własnoręczne przygotowanie codziennych posiłków. Szybciej i wygodniej jest sięgnąć po gotowe dania, których na rynku spożywczym nie brakuje. Często stanowią one nasz główny posiłek, więc warto wybierać te, które są nie tylko smaczne, ale i wytwarzane według tradycyjnych, sprawdzonych receptur.

 

Dega SA (Sianów, woj. zachodniopomorskie) od początku działalności wytwarza produkty, łączące w sobie najwyższej jakości naturalne składniki i doskonały smak. Ofertę handlową spółki tworzy przede wszystkim szeroka gama sałatek majonezowych, ale znajdziemy w niej również paprykarze, opiekane ryby, galarety rybne i pasztety – w sumie to ponad 200 produktów w różnych gramaturach. – Optymalne połączenie walorów smakowych i zdrowotnych to nierozerwalna część marki Dega i jej główny znak rozpoznawczy – podkreśla Emilia Modlińska, Prezes Zarządu spółki.

 

Przedsiębiorstwo dostarcza swoje produkty do większości popularnych sieci handlowych. Można je znaleźć między innymi w sklepach: Carrefour, Eko, Intermarche, Kaufland, Makro, Netto, Polomarket, Real, Stokrotka i Tesco. Od kilku lat spółka prowadzi także intensywną ekspansję na rynkach zagranicznych. – Eksportujemy nasze wyroby do Wielkiej Brytanii, Rumunii, a nawet do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. To z pewnością nasz duży sukces. Nie odnieślibyśmy go, gdyby nie nasza załoga. – dodaje E. Modlińska. Obecnie spółka zatrudnia ponad 250 pracowników. To w zdecydowanej większości doświadczeni wykwalifikowani specjaliści, traktujący swoje obowiązki z zaangażowaniem i pełną odpowiedzialnością.

 

Dega SA w ciągu swojej ponad 20-letniej działalności została wielokrotnie zauważona i doceniona przez różne organizacje. Do najważniejszych wyróżnień przyznanych spółce należą: Godło Teraz Polska (XXII edycja), znak Poznaj Dobrą Żywność, konsumencki znak jakości Q, zachodniopomorski i koszaliński Produkt Roku, oraz Gazele Biznesu (nieprzerwanie od 2004 r.). W listopadzie br. firma została także laureatem ogólnopolskiego Programu „Dobra Marka 2013: Jakość, Zaufanie, Renoma”. – Takie wyróżnienie, które jest przyznane przez Konsumentów cieszy najbardziej. To ukoronowanie naszej codziennej, ciężkiej pracy oraz mobilizacja i zachęta do dalszego intensywnego rozwoju – podkreśla prezes zarządu spółki.

 

Potrzeby i preferencje konsumentów są dla spółki priorytetem. Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania, zgodnego z wymogami przepisów prawnych, standardami IFS I BRC oraz jego systematyczna certyfikacja, są gwarancją tego, że przedsiębiorstwo dostarcza swoim odbiorcom najlepsze wyroby, które łączą w sobie doskonałe składniki i tradycyjny smak – Naszą politykę projakościową realizujemy poprzez cele strategiczne, do których należą między innymi: stabilny wzrost zaufania klientów, utrzymanie dynamiki sprzedaży, realizacja konkurencyjnej polityki cenowej, systematyczne budowanie kapitału ludzkiego opartego na zarządzaniu i kierowaniu rozwojem pracowników oraz prawidłowe zarządzanie infrastrukturą oraz bezpieczeństwem i higieną pracy podsumowuje E. Modlińska.

Tagi: Polska
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
52%
48%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.