ADAMIGO – nauka i zabawa w jednym

Chwile spędzone z dziećmi przy grach planszowych to nie tylko budowanie silnych więzi rodzinnych, ale też wyzwalanie pozytywnych emocji. O te wartości dba ADAMIGO – producent gier edukacyjnych dla dzieci i ich rodziców, wyróżniony tytułem Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma.

 

Co zrobić, aby nauka stała się dla dzieci doskonałą zabawą? Dobrym pomysłem są gry edukacyjne, które poprzez zabawę uczą i rozwijają umiejętności najmłodszych. To także udogodnienie dla rodziców, którzy chcąc pomóc swoim pociechom w nauce i poznawaniu świata zyskują solidnego pomocnika.

 

 

 adamigo-4_764

 


Obecna na rynku od 1982 r. firma Adamigo produkuje gry planszowe i karciane, puzzle, klocki, układanki, a także pomoce szkolne i audiobooki. Tak szeroka oferta sprawia, że znajdą się w niej gry zapewniające najmłodszym pomoc w nauce czytania, tabliczki mnożenia, języka angielskiego, czy przyrody. Ćwiczą pamięć, logiczne myślenie, refleks i spostrzegawczość, ale również pomagają rozwijać wyobraźnie, pomysłowość i poczucie humoru. Przykładem mogą być gry: „Litery, sylaby, wyrazy” bądź „W literowej krainie”.


Tworzący markę starają się, aby każda gra była zarówno dopracowana merytorycznie, jak i atrakcyjna dla dzieci. Najcenniejszą rekomendacją jest radość dzieci i satysfakcja ich rodziców, choć nie bez znaczenia jest fakt, że gry firmy ADAMIGO są rekomendowane przez logopedów i pedagogów. Twórcy marki szczególną wagę przywiązują do popularyzowania polskiej kultury, dlatego częstą inspiracją dla stworzenia nowych artykułów są polskie bajki i baśnie. Wśród bohaterów gier można odnaleźć np.: Calineczkę, Czerwonego Kapturka czy Smoka Wawelskiego.


Oferta Firmy to przede wszystkim gry edukacyjne dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat, ale nie tylko. Pod marką ADAMIGO znajdziemy również gry słowne oraz strategiczne, będące fantastycznym uzupełnieniem spotkań towarzyskich i rodzinnych. Ogółem oferta obejmuje aż ponad czterysta tytułów.

 

 

 adamigo-3_836

 

 


Pomimo ogromnej konkurencji gier komputerowych, które wydają się zdominować ten rynek, tradycyjne gry planszowe i edukacyjne wciąż mają spore, stale powiększające się grono zwolenników.


Obecnie, gry to także powrót do krainy dzieciństwa młodych rodziców, współczesnych trzydziestolatków, z których pewnie niejeden wychował się na grach ADAMIGO, a teraz tę pasję przekazuje swoim dzieciom .

 

 

 

                        adamigo-misiek_600                   dm_2013_sm_142

 

 

 

Tagi: Polska,Hobby
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
48%
52%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.