Oliwki FIGARO – marka wysokiej jakości, ciesząca się zaufaniem i renomą!

logo_figaro_200_200Oliwki czy agrest?

Oliwki w Polsce to stosunkowa nowość. Może brzmi to niewiarygodnie dla obecnych 30-latków, ale przed 1991 rokiem oliwki nie gościły na naszych półkach sklepowych.

Historia FIGARO w Polsce ma swój początek w 1993 roku kiedy to firma Dorapol podjęła nowatorską jak na ówczesne czasy decyzje o imporcie oliwek – tradycyjnego przysmaku mieszkańców krajów śródziemnomorskich. Wyzwanie było tym większe, iż niewielu rozpoznawało szlachetny owoc mitologicznego długowiecznego drzewa oliwnego, bardziej kojarzono go z agrestem. Dziś to zabawna anegdota.
Obecnie oliwki FIGARO są nieodłącznym produktem smakoszy kuchni śródziemnomorskiej i cieszą się coraz większą popularnością.



dorapol_3_570
 

FIGARO kwintesencja smaku i jakości

Samotna bezkonkurencyjna przez kilka lat marka Figaro, od kilku lat ma długa listę konkurentów. Mimo to jest najlepiej postrzeganą i cenioną przez lojalnych konsumentów i ciągle poszerza grupę smakoszy, którzy doceniają wysoką jakość produktów FIGARO.

Jakież inne oliwki są tak hiszpańskie? Cyrulik Sewilski z opery „Figaro” na etykiecie, słońce w kolorach hiszpańskiej flagi w tle… kwintesencja hiszpańskości!


Od 1920 roku w rodzinie


Jednak historia oliwek FIGARO jest znacznie dłuższa.

Zaczęła się w 1920 roku w gorącej Sewilli na południu Hiszpanii , tam bowiem Rafael Trujillo założył rodzinną firmę BT Exportadora de Aceitunas S.A., którą obecnie prowadzi trzecie pokolenie tej familii.
Szybki rozwój firmy spowodował jej ekspansję na rynki zagraniczne. Obecnie oliwki FIGARO dostępne są w ponad 60 krajach świata, w tym tak egzotycznych miejscach jak Nepal czy Kenia.
Oliwki FIGARO swój smak zawdzięczają oryginalnej tradycyjnej recepturze przy zastosowaniu nowoczesnych procesów produkcji i dużej dbałości producenta o jakość.



dorapol_1_570
 

Lider w Polsce

Nagroda Dobra Marka 2015 - Jakość, Zaufanie, Renoma otrzymana w tym roku od Redakcji Forum Biznesu oraz Redakcji Biznes Trendy na podstawie badań pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk dowodzi silnej pozycji marki FIGARO w Polsce.

FIGARO nieustannie przoduje na polskim rynku oliwek. Ostatnie dostępne dane pokazują, że ich udział w rynku jest dwukrotnie wyższy od najbliższego konkurenta.
Dobre pozycjonowanie FIGARO to najlepsza droga dostępności dla potencjalnych klientów poszukujących oliwek na sklepowych półkach.



dorapol_oliwki_zielone_drylowane_figaro_1_3508_01

 

Plany na przyszłość

Asortyment FIGARO nieustannie się rozwija oprócz standardowych pozycji, które cieszą się stałym powodzeniem linia produktowa poszerza swoje portfolio. Nowością jest gama oliwek Królewskich, odmiany Gordales słynącej ze swych olbrzymich rozmiarów. Klienci znajdą oliwki Królewskie czarne, zielone drylowane, zielone z pestką, zielone z czosnkiem czy pastą paprykową. Odróżniają się opakowaniem „Królewskie oliwki„ godne każdego klienta, który tylko zechce po nie sięgnąć na półkę.

Już niebawem 100-lecie FIGARO. Wielbiciele oliwek mają co świętować!


Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.