ANSWEAR.com – polski sklep na światowym poziomie

Zakupy internetowe z roku na rok cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Przez internet kupuje już co drugi Polak, co piąty robi to regularnie. Z badania przeprowadzonego na początku 2015 r. przez agencję SW RESERACH wynika, że najczęściej kupujemy odzież i obuwie. Jak sklepy online próbują kusić klienta i przekonywać tych, którzy nadal podchodzą do zakupów przez internet z nieufnością? Prześwietlamy największy polski modowy sklep internetowy: 


 

answear_com_logo_511

 

 

BOGATA OFERTA

 

 answear2_280ANSWEAR.com to polski multibrandowy sklep internetowy oferujący produkty ponad 200 marek z całego świata. Wśród nich są zarówno znane i lubiane marki (Mango, Vero Moda), marki sportowe (Adidas, Nike, New Balance), kultowe marki dżinsowe (Levi’s, Lee, Wrangler), jak i marki z wyższej półki (Diesel, Guess Jeans, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY). Oferta sklepu obejmuje ubrania, buty oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Znajdziemy w nim produkty na każdą okazję i pogodę, od kostiumów kąpielowych po ubrania ciepłe, z naturalnym puchem. W ofercie znajduje się odzież i obuwie na co dzień, takie jak dżinsy, T-shirty, bluzy czy buty sportowe, eleganckie propozycje odpowiednie do biura: marynarki, żakiety i duży wybór koszul, sukienki i szpilki na specjalne okazje, a także przekrój najmodniejszych trendów każdego sezonu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek, w zeszłym roku sklep poszerzył swój asortyment o kolekcje plus size, dla kobiet o pełniejszych kształtach. W sumie klienci ANSWEAR.com mogą wybierać spośród ponad 30 000 produktów.


 

DOKŁADNE OPISY, WYRAŹNE ZDJĘCIA

 

Aby ułatwić klientom zakupy przez internet, ANSWEAR.com zapewnia wysokiej jakości zdjęcia oraz filmy z wybiegu, prezentujące detale i fakturę produktów, tworzone przez własne studio fotograficzne. Każdy produkt jest szczegółowo opisywany przez wewnętrzny zespół specjalistów. Pod zdjęciem produktu podany jest jego rozmiar oraz wzrost prezentującej go modelki bądź modela. W opisie natomiast podane są wymiary produktu (długość, szerokość itd.) w centymetrach. Do dyspozycji klientów są także tabele rozmiarów poszczególnych marek.

 

 

ODŚWIEŻONY WYGLĄD STRONY


Sklep ANSWEAR.com nieustannie podnosi sobie poprzeczkę, jeśli chodzi o wygodę i bezpieczeństwo zakupów internetowych oraz obsługę klienta. Aby usprawnić funkcjonowanie sklepu oraz uczynić go jeszcze bardziej przyjaznym miejscem dla klientów, w grudniu 2014 roku strona ANSWEAR.com poddana została gruntownej przebudowie


Głównym celem zmian było zwiększenie czytelności strony i intuicyjności obsługi. Odświeżono interfejs, grafikę i typografię, ukrywając funkcje i elementy, które nie muszą być widoczne przez cały czas. Bardzo ważną zmianą było wprowadzenie RWD (responsive web design), czyli zapewnienie doskonałej czytelności oraz zachowanie spójnego wyglądu strony i jej funkcjonowania na wszystkich urządzeniach, zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych tak, aby użytkownik nie tracił orientacji zmieniając urządzenie i nie musiał "uczyć się serwisu na nowo".


Nowy ANSWEAR jest nie tylko ładniejszy, ale przede wszystkim szybszy. Wyszukiwanie produktów i ładowanie się strony zostało znacznie przyspieszone dzięki nowemu silnikowi bazodanowemu.

 

Aby ułatwić poruszanie się w serwisie, oprócz zakładek: On, Ona, Dziecko dodana została nowa zakładka z markami Premium, a także sekcja najczęściej wyszukiwanych marek i kategorii. Dzięki funkcji quick view klient przeglądający listę produktów może sprawdzić dostępne rozmiary danego modelu bez potrzeby wchodzenia na stronę produktu. Dodana została także opcja ukrycia marek, które klienta nie interesują.

 

 

answear1_838

 

 

Na karcie produktu widoczne są teraz dwa duże zdjęcia (zamiast jednego) oraz szczegółowy opis (który dawniej był widoczny dopiero po rozwinięciu). Została również dodana informacja o ostatniej sztuce danego rozmiaru, a także możliwość otrzymania powiadomienia o powrocie wyprzedanego rozmiaru do sklepu.

 

To oczywiście nie koniec zmian. Zespół ANSWEAR.com, nieustannie wprowadza udoskonalenia, poprawki oraz nowe funkcjonalności, tak by maksymalnie ułatwić i uprzyjemnić zakupy swoim wiernym klientom oraz przełamać nieufność nowych, którzy ciągle z rezerwą podchodzą do zakupów przez internet.

 

 

KOLEKCJA WŁASNA ANSWEAR


We wrześniu 2014 r. światło dzienne ujrzała pierwsza kolekcja własna ANSWEAR.com, stworzona we współpracy z Patricią Kazadi – popularną piosenkarką, aktorką, dziennikarką telewizyjną oraz fashionistką znaną z wyjątkoweg

o stylu. Kolekcja (która obejmowała zarówno ubrania dla kobiet, jak i mężczyzn) był to miks najnowszych jesienno-zimowych trendów z rockowym pazurem.


Bardzo ciepłe przyjęcie marki przez klientów pozwoliło sklepowi na rozpoczęcie stałej produkcji krótkich kolekcji skierowanych do kobiet, która pod koniec roku 2015 zostanie wzbogacona o modele męskie.


 

ATRAKCYJNE RABATY I OFERTY SPECJALNE


ANSWEAR.com to prawdziwy raj dla miłośników sprytnych zakupów i zakupowych okazji. Swoim klientom sklep oferuje wiele atrakcyjnych rabatów i zniżek. Wszystkie aktualne promocje można znaleźć na stronie http://kody-rabatowe.answear.com/. Dodatkowo klienci zapisani do newslettera często mogą skorzystać z rabatów przed ich oficjalnym pojawieniem się na stronie, a także mają dostęp do promocji specjalnych, niedostępnych dla niezarejestrowanych użytkowników.


 

ANSWEAR CLUB


To pierwszy program lojalnościowy w Polsce, który daje klientom realne korzyści. Należąc do CLUB, klienci mogą robić zakupy taniej nawet o 50% oraz cieszyć się wieloma innymi przywilejami. Jak to działa? 10% wartości każdego zakupu trafia na specjalne konto ANSWEAR CLUB w postaci klubowych środków. Środki z poszczególnych zakupów sumują się. Tak więc im częściej się kupuje, tym więcej można zaoszczędzić. Środki można wykorzystać do opłacenia kolejnych zakupów, obniżając cenę produktów nieprzecenionych nawet o 50%.


 

WIELE OPCJI DOSTAWY


ANSWEAR.com oferuje szeroki wachlarz kanałów dostawy – tak, by każdy klient mógł wybrać dla siebie najwygodniejszą i najkorzystniejszą opcję. Zamówienia dostarczane są kurierem (w zaledwie 24 godziny!), za pośrednictwem Paczkomatów, można je odebrać osobiście w salonach Medicine i ANSWEAR, a także, od niedawna, w kioskach RUCHu w całej Polsce.


 

OBSŁUGA KLIENTA


Zadowolenie klientów to najważniejsze zadanie Biura Obsługi Klienta oraz Działu Logistyki. BOK sklepu zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie magazynu, dzięki czemu konsultanci mają łatwy dostęp do produktów i mogą szybko odpowiadać na pytania klientów dotyczące na przykład dokładnych wymiarów. Efektem tych działań jest bardzo wysoka ocena działania ANSWEAR.com w niezależnym serwisie Opineo.pl, który zbiera opinie na temat działania sklepów nie tylko w Polsce.

 

 

NIE TYLKO ZAKUPY


ANSWEAR.com chętnie angażuje się w ciekawe przedsięwzięcia związane z modą.  Chcąc wspierać młodych, aspirujących stylistów, sklep organizuje prestiżowe konkursy: Bitwę Stylistów  oraz Projekt Packshot , w których entuzjaści mody rywalizują o cenne nagrody oraz publikację w najlepszych polskich magazynach modowych, takich jak ELLE czy Viva! Moda.

Marka ma na swoim koncie także udział w powstaniu dwóch bestsellerowych książek o modzie: „Rzeczowo o modzie męskiej” Michała Kędziory oraz  „Radzka radzi. Tobie dobrze w tym” Magdaleny Kanoniak. ANSWEAR.com nie tylko jest oficjalnym partnerem tych publikacji, ale także użyczył do stylizacji produktów ze swoich kolekcji oraz zajął się wykonaniem oraz edycją wszystkich zdjęć.

Aby pomóc klientom w zakupach, zespół ANSWEAR.com tworzy filmy z udziałem stylistów, blogerów oraz celebrytów, którzy opowiadają o swoich ulubionych produktach i markach oraz dzielą się modowymi poradami i trikami. Sklep może się pochwalić współpracą z Mają Sablewską, Patricią Kazadi czy blogerem Kamilem Pawelskim, znanym jako Ekskluzywny Menel.

ANSWEAR.com regularnie współpracuje również z najlepszymi polskimi blogerami i vlogerami, a także prowadzi własny blog, pod nazwą WE LOVE IT, na którym klienci mogą znaleźć poradniki związane z zakupami przez internet, informacje o aktualnych trendach oraz wyselekcjonowane propozycje z oferty sklepu.

 


dm_2015_small_236_02

LAUREAT WIELU NAGRÓD


Od uruchomienia sklepu w grudniu 2010 r. ANSWEAR.com zdążył zdobyć około 30 branżowych nagród, z czego pierwszą zaledwie po 6 miesiącach od premiery. Sklep ma na swoim koncie m.in. wyróżnienie Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma 2015 i 2014, Webstar Creative 2013 w kategorii film/video, pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu Money.pl w 2012 i 2013 roku oraz II miejsce w 2014 roku, tytuł Strony Roku 2013 przyznany przez E-Commerce Polska, Ekomers 2013 za najlepszą akcję promocyjną e-sklepu.

 


 

 

 

EKSPANSJA ZAGRANICZNA

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, ANSWEAR.com postanowił rozszerzyć swoje działania na kolejne kraje Europy. W kwietniu 2014 r. powstał sklep internetowy w Czechach (ANSWEAR.cz), a następnie w Słowacji (w czerwcu 2014). Wybór kolejnych krajów został poprzedzony długimi analizami zachowań oraz specyfiki branży modowej w Europie. Czechy i Słowacja zostały uznane za najatrakcyjniejsze rynki ze względu na duży potencjał rozwoju e-commerce.

 

Bliskość kulturowa oraz znajomość trendów panujących u naszych czeskich i słowackich sąsiadów pozwoliły  zespołowi ANSWEAR.com na precyzyjny wybór odpowiednich marek i asortymentu, a także na sprawne dopięcie strony logistycznej, która w przypadku e-commerce jest niezwykle istotną częścią całego procesu zakupowego. Nie bez znaczenia było również wsparcie ekspertów z funduszu MCI.TechVentures. Ich znajomość czeskiego i słowackiego rynku pozwoliła m.in. na identyfikację lokalnych partnerów oraz strukturyzację projektu wejścia do wybranych krajów. 


Marka ANSWEAR będzie aktywnie dążyć do tego, by również w innych krajach zyskać status najmodniejszego miejsca w sieci, do którego klienci przychodzą nie tylko na zakupy, ale także w poszukiwaniu informacji o trendach, nowinek modowych oraz inspiracji do tworzenia własnych stylizacji.

 

 

Karolina Machura

Oceń artykuł:
zobacz ranking »
50%
50%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.