By sprostać oczekiwaniom…

Współczesny rynek artykułów gospodarstwa domowego stawia firmom na nim działającym wysokie wymagania.

 

Klient oczekuje nowości, chce nadążać za modami, wymaga, aby każdy drobiazg, w który wyposaża dom, wpisywał się w spójną koncepcję wyrażoną w stylu i kolorze produktów, oczywiście bez zaniedbywania jakości i jak najbardziej na czasie z technicznymi nowinkami. Cykl życia produktu coraz bardziej się skraca, a to stawia przed firmami takimi jak Dajar, który jest największym polskim dystrybutorem nieelektrycznych artykułów gospodarstwa domowego, nie lada wyzwanie. Jak zapewnić klientowi to, czego pragnie? Jak uprzedzić jego oczekiwania? Jak najlepiej zaprezentować nowości w asortymencie? I wreszcie, jak przy tym wszystkim zadbać o sprzedaż wciąż atrakcyjnych końcówek kolekcji, nie mieszczących się już w aktualnym katalogu.

 

dajar_zdjecie_4_917

 

W przypadku firmy Dajar doskonałą odpowiedzią na te pytania okazały się sklepy pod szyldem Dajar Home & Garden. Pierwszy otwarto w 2008 roku w Fashion House w podwarszawskim Piasecznie i od samego początku konsekwentnie realizowano założenie, że nie ma to być zwykły sklep z końcówkami kolekcji, w którym bezradny klient konfrontuje się z bezładną zbieraniną produktów i z tego chaosu próbuje wyłowić coś dla siebie. Sklepy Dajar Home & Garden stawiają na jakość, przejrzystość, estetykę i kompetentną, uprzejmą obsługę. Już same witryny sklepów stanowią wielką zachętę dla klienta do wejścia do środka i zapoznania się z asortymentem. Nawiązują do pór roku, ważnych świąt lub po prostu starają się zarazić przechodnia atrakcyjną koncepcją wzorniczą lub kolorystyczną. Po wejściu do sklepu klient znajdzie czytelnie wyeksponowane produkty podzielone na cztery sekcje: Wokół stołu, Zapach Kuchni, Urokliwe Drobiazgi i Home&Garden. W części poświęconej kuchni centralnym punktem jest wyspa z płytą grzewczą i blatem roboczym, na której klienci mogą przetestować oferowane w sklepie produkty.

 

dajar_zdjecie_1_1171 

 

Klient sklepu Dajar Home & Garden w jednym miejscu znajdzie wszystko, co pozwala nadać charakter domowi, bo to właśnie drobne produkty zazwyczaj stanowią o wyjątkowości mieszkania i o przyjemności płynącej z przebywania w nim. Porcelana, kieliszki, szklanki, dzbanki, karafki, sztućce, bajecznie kolorowa zastawa dla najmłodszych, patelnie, garnki, noże, akcesoria kuchenne, poduszki, obrusy – to wszystko i wiele więcej można znaleźć w jednym sklepie, w atrakcyjnych cenach, w niezwykle bogatym wyborze znanych i cenionych marek takich jak: Ambiton, Luminarc, Pyrex, Jotta. Słowo „Garden” w nazwie sklepu również znalazło się nie bez przyczyny. W sklepie, a w sezonie wiosenno-letnim często również w pawilonach rozstawianych przed centrami handlowymi, klienci znajdą bogaty asortyment mebli ogrodowych i kempingowych Patio.

 

dajar_zdjecie_3_922 

 

O sukcesie sieci Dajar Home & Garden świadczy dynamiczny rozwój. W czerwcu 2013 roku swoje drzwi otworzy już dziewiąty sklep w Polsce, zaś na przyszły rok planowane są trzy kolejne otwarcia. Pierwszy outlet Dajar Home & Garden poza granicami Polski otwarto w 2012 w Budapeszcie, a już niedługo startuje kolejny, tym razem w Bukareszcie.

 

dajal_logo_345

Oceń artykuł:
zobacz ranking »
56%
44%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.