Nowe oblicze hotelu Novotel Warszawa Centrum

Jeden z najbardziej reprezentatywnych i znanych hoteli w Warszawie – Novotel Warszawa Centrum kontynuuje proces modernizacji. Obiekt, zorientowany głównie na gości z sektora biznesowego, został poddany zmianom dostosowującym go do globalnych standardów sieci Novotel. W tym roku renowacje objęły część konferencyjną, restauracje dzienną i śniadaniową, bar oraz część pokoi. Łączny koszt modernizacji wyniósł blisko 16 mln zł.

 

Nowe aranżacje warszawskiego obiektu to kontynuacja prowadzonych w 2013 roku zmian obejmujących przekształcenie tradycyjnego lobby w wielofunkcyjną, atrakcyjnie wyposażoną przestrzeń oraz modernizację recepcji i części pokoi do standardu Executive. Zyskały one oprócz nowoczesnego wystroju wnętrz, dostęp do stacji dokujących do iPhona i iPada, 32-calowe płaskie ekrany oraz panele przyłączeniowe dla urządzeń zewnętrznych z wejściem USB, audio i video. W pokojach wprowadzono także wtyczki uwzględniające różne standardy napięć elektrycznych dla gości podróżujących z różnych zakątków świata.

3383_novotel_w-wa__centrum_39999a_1466


Novotel Warszawa Centrum zmienia się od jakiegoś czasu, aby stanowić pierwszy wybór, jeśli chodzi o hotel klasy średniej w samym sercu Warszawy zarówno dla gości biznesowych, jak i tych podróżujących w celach wypoczynkowych. Nieuniknione w tym procesie są modernizacja oraz udoskonalenia techniczne i technologiczne. Wszystkie renowacje w hotelu przeprowadzane są z myślą o gościach. Chcemy być jeszcze bliżej nich, oferować usługi i poziom komfortu, jakiego oczekują” – mówi Cyril Vourc'h Papon, Dyrektor Hotelu Novotel Warszawa Centrum.

Nowy pomysł na restaurację

 
Kompletnie nowy wystrój otrzymały restauracje śniadaniowe, podobnie jak Le bar i Le Caffe. Cały koncept stanowi od teraz jedną wspólną otwartą przestrzeń, w której dominują jasne kolory oraz drewniane elementy.


novotel_wwa_centrum_44998_1079

 

Przytulności temu miejscu nadają również nisko zawieszone lampy. Elementami restauracji dziennej, które najbardziej zaskoczą gości, są Swing Table z krzesłami wiszącymi jak huśtawki, regał z książkami oraz zamykający tę przestrzeń od lobby – fortepian. Połącznie obu restauracji oraz baru jest konsekwencją wprowadzanego do polskich hoteli Novotel konceptu NOVO2 (NOVO Square). Projekt opiera się na 3 wartościach: VITALITY – kontynuacji wdrażania prozdrowotnych i zgodnych ze środowiskiem rozwiązań w hotelach Novotel, CONNECT-AINMENT ma za zadanie wprowadzenie atmosfery, w której goście będą czuć się komfortowo i swobodnie, a wartość IMAGINATION podkreśla design nowocześnie zaprojektowanych wnętrz. Dodatkowo w listopadzie br. swoją modernizację przejdzie także restauracja śniadaniowa na poziomie -1.

Część konferencyjna


h3383_nvotel_irys_-47257_1_1080

 

Klienci biznesowi mogą korzystać z w pełni zmodernizowanych 9 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 1200 m2, przygotowanych na różnego rodzaju spotkania, konferencje lub eventy. Każda z nich wyposażona jest w klimatyzację, wysokiej jakości sprzęt AV, gniazda zasilające oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Nowością jest multifunkcjonalny dotykowy panel, za pomocą którego goście mogą zarządzać m.in. ustawieniem świateł, temperatury czy natężenia dźwięku. Dla większego komfortu w foyer ustawiono specjalne fotele (EarChairs) zapewniające doskonałą akustykę rozmawiającym osobom. Klienci, którzy będą zainteresowani organizacja mniejszych spotkań, mogą również skorzystać ze zmodernizowanych Board Rooms na pierwszym piętrze hotelu. Wyposażono je m.in. w najnowocześniejszy sprzęt AV, ekspres do kawy Nespresso oraz multifunkcjonalny panel dotykowy. Zaletą Board Rooms jest dodatkowy pokój, w którym goście wypocząć w przerwie burzy mózgów czy prezentacji.

 

informacja prasowa Novotel Hotels

 

***


novotellogo_147Novotel to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonujących pod tą marką w Grupie Accor. Stały, wysoki standard usług w hotelach Novotel zapewnia dobre samopoczucie osobom podróżującym służbowo, jak i prywatnie: przestronne pokoje o modułowej aranżacji przestrzeni, zrównoważone menu dostępne 24 godziny na dobę, doskonałe zaplecze konferencyjne, uprzejmy personel, obszary wydzielone specjalnie dla dzieci i odmładzające zabiegi w salonach odnowy biologicznej. W ramach PLANET 21, programu zrównoważonego rozwoju realizowanego w Grupie Accor, Novotel zobowiązuje się do dbałości o ludzi i planetę. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom ochrony środowiska i społecznym, marka zdecydowała się wdrożyć światowej sławy standard zarządzania środowiskiem - ISO 14001. Sieć Novotel oferuje blisko 400 hoteli i kurortów w 60 krajach, położonych w dużych miastach, centrach biznesu i atrakcyjnych miejscowościach turystycznych.

Więcej informacji na stronie: novotel.com

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.  

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny  accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni na codzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

Więcej informacji na temat Accor: www.accor.com  
Rezerwacja hoteli: www.accorhotels.com

Kontakt dla mediów:
Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com
Piotr Sutkowski, Public Dialog, tel. 536 711 822, e-mail: p.sutkowski@publicdialog.pl

Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
46%
54%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.