Outsourcing usług pocztowych

Liberalizacja rynku pocztowego w Polsce otworzyła możliwość tworzenia innowacyjnych produktów i usług komunikacji pomiędzy firmami i ich klientami. Pozycję w czołówce operatorów korespondencji masowej szybko zajęła firma Inforsys SA.

 

inforsys_foto_1200Inforsys to jeden z największych usługodawców w obsłudze logistyki pocztowej, specjalizujący się w outsourcingu, takich procesów biznesowych jak korespondencja masowa, obsługa korespondencji codziennej w imieniu klienta oraz usługi e-commerce. Do grona klientów zaliczają się największe w kraju  banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, energetyczne i instytucje z sektora publicznego.

Firma stworzyła rozbudowane nowoczesne centrum mailingowe obsługujące firmy i instytucje w zakresie przygotowania oraz dystrybucji przesyłek pocztowych. – Outsourcing procesów związanych z korespondencją masową i usługami e-commerce jest dla większości firm interesującym, alternatywnym rozwiązaniem – mówi Witold Szczurek, Prezes Zarządu Inforsys SA, firmy, która dysponuje w tym zakresie dużym doświadczeniem i fachową wiedzą, a przede wszystkim odpowiednią infrastrukturą dostosowaną do obsługi wielu dużych zleceniodawców. – Istotną korzyścią dla zleceniodawcy jest obniżenie kosztów, oszczędność czasu i pracy przy obsłudze korespondencji. Proponowane przez nas rozwiązanie ogranicza obsługę korespondencji do zlecenia wydruku i nadania listów z poziomu komputera  – mówi W. Szczurek.

Marek Przybylski

Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
52%
48%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.