Prosto ze źródeł smaku

Marka Kotliński Specjał poszerzyła portfolio o nowe poza pomidorowe kategorie produktowe i przeprowadziła rebranding, porządkując architekturę marki dla wszystkich grup produktowych i przypisując im charakterystyczne kolory, z gamy kolorów lata i dojrzałych warzyw.


ZPOW Kotlin, właściciel marki, która istnieje na rynku od 2011 r., rozwija innowacyjną ofertę przetworów warzywnych, stawiając niezmiennie na produkty naturalne, wysokiej jakości, powstające na bazie warzyw w lokalnych upraw z okolic Kotlina. Nowy branding i nowo wypracowana strategia marki rozwija podstawowe jej atuty, takie jak polskie pochodzenie produktów, od lokalnych dostawców, wysoka jakość, dobry, ceniony smak i jego wyjątkowość (adekwatna do nazwy – Specjał).

 

W nowym logo pojawił się wizerunek sielankowej wsi wielkopolskiej, na nowych opakowaniach zaś – apetyczne i świeże krajowe warzywa, najwyższej jakości. To atuty marki, które są coraz bardziej cenione przez polskich konsumentów, coraz lepiej wyedukowanych i zwracających uwagę na jakość i pochodzenie produktów, a nie jedynie na ich cenę i smak, który nie zawsze jest naturalny w produktach konkurencji.

 

Produkty z nowym logo i w nowych opakowaniach są na rynku od czerwca do września b.r. Z końcem czerwca premierę miały ketchupy linii podstawowej (łagodny i pikantny, w butelkach plastikowych i słoikach o różnej gramaturze), zawierające 195 g pomidorów w 100 g produktu oraz koncentrat pomidorowy w słoikach o gramaturze od 120 g do 0,99 kg.

 

Oceń artykuł:
zobacz ranking »
47%
53%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.