Niezawodny partner w biznesie

Rozmowa z Markiem Lipką, Dyrektorem Franczyzy Carrefour Polska.


Co dla sieci Carrefour Express oznacza wyróżnienie Dobra Marka 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma?

 

Bardzo się cieszę, że koncept franczyzowy Carrefour Express spotkał się z uznaniem klientów. Tytuł Dobra Marka 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma to kolejny dowód na to, że oferta franczyzy Carrefour Polska dostosowana jest do potrzeb polskiego klienta i spełnia oczekiwania polskich przedsiębiorców. W ciągu zaledwie trzech lat, razem z naszymi partnerami otworzyliśmy już ponad 450 sklepów i na pewno na tej liczbie nie poprzestaniemy. Carrefour oferuje swoim franczyzobiorcom współpracę opartą na kompetencji, uczciwości i odpowiedzialności, dzięki czemu wielu partnerów firmy otwiera z nami kolejne sklepy.

 

Co wyróżnia Państwa politykę franczyzową? Jakie są jej główne wytyczne?

 

Oferta sklepów franczyzowych Carrefour została tak skonstruowana, aby bez względu na miejsce prowadzonej działalności przynosiła ich właścicielom wymierne efekty. Każda lokalizacja analizowana jest przez nas indywidualnie, a odpowiedni koncept franczyzowy dobierany do lokalnych warunków. W Polsce naszym partnerom oferujemy obecnie trzy podstawowe koncepty franczyzowe: sklepy Carrefour Express z pomarańczowym logo, czyli sklepy convenience w 100% samoobsługowe, które klienci znajdą w lokalizacjach typowo miejskich, np. w drodze do pracy, na dworcu, czy stacji benzynowej. Sklepy Carrefour Express z zielonym logo, to sklepy o powierzchni do 500 m2 zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach, które wyróżniają stoiska tradycyjne z obsługą oraz sklepy pod marką Globi - nieduże sklepy spożywcze w małych miejscowościach lub na terenach wiejskich.

 

W jaki sposób przekonują Państwo swoich przyszłych partnerów handlowych do tego, że warto współpracować z Carrefourem?

 

Carrefour to jedna z nielicznych firm w Polsce, która przekazuje swoim partnerom kompleksową wiedzę na temat skutecznego prowadzenia sklepów. Nasza współpraca obejmuje szereg elementów, od wyboru i dopasowania oferty produktów do potrzeb klientów, przez sprawną logistykę, działania marketingowe, aż po doradztwo przy rozwiązywaniu bieżących problemów. Franczyza Carrefour to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. Co ważne, mamy wielu partnerów, którzy zaczynali od jednego sklepu, a obecnie prowadzą kilka placówek pod marką Carrefour Express – to jest najlepszą rekomendacją dotyczącą naszej oferty i warunków współpracy.

 

 

Rozmawiała Agnieszka Kluska

 

 

Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
51%
49%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2017 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.