Kompleksowe rozwiązania DAIKIN

O rozwiązaniach z zakresu klimatyzacji, ogrzewania, wentylacji i chłodnictwa rozmawiamy z Tomaszem Dobryniewskim, Dyrektorem Zarządzającym DAIKIN Airconditioning Poland Sp. z o.o.


 

Firma DAIKIN jest obecna w Polsce od ponad 15 lat. Na przestrzeni tych lat udało się Państwu zdobyć pozycję niekwestionowanego lidera w swojej branży. Co o tym zdecydowało?

 

Tak, to prawda w Polsce DAIKIN obecny jest od ponad 15 lat, jednakże nasza siła oprócz wykwalifikowanej kadry z wieloletnim doświadczeniem opiera się na zaawansowanej technologii i innowacyjnych urządzeniach, a na to zapracowujemy jako międzynarodowy koncern od ponad 90 lat. Od samego początku działalności w Polsce szczególną uwagę przywiązywaliśmy do budowania relacji zarówno z projektantami, architektami jak i partnerami handlowymi. Te wszystkie czynniki wpływają na naszą aktualną pozycję lidera na rynku. Dlatego zarówno jakość, innowacyjność, ekonomiczność jak i funkcjonalność są naszymi priorytetami w zakresie produktowym. Natomiast rzetelność, zaufanie i profesjonalizm odgrywa kluczową rolę w kontaktach biznesowych. Jesteśmy świadomi, że nasi konkurenci stale podwyższają poprzeczkę na rynku, niemniej jednak wierzymy, że dzięki ciężkiej pracy, wysokiej jakości urządzeń i całej gamie świadczonych usług przed i po sprzedażnych jeszcze przez długie lata zachowamy aktualną pozycję lidera.

 

Do kogo przede wszystkim skierowana jest Państwa oferta?

 

DAIKIN dostarcza kompleksowe rozwiązania z zakresu klimatyzacji, ogrzewania, wentylacji i chłodnictwa, zarówno dla odbiorców indywidualnych, komercyjnych jak i przemysłowych. Klienci poszukujący wysokiej jakości klimatyzacji do domu czy biura mogą wybierać z szerokiej gamy jednostek, wśród których znajdują się urządzenia doceniane za jakość, technologię i wyjątkowe właściwości oraz nagradzane za unikalny design. Inwestorzy, projektanci i architekci, również będący naszymi klientami, korzystają ze sprawdzonych rozwiązań produktowych, ale doceniają zwłaszcza narzędzia wspierające i ułatwiające projektowanie oraz dobór systemów nawet dla najbardziej skomplikowanych obiektów. Tak więc z pewnością możemy powiedzieć że nasza oferta skierowana jest do wszystkich którzy poszukują efektywnych i sprawdzonych rozwiązań HVAC.

 

Jakie wyzwania stoją przed marką DAIKIN w najbliższej przyszłości?

 

DAIKIN znany jest na świecie ze swoich innowacyjnych rozwiązań oraz wyprzedzania zarówno konkurencji pod względem produktowym jak i regulacji prawnych poprzez stosowanie się do wytycznych legislacyjnych jeszcze na długo przed tym zanim zaczną obowiązywać. Nowe wyzwania od lat ukierunkowane są na rozwój produktów pod kątem innowacji i odpowiedzi na potrzeby klientów.

 

Często firmy posiadają własny kodeks wartości, który nie tylko wyznacza kierunek rozwoju całej organizacji, ale także wyraźnie określa jej priorytety. Na jakich wartościach opiera się kodeks DAIKIN?

 

Firma DAIKIN przywiązuje bardzo dużą wagę do określania kierunku rozwoju, wyznaczania priorytetów oraz etyki biznesu. Nasza filozofia firmy zawiera wszystkie te elementy i jest spójna dla całego koncernu DAIKIN. Podstawowe wartości, które stanowią filary DAIKIN to absolutna wiarygodność, przedsiębiorcze zarządzanie oraz harmonijne relacje międzyludzkie.

 

Jakie znaczenie ma dla Państwa otrzymanie wyróżnienia „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”?

 

Nagroda Dobra Marka – to dla naszej firmy potwierdzenie, że DAIKIN jest doceniany i rozpoznawany w Polsce, zważywszy na fakt, iż jest to ściśle branżowy Brend, który nie może budować swojej renomy poprzez inne zakresy działalności. Dlatego jesteśmy naprawdę dumni, że zostaliśmy docenieni jako marka w kategorii klimatyzacja i wentylacja, to dowód że nasza praca przynosi wymierne efekty.

 

Rozmawiała Joanna Jakoweńko

      daikin_logo_476

Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
51%
49%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2017 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.