Szkolenia Centrum Edukacji PKF

Szkolenia Centrum Edukacji PKF


1.Podpis elektroniczny oraz ochrona danych w sieci dla biegłych rewidentów

 

Termin:

Warszawa 19.10.2018

 

Zapoznanie uczestników z nowymi wymaganiami w zakresie podpisywania sprawozdań finansowych, wysyłania sprawozdań w systemie JPK, podpisywania sprawozdań podpisem elektronicznym, ochrony danych finansowych w sieci.

 

Program szkolenia:

  1. Elektronizacja sprawozdań finansowych - zmiany ustawy o rachunkowości obowiązujące od dnia 1.10.2018 r.
  2. Sporządzanie sprawozdania finansowego w postaci elektronicznej.
  3. Sprawozdania finansowe w strukturze logicznej oraz formacie udostępnionych w BIP na stronie Ministerstwa Finansów.
  4. Podpisywanie sprawozdań finansowych sporządzonych w postaci elektronicznej.
  5. Składanie sprawozdań finansowych do KRS po dniu 15.03.2018 r. i 1.10.2018 r.
  6. Składanie sprawozdań finansowych do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej/ urzędu skarbowego po dniu 1.10.2018 r.
  7. Struktura logiczna elektronicznych sprawozdań finansowych a Jednolity Plik Kontrolny (JPK).
  8. Inne sprawozdania przewidziane w ustawie o rachunkowości, sporządzane w formie elektronicznej.
  9. Elektroniczna postać sprawozdania z badania.
  10. Kwalifikowany podpis elektroniczny i zaawansowany podpis elektroniczny.
  11. Podpis potwierdzony profilem zaufanym.

 

Zarejestruj się już dziś: https://pkfszkolenia.pl/podpis-elektroniczny-oraz-ochrona-danych-w-sieci-dla-bieglych-rewidentow-3500#2

 

Organizator:

Centrum Edukacji PKF

Katarzyna Szymczyk

Tel. 22 560-76-55

katarzyna.szymczyk@pkfpolska.pl

 

2. Wykrywanie fałszerstw w dokumentacji oraz warsztaty grafologiczne

 

Termin:

Warszawa 15.10.2018r.

 

Cel szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu rozpoznawania autentyczności dokumentów
  • Poznanie zasad fałszowania pism oraz technik ich zabezpieczenia 

  • Poznanie metod badania i rozpoznawania fałszerstw w dokumentacji i podpisach
  • Zdobycie wiedzy na temat najczęściej stosowanych technik przez fałszerzy

 

Adresaci szkolenia:

  • Dział Kontroli i Bezpieczeństwa
  • Dział Audytu i Finansów
  • Dział Sprzedaży 
  • Pracownicy oddziałów z różnych branż mających styczność z dokumentami

Program szkolenia:

 

MODUŁ I - PISMO

 

1. Rodzaje pism

  • rozwój i kształtowanie się pisma z wiekiem
  • czynniki mające wpływ na zmianę pisma
  • chorobowe
  • starcze
  • alkohol
  • wysiłek fizyczny

 

2. Fałszerstwo pisma i podpisów

  • rodzaje fałszerstw
  • fałszerstwo rodzinne
  • auto fałszerstwo
  • naśladownictwo wzrokowe
  • naśladownictwo pamięciowe
  • naśladownictwo intelektualne
  • naśladownictwo wyuczone
  • kopiowanie

 

3. Badanie i rozpoznawanie fałszerstw

  • metoda badawcza
  • katalog cech
  • cechy mierzalne
  • metoda obrazowania graficznego podpisów (paraf) wg. Brossona
  • zatrzymania i pogrubienia
  • kolejność nakładania się linii
  • co było pierwsze – pieczątka czy podpis?

 

4. Warsztat - ćwiczenia z zakresu badania pisma

 

MODUŁ II DOKUMENTACJA

 

1. Rodzaje dokumentów

 

2. Rodzaje fałszerstw dokumentów

  • podrabianie
  • przerabianie

 

3. Techniki fałszerstw

  • fałszerstwa pieczęci
  • przerabianie
  • zamazanie
  • nadpalenie
  • dopisanie
  • zalanie
  • odcięcie
  • rozerwanie, przecięcie

 

4. Sposoby badania fałszerstw dokumentów

 

Zarejestruj się już dziś: https://pkfszkolenia.pl/wykrywanie-falszerstw-w-dokumentacji-oraz-warsztaty-grafologiczne-3167#2

 

Organizator:

 

Centrum Edukacji PKF

Katarzyna Szymczyk

Tel. 22 560-76-55

katarzyna.szymczyk@pkfpolska.pl

 

 

 

3. Podatek od towarów i usług 2019

 

Termin:
25.10.2018r.  Warszawa

 

Cel szkolenia:

 

Uczestnicy tego szkolenia uzyskają kompleksową wiedzę dotycząca:

  • najnowszych interpretacji dotyczących regulacji VAT w zakresie odwrotnego obciążenia wprowadzonych w 2017 r
  • możliwości optymalizacyjnych, wykorzystujących niezgodność polskich rozwiązań z Dyrektywą VAT
  • planowanych na 2019 r. zmianach ustawy o VAT i potencjalnych skutkach dla podatników
  • wątpliwości interpretacyjnych dotyczących najbardziej kontrowersyjnych planów zmian ustawy

Program szkolenia:

 

1. Doświadczenia w stosowaniu nowych regulacji

 

1.1. Odwrotne obciążenie w branży budowlanej - wątpliwości interpretacyjne

 

1.2. Podatek naliczony przy odwrotnym obciążeniu a Dyrektywa VAT

 

1.3. JPK - czy wszystko już jasne

 

1.4. Rejestracja i wyrejestrowanie podatnika VAT - nadgorliwość urzędu?

 

1.5. STIR i Split payment - zagrożenia i szanse

 

1.6. Czarna lista podatników

 

2.Zmiany w VAT od 2019 r.

 

2.1. Opodatkowanie bonów

  • Bony jednego przeznaczenia - kwalifikacja podatkowa
  • Bony różnego przeznaczenia - kwalifikacja podatkowa
  • Wątpliwości interpretacyjne

 

2.2. Miejsce opodatkowania usług elektronicznych - nowy limit

 

2.3. Pierwsze zasiedlenie - dotychczasowe wątpliwości i propozycja zmian

 

2.4. Nieuzasadnione wzbogacenie podatnika 0,75 2.5. Paragony z NIP

 

2.6. Nowa stawka sankcyjna

 

Zarejestruj się już dziś: https://pkfszkolenia.pl/podatek-od-towarow-i-uslug-2019-3174#2

 

Organizator:

 

Centrum Edukacji PKF

Katarzyna Szymczyk

Tel. 22 560-76-55

katarzyna.szymczyk@pkfpolska.pl

 

4. Excel dla księgowych

Termin:
05-06.11.2018r.  Warszawa

 

Cel szkolenia:

 

Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik potrafi:

  • Skutecznie obliczać i analizować informacje finansowe w swojej firmie
  • Budować zaawansowane raporty
  • Tworzyć złożone formuły obliczeniowe
  • Zautomatyzować wiele powtarzających się czynności
  • Skutecznie wykorzystać tabele, wykresy przestawne i inne narzędzia analizy danych
  • Scalać i konsolidować dane pochodzące z różnych arkuszy

 

Program:

  1. Porównanie wersji Excela 2003, 2007, 2010, 2013 typy plików, rozwój programu, różnice i cechy wspólne, komunikacja pomiędzy różnymi wersjami arkusza, specyfika wykorzystania aplikacji w dziale księgowym firmy
  2. Krótka powtórka:
  3. Optymalna „personalizacja” programu do pracy, zaawansowane opcje ustawień Excela
  4. Wykorzystanie nazw lokalnych i globalnych ważnych na jednym arkuszu, deklarowanie nazw dynamicznych, zastosowanie nazw w formułach
  5. Formatowanie warunkowe, warianty zastosowań, edycja formatów warunkowych
  6. Wielokrotne zagnieżdżanie funkcji, formuły tablicowe, stałe liczbowe
  7. Wykorzystanie funkcji Excela z kategorii: matematyczne, daty i czasu, wyszukiwania i adresu, baz danych, finansowych, logicznych, tekstowych, informacyjnych
  8. Inspekcja formuł, sprawdzanie błędów
  9. Technologie pobierania danych ze źródeł zewnętrznych (źródła danych Excela, kwerendy baz danych, wykorzystanie modułu MS Query, pobieranie danych z różnych źródeł, wykorzystanie Internetu – dane w formacie XML)
  10. Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy danych biznesowych, zasady tworzenia tabel przestawnych
  11. Tworzenie i modyfikowanie tabel przestawnych w oparciu o różne źródła danych, własne pola obliczeniowe, grupowanie danych, niestandardowe formatowanie danych w tabelach przestawnych, formatowanie warunkowe w tabeli przestawnej
  12. Wykorzystanie fragmentatora w dynamicznej prezentacji danych
  13. Funkcje bazodanowe, przykłady zastosowań praktycznych, dobór kryteriów, alternatywa i koniunkcja kryteriów
  14. Import danych z plików tekstowych do Excela – analiza danych tekstowych, automatyzacja odświeżania danych.
  15. Ochrona arkusza, ochrona skoroszytu, walidacja danych
  16. Optymalizacja rozwiązań złożonych problemów za pomocą dodatku Solver, prognozowanie
  17. Przyspieszenie pracy dzięki szablonom Excela, szablony z makropoleceniami
  18. Tworzenie formularzy elektronicznych w Excelu, wykorzystywanie w formularzach elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła)
  19. Rejestrowanie, uruchamianie i edycja makr, dzielenie długich makr na procedury, planowanie nagrywania makr dla optymalnego ich odtwarzania, makra z odwołaniem względnym i bezwzględnym
  20. Konsolidacja danych pochodzących z różnych arkuszy, różne sposoby konsolidacji
  21. Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów za pomocą sieci komputerowej, scalanie danych z wielu arkuszy
  22. Graficzna prezentacja danych księgowych za pomocą wykresów (wykresy złożone, wykresy prezentujące wiele serii danych, analiza trendu na wykresie, wykresy niestandardowe, wykresy oparte o dane z tabel przestawnych),
  23. Budowanie modeli wielowariantowych z użyciem scenariuszy, podsumowania scenariuszy

  • Przegląd możliwości arkusza Microsoft EXCEL, organizacja programu, organizacja dokumentu - skoroszytu
  • Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy, tworzenie i wykorzystywanie funkcji
  • Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych w formułach (np. A1, $A$1, $A1, A$1)

 

 

Zarejestruj się już dziś:  https://pkfszkolenia.pl/excel-dla-ksiegowych-3515#2

 

Organizator:

 

Centrum Edukacji PKF

Katarzyna Szymczyk

Tel. 22 560-76-55

katarzyna.szymczyk@pkfpolska.pl

 

5. CIT/TP - praktyczne aspekty

Termin:
08.11.2018r.  Warszawa

 

Sprawozdanie CIT-TP składa się wraz z rocznym zeznaniem podatkowym. Oznacza to, iż podatnicy, których rok podatkowy jest zgodny z kalendarzowym podlegają nowemu obowiązkowi sprawozdawczemu, po raz pierwszy powinni złożyć nowe sprawozdanie najpóźniej do września 2018 r. Szkolenie pokaże uczestnikom jak ustrzec się błędów i prawidłowo wypełnić to sprawozdanie.

 

Program szkolenia:

  1. Podmioty zobowiązane do złożenia uproszczonego sprawozdania CIT/TP
  2. Cel wprowadzenia uproszczonego sprawozdania CIT/TP
  3. Objaśnienia dotyczące formularza CIT/TP – sposób wypełniania 

 

3.1 Identyfikacja powiązań podatnika

 

3.2 Informacje o podmiotach powiązanych

 

3.3 Główny przedmiot działalności i profil funkcjonalny podatnika

  • kod działalności wg klasyfikacji PKD
  • główny obszar działalności podatnika 

 

3.4 Restrukturyzacja

  • zmiana struktury bądź formy prawnej

 

3.5 Zakres przedmiotowy uproszczonego sprawozdania CIT/TP:

 

3.5.1 Transakcje lub inne zdarzenia

  • transakcje dotyczące towarów i usług (usługi produkcyjne, dystrybucyjne, badawczo-rozwojowe, najmu i leasingu) oraz usługi wewnątrzgrupowe

 

3.5.2 Transakcje finansowe

  • przychody z tytułu należności (otrzymywane)
  • koszty z tytułu zobowiązań (wypłacane)
  • przychody/koszty z tytułu gwarancji, poręczeń, ubezpieczeń

 

3.5.3 Transakcje lub inne zdarzenia dotyczące aktywów

  • transakcje/zdarzenia dotyczące przenoszenia aktywów (aktywów trwałych, aktywów niematerialnych, finansowych aktywów trwałych) oraz wszelkich udziałów/akcji, w tym nie stanowiących finansowych aktywów trwałych

 

3.5.4 Umowy o podziale kosztów prowadzące do wytworzenia wartości niematerialnych

  • udziału w umowach o podziale kosztów (cost contribution arrangements - CCA)
  • wartość umowy CCA
  • wysokość wkładu podatnika do CCA

 

 

Zarejestruj się już dziś: https://pkfszkolenia.pl/cit-tp-praktyczne-aspekty-2771#2

Organizator:

Centrum Edukacji PKF

Katarzyna Szymczyk

Tel. 22 560-76-55

katarzyna.szymczyk@pkfpolska.pl

 

 

 

                                       

 

Oceń artykuł:
zobacz ranking »
60%
40%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.