Konsulting SAP i outsourcing IT z itelligence

Rozmowa z Bogdanem Zborowskim, Prezesem Zarządu itelligence sp. z o.o.

 

Są Państwo liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT i międzynarodowym dostawcą pakietu rozwiązań w środowisku SAP dla podmiotów zewnętrznych. Jaki jest zakres usług świadczonych przez spółkę itelligence i kto jest odbiorcą Państwa usług?

 

Nasza oferta wyróżnia się na rynku, bowiem obejmuje zakres usług odpowiadający na wszystkie potrzeby związane z rozwiązaniami SAP. Dla naszych klientów jesteśmy partnerem począwszy od procesu wyboru systemu, poprzez wdrożenie, wsparcie, zarówno na poziomie technicznym, jak i aplikacyjnym, aż po hosting w jednym z naszych własnych data center. Ponadto będąc członkiem międzynarodowej grupy korzystamy z wiedzy i doświadczeń ponad 5 tys. specjalistów, co pozwala nam oferować klientom najlepsze rozwiązania, uwzględniające specyfikę ich działalności. Z naszych usług korzystają lokalne i globalne firmy będące liderami w swoich branżach.

 

 Co gwarantuje outsourcing IT?

 

Oddanie obszaru IT w ręce specjalistów niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim pozwala skupić się naszym klientom na ich podstawowych obszarach działalności. Zamiast samodzielnie budować, często dużym kosztem, własne kompetencje można korzystać z know-how naszych ekspertów. Oferujemy wsparcie techniczne 24/7, gwarantujemy maksymalną dostępność systemów oraz niezawodność infrastruktury informatycznej. Dodatkową zaletą jest znaczne podniesienie poziomu bezpieczeństwa danych i wzmocnienie ochrony informacji firmy. Utrzymanie własnej infrastruktury, zakupy sprzętu i oprogramowania, zapewnienie bieżącej obsługi, zabezpieczenia i szkolenia wymagają sporych inwestycji i zaangażowania. Proponujemy aby zamiast tego skorzystać z usług sprawdzonego data center, takiego jak data center itelligence, by mieć pewność, że nad ważnymi aplikacjami czuwają specjaliści. Wewnętrzny dział IT może skupić się nad bieżącym rozwojem i skoncentrować na strategicznych projektach.

 

Jaka jest strategia działania itelligence w Polsce? Czy różni się od globalnej strategii spółki?


W naszych działaniach przede wszystkim kierujemy się globalną misją itelligence. Dostarczamy rozwiązania, które przyczyniają się do odnoszenia sukcesów i realizowania celów biznesowych przez naszych klientów, niezależnie od tego gdzie prowadzą swoją działalność. Każdy rynek ma jednak swoją specyfikę i nasza lokalna strategia musi to odzwierciedlać. W Polsce chcemy się koncentrować na zachęcaniu klientów do zaufania nowym technologiom, do których przekonali się już klienci w wielu krajach, bo cyfrowa transformacja dzieje się tu i teraz. SAP S/4 HANA, narzędzia do zaawansowanej analityki biznesowej, Hybris, Lumira, Fiori… SAP ma naprawdę wiele innowacyjnych rozwiązań do zaoferowania, które zmieniają sposób, w jaki patrzymy na tradycyjne modele biznesowe. W Polsce chcemy wspierać naszych klientów w wyborze najlepszych rozwiązań i wykorzystaniu ich potencjału.

 

Jakie atuty wyróżniają spółkę spośród innych firm świadczących tego typu usługi?


Naszym głównym atutem jest nasza międzynarodowość i doświadczenie, które gromadzimy od 25 lat na świecie, a w Polsce od 20. Synergia wiedzy specjalistów z 24 krajów wspierających ponad 5 tys. klientów pozwala nam świadczyć usługi idealnie dopasowane do ich potrzeb. itelligence jest również częścią NTT DATA, globalnego lidera w dostarczaniu usług IT co daje nam ogromną przewagę nad konkurencją. NTT DATA dysponuje 9 tys. konsultantów SAP, a działalność firmy rozciąga się na cały glob. To co zdecydowanie wyróżnia nas na lokalnym rynku to unikatowy zestaw usług od wdrożenia systemu po hosting. Nasi klienci mogą korzystać również z usług service desk, który jest nie tylko punktem rejestracji zgłaszanych przez klientów problemów, ale także pierwszą linią wsparcia, która samodzielnie rozwiązuje ponad 50 proc. z nich. Jednym zdaniem - klient może oddać w nasze ręce swoje systemy i skupić się na swojej podstawowej działalności.

 

Czym jest dla Państwa zdobycie, już po raz czwarty, Złotego Godła QI w największym ogólnopolskim programie jakościowym Najwyższa Jakość Quality International?

 

Zanim klienci powierzą nam swoje systemy, na których często opiera się cała ich działalność, chcą mieć pewność, że działamy zgodnie z najlepszymi praktykami oraz w ramach ustalonych standardów, jak na przykład normy ISO. Poddajemy się więc niezależnym eksperckim ocenom, bo jest to dla naszych klientów istotna weryfikacja naszych kompetencji i jakości usług, które świadczymy. Program Najwyższa Jakość Quality International ma wieloletnią tradycję, a patroni gwarantują obiektywną ocenę i bezstronność. Zdobycie Godła po raz czwarty z rzędu to wyróżnienie dla każdego z pracowników itelligence oraz silny przekaz skierowany do naszych klientów, że można nam zaufać.

                                                                      Rozmawiała Joanna Jakoweńko

 

itelligence_ntt_data_business_solutions_rgb_3216_02

Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
51%
49%
Nasze programy
njqi_286
img3_286_2a_286_03
img2_286
pg_2017_286
dm17_286
dp_286_03
Giełda
WIG20
wykres WIG20 w money.pl
Wspierane przez Money.pl
Giełda
Money.pl - Kliknij po więcej
GPW (2017-02-21 18:59)
WIG 59331.91 +2,08%
WIG20 - -
mWIG40 4883.48 +1,73%
sWIG80 15718.95 +0,66%
Wspierane przez Money.pl
Sonda
DOBRA MARKA - Wskaż najlepszy według Ciebie preparat wzmacniający odporność:
ASCORUTICAL
CERUTIN
CITROSEPT
ECOMER
ISKIAL
MAXILAC C
OEPAROL
RUTIMAX CE
RUTINACEA
RUTINOSCORBIN
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2017 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.