ŁOMŻA 0,0 proc. - nowość od MARKI ŁOMŻA

Marka Łomża z początkiem tego roku wprowadziła do sprzedaży swój nowy produkt Łomża 0,0%, który jest  pozbawiony w całości alkoholu. To nowość na polskim rynku, dotychczas trudno było znaleźć w sklepach w pełni piwo bezalkoholowe większość z nich zawierało śladowe ilości alkoholu od 0,3 do 0,5%.


Łomża 0,0% jest idealną alternatywą dla wszystkich tych,oma_244 którzy szukają orzeźwienia i prawdziwego smaku piwa bez żadnych ograniczeń. Nowe piwo Łomża 0,0% jest przygotowywane w tradycyjny sposób na bazie wody, słodu i chmielu, dzięki czemu charakteryzuje się pełnym, piwnym smakiem bez zawartości alkoholu. Po zakończonym procesie warzenia i fermentacji jest poddawane procesowi dealkoholizacji, który polega na wytrąceniu alkoholu z napoju, bez szkody dla smaku. Pozwala to na zachowanie wszystkich cech charakterystycznych dla dobrego trunku, kolor, zapach i pełny smak.

Łomża 0,0% to pełnosłodowe piwo o głębokim smaku, jednak pozbawione alkoholu – dokładnie 0,0% alkoholu i 100% piwa. Dzięki temu  można je pić bez żadnych ograniczeń – o dowolnej porze. Do wyboru przygotowano 3 warianty pojemnościowe, w butelce 500 ml oraz w puszce 500 i 330 ml.

 

Wprowadzeniu na rynek nowości Łomża 0,0% towarzyszy szeroka kampania w TV, kinie oraz internecie, wspierana nową platformą  komunikacyjną „Kto powiedział, że”. Autorem koncepcji jest wybrana w przetargu agencja MullenLowe Warsaw. Pierwszą odsłoną nowej komunikacji jest kampania bezalkoholowego wariantu piwa Łomża pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?”.

 

Łomża rzuca w niej wyzwanie utartym schematom i inspiruje do tego, żeby podążać swoją drogą.

 

 

 

 

 


Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
49%
51%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.