Od pioniera do lidera

Sukces marki zależy od precyzyjnie obranego celu oraz skutecznej realizacji działań, zmierzających do jego osiągnięcia.


Poczatkowo głównym profilem działalności, założonej w 2000 r. firmy HB POLSKA Sp. z o.o. była dystrybucja produktów renomowanych marek z branży AGD -  Bionaire i Kenwood.  Dzięki zdobytemu w ten sposób doświadczeniu i wiedzy, w 2007 r. zarząd spółki zdecydował  się wprowadzić  na rynek produkty pod własną marką HB.


hb_polska_2400

 

- W momencie tworzenia oferty asortymentowej stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem – musieliśmy połączyć wysoką jakość i przystępną cenę,  a co najważniejsze przekonać Polaków, że uzdatnianie powietrza nie jest zbędnym luksusem, a sposobem na podniesienie komfortu życia i eliminacji dolegliwości wynikających z oddziaływania  przesuszonego i zanieczyszczonego powietrza na organizm człowieka – mówi Bożenna Górska, Prezes Zarządu HB Polska.


    Dzisiaj, produkty HB są synonimem nowoczesnej technologii i  designu zgodnego z międzynarodowymi trendami. Pasja i determinacja w działaniu okazały się w przypadku firmy HB Polska receptą na sukces.


    Dzięki realizacji opracowanej wcześniej strategii działania, firma stała się trendsetterem w kategorii nawilżacze powietrza, a marka HB cieszy się coraz większym zaufaniem konsumentów. Potwierdza to przyznany produktom firmy tytuł Dobra Marka 2016  - Jakość, Zaufanie, Renoma.


oprac. M.B.

Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
48%
52%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.