Zamiennik to dobra alternatywa

Jakiego dostawcę alternatywnych materiałów eksploatacyjnych wybrać – czym kierować ma się reseller, aby zapewnić swojemu klientowi bezpieczeństwo użytkowania, a sobie m.in. bezpieczeństwo prawne i oczywiście zyski.

 

asarto-cmyk_902



Jak wybrać dostawcę materiałów alternatywnych dla swojej firmy?

Przede wszystkim trzeba to zrobić rozważnie i z rozsądkiem. Każdemu zależy na tym, aby produkty, które nabywa prezentowały najwyższą jakość i były kompatybilne z urządzeniami, których używamy w firmie. Dlatego też warto zaufać sprawdzonemu dostawcy, który ma wieloletnie doświadczenie na rynku i grono zadowolonych klientów. Tak jest w przypadku marki Asarto będącej w portfolio firmy Polcan. Pod tym brandem oferujemy tonery, tusze i folie, które produkowane są w Polsce, z komponentów pochodzących z największych europejskich, jak i azjatyckich fabryk. Oferujemy klientom wybór pomiędzy produktami refabrykowanymi, których elementy pochodzą z recyklingu, jak i zupełnie nowymi. Posiadamy szeroką ofertę wyrobów (ponad 1000) przeznaczonych do urządzeń drukujących: HP, Lexmark, Brother, Canon, Epson, Dell, Panasonic, Samsung, Kyocera, Xerox, Konica Minolta, Oki, Seikosha, Citizen i innych.

Czy nie grożą nam sankcje prawne, w momencie gdy wykorzystujemy nieoryginalne zamienniki?

Wiemy, że za ewentualne naruszenie praw własności intelektualnych firm trzecich może odpowiadać zarówno producent, jak i firmy odsprzedające oraz użytkownicy końcowi. Dlatego kwestie przestrzegania praw własności intelektualnej są dla nas  tak istotne. Wyroby Asarto nie są kopią producentów sprzętu drukującego, ale naszymi autorskimi projektami. Rozwiązania te są sprawdzane przez Rzecznika Patentowego działającego na terenie Unii Europejskiej.

Czy coraz lepsza ochrona producentów sprzętu, np. w postaci chipów, czy też specjalistycznego oprogramowania nie stanowi dla Państwa utrudnienia?

To wyzwanie dla nas i nie ukrywamy tego. Jednakże współpracujemy z czołówką światowych producentów w obszarze  materiałów alternatywnych, dzięki czemu zapewniamy sobie dostęp do najświeższych i najpewniejszych technologicznie rozwiązań. W związku z tym nasze produkty są w 100 proc. bezpieczne i kompatybilne z używanym w firmie sprzętem. Obalę w tym momencie mit dotyczący  stwierdzenia, że stosowanie zamienników powoduje szybsze zużycie bądź też uszkodzenie urządzeń. Nasze rozwiązania nie mają żadnego wpływu na drukarki, faksy itp. Jeśli z powodu stosowania naszego produktu nastąpi jakakolwiek awaria zapewniamy naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt.

 

grafika_988



Wypada zatem zapytać dlaczego właśnie Asarto?

Asarto to marka premium w segmencie alternatywnych materiałów eksploatacyjnych. Klient wybierając nasze produkty otrzymuje najwyższej jakości, sprawdzone rozwiązania, dzięki którym nie musi się martwić o działanie sprzętu drukującego w swojej firmie. Opłacalność ich stosowania można sprawdzić korzystając z „Kalkulatora zyskowności” zamieszczonego na stonie www.asarto.pl.  Po wpisaniu kodu produktu oraz danych w edytowalnych polach z cenami i ilościami można w prosty i przystępny sposób sporządzić bilans i podliczyć zysk. To co nas wyróżnia na rynku to dożywotnia gwarancja na tusze oraz tonery, a także urządzenia na czas stosowania w nich naszych materiałów eksploatacyjnych. Wszystko to dzięki przedsprzedażnemu Działowi Kontroli Jakości, a także ścisłej selekcji podzespołów w laboratoriach oraz wnikliwej kontroli procesu produkcji na każdym jego etapie. Produkty Asarto posiadają, jako nieliczne na rynku, certyfikat zgodności T + M przyznany przez renomowane laboratorium TÜV Rheinland. Potwierdza on, na podstawie przeprowadzonych testów jakościowych i wydajnościowych, że wyroby posiadają między innymi deklarowaną wydajność. Tonery, tusze oraz taśmy posiadają ponadto certyfikaty ISO 9001 (system zarządzania jakością), ISO 14001 (system zarządzania środowiskiem) oraz ISO 19572, ISO 19798, ISO 24711 (normy dla procedur określających wydajność).


Ponadto naszym partnerom oferujemy m.in. wsparcie przetargowe, bezpłatne szkolenia produktowo-sprzedażowe, programy lojalnościowe, itp. Każdy klient ma przypisanego opiekuna, który zapewnia mu profesjonalną pomoc w procesie zakupowym i dodatkowo może liczyć na wsparcie mobilnych Regionalnych Kierowników Sprzedaży. Posiadamy nowoczesny magazyn w siedzibie firmy w Ożarowie Mazowieckim, a także 5 magazynów na terenie całego kraju, dzięki czemu zamówienie trafia szybko do klienta oszczędzając jego czas i pieniądze.



Rozmawiał Tomasz Popławski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
49%
51%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.