Biznes idzie w sponsoring sportu

Do 916 mln zł wzrosła w ubiegłym roku wartość sponsoringu sportowego - wynika z danych firmy Sponsoring Insight. Biznes wspiera przede wszystkim piłkę nożną, siatkówkę i sporty motorowe – napisał Money.pl.

 

Jak czytamy we wtorkowej "Rzeczpospolitej", wartość rynku sponsoringowego w 2018 roku wzrosła o 5,2 proc. To drugi rok z rzędu ze wzrostami, a trend ma się utrzymać również w najbliższych latach. Prawdopodobnie w przyszłym roku "pęknie" miliard złotych.

 

Dużą część tej kwoty generują krajowe rozgrywki piłkarskie. W Ekstraklasę zaangażowały się oprócz Lotto również PKO BP i Coca-Cola – wskazuje portal.

 

Największym graczem na rynku są tradycyjnie spółki Skarbu Państwa. Aż 11 z 20 najmocniej reklamowanych marek w ubiegłym roku należało właśnie do państwowych firm. Przede wszystkim w branżach energetycznej ( Enea, Turon, PGE ) i paliwowej (Orlen, Lotos) – napisano w informacji.  (jmk)

 

Źródło i czytaj więcej: Money.pl

 


Oceń artykuł:
zobacz ranking »
50%
50%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2019 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.