Złote Godło QI 2015 dla Berendsen Textile Service

Berendsen Textile Service jako wielokrotny Laureat prestiżowego Ogólnopolskiego Programu Najwyższa Jakość Quality International, w tym roku sięgnął po raz kolejny po najwyższe wyróżnienie, zdobywając Złote Godło QI 2015 za świadczone usługi prania i serwisowania odzieży, także w najczystszej technologii prania w strefie bezpyłowej Cleanroom. qi_zloto_small_237_01

 

Wdrożone procedury zarządzania, wysokie standardy obsługi, pozycja firmy na rynku i wysoka jakość świadczonych usług, zyskały duże uznanie Kapituły, która przyznała firmie  jedną z najwyższych ocen w tegorocznej edycji konkursu, spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń.

 

Berendsen Textile Service Sp. z o.o. jest jedyną w Polsce firmą, świadczącą nie tylko standardowe usługi prania i serwisowania przemysłowej odzieży roboczej oraz mat wejściowych, ale również usługi czyszczenia w specjalnie skonstruowanej strefie o maksymalnie podwyższonej kontroli odzieży –  „Higiena Plus”, wraz z najczystszą technologią  na świecie – „Cleanroom”. Ofertę firmy stanowi także serwis i wynajem urządzeń higienicznych, które mają zastosowanie  w  łazienkach. 

 

berendsen_dsc_4239_mediumres2_800

  

Oferta  „Higiena Plus” z pralnicami barierowymi skierowana jest do segmentów rynku o podwyższonych wymaganiach w zakresie czystości, a jej najbardziej zaawansowana forma, jaką  jest „Cleanroom”, to proces bezpyłowej technologii pralniczej, w której czyszczone są ubrania m.in. dla firm farmaceutycznych, biotechnologicznych i elektronicznych. – Specjalistyczny proces prania, odbywający się w pomieszczeniach o kontrolowanych parametrach środowiskowych, gwarantuje pełen monitoring zanieczyszczeń typu kurz i pył, co jest warunkiem niezbędnym w tych branżach – podkreśla Włodzimierz Kwiatkowski, Dyrektor Generalny Berendsen Textile Service Sp. z o.o.

 

projekt_2_small_952 

 

Efektywność procesu czyszczenia w strefie bezpyłowej gwarantuje m.in. wdrożony system  kontroli skażenia biologicznego RABC (zgodny z normą PN-EN 14065:2005), który zapewnia osiąganie poziomu jakości mikrobiologicznej pranych tekstyliów z uwzględnieniem ich przeznaczenia. Czyszczona odzież, oprócz zwykłych zabrudzeń powstających w związku z użytkowaniem, zawiera znaczne ilości mikroorganizmów, pochodzących ze środowiska użytkowania odzieży. Zatem odzież poddawana procesowi czyszczenia musi zostać doprowadzona do określonego stanu czystości, nie tylko poprzez usunięcie zabrudzeń widocznych gołym okiem, ale również odkażona i zdezynfekowana. Zastosowana technologia czyszczenia gwarantuje skuteczną ochronę przed ponownym skażeniem w strefie pralni.


projekt_5_small_952 

 

Nasze usługi wyróżnia to, że odzież poddawana czyszczeniu nie musi stanowić własności użytkownika – zatem dane przedsiębiorstwo nie ponosi kosztów z tytułu zakupu,  magazynowania, transportowania odzieży, a jedynie wynajmuje ją od nas. Dostarczana odzież, z ustaloną częstotliwością jest wymieniana na czystą. Dzięki zaawansowanemu autorskiemu systemowi operacyjnemu Service On Line i zastosowaniu identyfikatorów chipowych w 2 mln sztuk odzieży, klienci mogą przez internet śledzić ilości i sposób jej wykorzystywania przez swoich pracowników – wymienia Tomasz Wróblewski, Dyrektor Handlowy Berendsen Textile Service, i dodaje: – Korzyści z tego tytułu  jest znacznie więcej –  serwisujemy odzież, która oferowana jest zarówno w rozmiarach standardowych i niestandardowych, jak i zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem użytkowników. Na życzenie użytkowników odzież może być również wzbogacona o emblematy i logotypy. Odzież powstaje  zgodnie z normami ISO 14644 (klasyfikacja czystości powietrza w pomieszczeniach i związanych z nimi środowiskach kontrolowanych i GMP ).

 

Te  same zasady produkcji, wynajmu i serwisu mają zastosowanie również w zakresie oferowanych przez Berendsena mat wejściowych, które cieszą się nieprzerwanie dużą popularnością wśród użytkowników. Zadaniem mat jest wychwytywanie nieczystości wnoszonych do budynków przez osoby wchodzące z zewnątrz. Ich zastosowanie niesie szereg korzyści ekonomicznych związanych z procesami utrzymania czystości na dużych powierzchniach użytkowych. Firma umożliwia potencjalnym klientom skorzystanie z bezpłatnego testu zastosowania mat w praktyce na terenie ich przedsiębiorstw. Ten segment działalności Berendsena w Polsce zyskał tak dużą popularność, że podjęto decyzję o uruchomieniu odrębnego zakładu w Siemianowicach Śląskich, ukierunkowanego wyłącznie na tę produkcję. – Zastosowanie naszych mat to oprócz niższych kosztów utrzymania czystości, także walory estetyczne. Oferujemy maty wejściowe na przykład z logotypem firmy użytkującej lub każdym innym emblematem graficzno-słownym – podkreśla dyr. T. Wróblewski.

 berendsen_mata3_small_747 berendsen_2_567berendsen-mata04_small_886

Międzynarodowe przedsiębiorstwo Berendsen Textile Service w Polsce obecne jest od 1996 r. Firma swoimi korzeniami sięga 1854 r., kiedy Sophus Berendsen założył w Danii firmę handlową. Dziś koncern Berendsen oprócz Danii i Polski, działa także m.in. w Austrii, Czechach, Estonii, Norwegii, Finlandii, Niemczech, Rosji, Wielkiej Brytanii, Irlandii i na Litwie oraz Słowacji. – Wszystkie spółki tworzą strukturę działową, co pozwala na prowadzenie międzynarodowej współpracy i wymianę najlepszych doświadczeń w ramach świadczonych usług – mówi dyrektor Włodzimierz Kwiatkowski, i dodaje: – Niemniej jednak polska sieć oddziałów, mimo że zarządzana jest centralnie, to w zakresie obsługi klientów decyzje zapadają wręcz na poziomie poszczególnych zakładów, w odniesieniu do oczekiwań, uwarunkowanych regionem funkcjonowania. Na przykład oferta na Górnym Śląsku ukierunkowana jest głównie na obsługę ciężkiego przemysłu, a w regionach centralnych – branży farmaceutycznej. Ważnym dla nas jest, aby być jak najbliżej klientów, wtedy możemy doskonale poznać ich potrzeby i optymalnie dostosować naszą ofertę. Każdy zakład to także centrum logistyczne, umożliwiające profesjonalne metody dystrybucji oraz obsługi. – Indywidualizacja procesów pozwala na dobieranie tylko najlepszych praktyk zarządzania jakością i wdrażanie najlepszych wzorców w odniesieniu do oczekiwań odbiorców usług. Przynosi to również znacznie lepsze wyniki efektywnościowe – dodaje dyr. T. Wróblewski.

  system_unimat_berendsen_6_849

 

berendsen_1_800

Obecnie w Polsce sieć Berendsena stanowi już 6 nowoczesnych zakładów zlokalizowanych strategicznie, w najbardziej uprzemysłowionych regionach na terenie kraju. – Nasze zakłady to nowoczesne pralnie przemysłowe, wyposażone w najnowsze urządzenia i technologie. Ekologiczne pralnie wodne wykorzystują odzysk ciepła, wody i oczyszczają ścieki. Kompleksowe usługi przez nas świadczone pomagają w utrzymaniu estetyki, bezpieczeństwa i higieny, dając naszym klientom wymierne korzyści ekonomiczne. Bez wątpienia pozostajemy numerem jeden w swoim sektorze i umacniamy się na tej pozycji, zwłaszcza w kontekście najwyższej jakości oferowanych usług. Nie uznajemy kompromisów w tym zakresie. Naszą inspiracją są nasi klienci. To dzięki ścisłej współpracy z nimi i nieustannej wymianie informacji stale poprawiamy naszą wydajność i efektywność, by maksymalnie spełniać ich oczekiwania w zakresie świadczonych usług  – podsumowuje dyr. W. Kwiatkowski.

 

Jacek Majewski

 berendsen-logo_wlasciwe_-_kopia_500


Oceń artykuł:
zobacz ranking »
53%
47%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.