DEGA – z pomysłami w nowy rok

Firma DEGA SA jest obecna na rynku spożywczym od 1992 roku. – Mimo upływającego czasu, mamy świadomość od jak wielu już lat nasze produkty goszczą na stołach konsumentów – mówi Emilia Modlińska, Prezes Zarządu Spółki.

 

logo-dega_533

Rynek zmienia się nieustannie, a wraz z nim konsument, dla którego nie liczy się tyle cena, co wygląd i jakość produktu. Polityka jakości w firmie DEGA i rozwój systemu zarządzania, zgodny ze standardami IFC i BRC zaowocował nowymi certyfikatami. Także programem certyfikacji MSC gwarantującym, że produkty rybne pochodzą tylko ze zrównoważonych, dobrze zarządzanych łowisk, niewątpliwie stawia nas w gronie pewnych producentów wyrobów rybnych.

 

Na równi z jakością stawiamy na smak. Nie słabnie popularność naszych majonezowych sałatek, których gamę zarówno w zeszłym, jak i w tym roku będziemy poszerzać o nowe smaki. Nowe trendy w sektorze produkcyjnym oraz działania konkurencji powodują, że przede wszystkim musimy promować jakość i smak, a to wszystko za sprawą szeroko pojętego marketingu i promocji. Dlatego w tym roku większy nacisk położymy na masowe wsparcie marketingowe, czyli na reklamę w telewizji, internet, prasę, reklamę outdoorową (w niektórych miastach Polski), a także na reklamę w sieci Multikino. Nasi kontrahenci, zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym, to największe sieci handlowe w Polsce i największe hurtownie. Długoletnia współpraca z partnerami handlowymi w Polsce zachęca do otwarcia się na zagraniczne rynki zbytu – mówi prezes E. Modlińska.

 

dega_foto_zakadu_1182

  

Kadra zarządzająca firmy wraz z pracownikami tworzy zgrany zespół, dla którego nie straszne są wyzwania i realizacja celów. Prezes DEGA S.A. Emilia Modlińska w minionym roku uplasowała się na 34. miejscu w 4. edycji rankingu Pulsu Biznesu – 100 Kobiet Biznesu.

 

europejska_sie_dziedzictwa_kulinarnego_364

DEGA w ciągu swojej  ponad 20-letniej działalności została wielokrotnie zauważona i doceniona przez różne organizacje. Do najważniejszych wyróżnień przyznanych spółce należą: Godło Teraz Polska (XXII edycja), znak Poznaj Dobrą Żywność, konsumencki znak jakości Q, Kulinarne Dziedzictwo, Gazele Biznesu (nieprzerwanie od 2004 r.). Firma jest też Laureatem Programu „Dobra Marka 2013 – Jakość, Zaufanie, Renoma”.  – Takie wyróżnienie, które jest przyznane przez Konsumentów cieszy najbardziej. To ukoronowanie naszej codziennej, ciężkiej pracy oraz mobilizacja i zachęta do dalszego intensywnego rozwoju – podkreśla prezes zarządu spółki. – Naszą politykę projakościową realizujemy poprzez cele strategiczne, do których należą między innymi: stabilny wzrost zaufania klientów, utrzymanie dynamiki sprzedaży, realizacja konkurencyjnej polityki cenowej, systematyczne budowanie kapitału ludzkiego opartego na zarządzaniu i kierowaniu rozwojem pracowników oraz prawidłowe zarządzanie infrastruktur oraz bezpieczeństwem i higieną pracy – podsumowuje Emilia Modlińska.

 

Oceń artykuł:
zobacz ranking »
51%
49%
Autor
Zaloguj się i komentuj pod swoim nickiem, jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
Treść
Obrazek
Podaj kod
 
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.