Prezydent Bronisław Komorowski w Ceramice Paradyż

 

25_lat_wolnosci_609

 

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski z wizytą w Ceramice Paradyż Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim

 

 

10 października br. ze specjalną wizytą do Ceramiki Paradyż przybył Prezydent Bronisław Komorowski. Ceramika Paradyż w tym roku obchodzi swoje 25-lecie i - jak podkreślił Prezydent – stanowi przykład przedsiębiorstwa, które umiejętnie wykorzystało ten czas.

 

Prezydent Bronisław Komorowski wraz zaproszonymi gośćmi: Przedstawicielami Kancelarii Prezydenta RP oraz Przedstawicielami lokalnych władz samorządowych, zwiedził zakład Ceramiki Paradyż w Tomaszowie Mazowieckim. Była to okazja do podsumowania 25 lat polskiej demokracji, jak również istnienia Ceramiki Paradyż, która powstała w sierpniu 1989 roku czyli dwa miesiące po pierwszych wolnych wyborach.  

 

bronislaw_komorowski_paradyz_10_10_2014_print_089_15_1200

 

W swoim przemówieniu Współwłaściciel i Założyciel Ceramiki Paradyż Stanisław Tępiński przypomniał historię Firmy, która z rzemieślniczego przedsiębiorstwa, produkującego jedną paletę płytek dziennie, rozwinęła się do prężnie działającej spółki z pięcioma fabrykami, wyposażonymi w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Istotą działalności od początków istnienia był unikatowy design produktów w połączeniu z ich wysoką jakością, rzetelność oraz dbałość o klienta i pracownika. Dziś – po 25 latach aktywności – Ceramika Paradyż jest jednym z liderów w branży płytek ceramicznych. Aktualnie w ofercie Firmy znajduje się ponad 3 000 pozycji, które dostępne są w ramach trzech marek produktowych (Paradyż, My Way by Paradyż Group, Kwadro Ceramika). W ubiegłym roku 36% przychodów Firmy zostało wygenerowanych przez eksport do prawie 40 krajów świata, a globalna sprzedaż przez ostatnią dekadę zwiększyła się aż dwukrotnie, osiągając rocznie ponad 700 mln złotych. Obecnie Firma buduje w Tomaszowie Mazowieckim nowoczesne Centrum Handlowo-Logistyczne, które zostanie uruchomione w drugim kwartale 2015 roku.

 

Podczas wizyty w Ceramice Paradyż Prezydent Bronisław Komorowski podkreślił, iż w ramach odzyskanej przez Polaków wolności jest coraz więcej przestrzeni dla wolnej gospodarki, mądrze zagospodarowywanej, co widać na przykładzie Ceramiki Paradyż. Docenił również wkład Firmy w budowanie sukcesu gospodarczego oraz zwrócił uwagę na zaangażowanie samorządowców, którzy stworzyli odpowiednie warunki do inwestowania i dalszego rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Prezydent – zwiedzając zakład produkcyjny „Tomaszów 2” – własnoręcznie przedrukował na płytce ceramicznej logo „25 lat wolności” i odebrał z rąk Współwłaściciela i Założyciela Firmy – Stanisława Tępińskiego – okolicznościową płytkę, na której znalazły się logotypy „25 lat wolności i 25 lat Ceramiki Paradyż”, mające podkreślić tegoroczną, wyjątkową rocznicę.  


 

bronislaw_komorowski_paradyz_10_10_2014_print_089_71_1200   bronislaw_komorowski_paradyz_10_10_2014_print_089_85_1200

 

Ceramika Paradyż była dwukrotnie nominowana do prestiżowej Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w dwóch kategoriach: „Zielona Gospodarka” (2014 rok) oraz „Ład Korporacyjny i Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” (2012).

 

***

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w innowacyjne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone tytułem Superbrands Created in Poland 2013/2014 oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagroda "Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Zapraszamy na www.paradyz.com

Oceń artykuł:
zobacz ranking »
52%
48%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2017 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.