Lifestyle

Nowoczesne i schludne obiekty sportowe to nadal rzadkość w polskich rozgrywkach piłkarskich. O ile kluby z czołowych lig mogą pochwalić się pięknymi stadionami, to w niższych klasach rozgrywkowych przeważnie gra się na błagających o remont boiskach.
2017-06-27
Spędzają w sieci coraz więcej czasu, traktując internet na równi z rzeczywistością offline stają się atrakcyjną grupą dla e-commerców. Mowa o srebrnym pokoleniu, które rośnie w siłę. W 2015 roku było w Polsce ponad 8,8 mln osób po 55 roku życia. Według danych GUSu, do roku 2050 liczba ta ma wzrosnąć do 13,7 mln., 16 proc. seniorów to aktywni internauci. Jak funkcjonują w digital świecie i co należy o nich wiedzieć, chcąc dotrzeć do nich za pośrednictwem nowych mediów? Postanowiła to sprawdzić agencja interaktywna KERRIS wraz z seniorami z Dancingu Międzypokoleniowego.
2017-06-22
Goście restauracji i innych konceptów gastronomicznych, kupują nie tylko posiłki, ale w dużym stopniu płacą także za wspomnienia i wrażenia, jakie wynoszą ze sobą do domu. Bardzo często, nawet z pozoru nieistotne kwestie i detale zmysłowe składające się na atmosferę lokalu i jego klimat otoczenia, okazują się niezmiernie ważne. Odpowiednio dobrany repertuar muzyczny potrafi doskonale oddać charakter danego miejsca. Podobnie jak opakowanie produktu, wpływa na ocenę jego smaku, tak samo muzyczna architektura doświadczeń zmysłowych w restauracji, wpływa na ocenę poziomu zadowolenia klientów z jedzenia oraz jakości całościowej usługi gastronomicznej.
2017-06-13
Wydawałoby się, że preferencje dotyczące zakupu mieszkań nie ulegają znaczącym zmianom. Jest to decyzja najczęściej na całe życie, dlatego trudno, by wykształcił się trend zmieniający się co kilka lat. Nic bardziej mylnego. Rynek nieruchomości nieustannie ewoluuje. To, co było pożądane jeszcze parę lat temu, dziś jest coraz mniej aktualne. Zmienia się podejście do inwestycji zarówno deweloperów, jak i konsumentów. Co więcej, w ostatnich latach obserwujemy wzrost świadomości klientów poszukujących idealnego, pierwszego mieszkania. Zawierane transakcje są bardziej przemyślane, a Polacy podchodzą do zakupu własnego M jak prawdziwi inwestorzy, analizując potencjalne zyski i koszty.
2017-05-31
Macierzyństwo gwiazd to dla marek parentingowych prawdziwa żyła złota. Im większe zainteresowanie sławną, świeżo upieczoną mamą, tym bardziej łakomy kąsek stanowi ona dla firm i brandów. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przeanalizował medialny szum wokół pięciu polskich celebrytek, które urodziły dzieci w 2017 roku.
2017-05-29
Aż 34 proc. Polaków martwi się zbyt dużą ilością obowiązków w pracy, a 26 proc. stresuje się brakiem pieniędzy. Takie problemy ma zaledwie odpowiednio: 9 i 2 proc. Finów. Jeszcze inne kłopoty mają Czesi, Słoweńcy i Litwini – wynika z badania „Stres w miejscu pracy”, przeprowadzonego na zlecenie międzynarodowego serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl przez Paylab.com.
2017-05-25
Czas. Mamy go coraz mniej i coraz więcej zadań. Dlatego potencjalni pracownicy, również w Polsce, chcą mieć wpływ na godziny swojej pracy i miejsce jej wykonywania. Z pomocą nowoczesnej technologii, coraz częściej decydują się na pracę zdalną, która daje im wolność miejsca zamieszkania i pensję niejednokrotnie przewyższającą zarobki krajowe.
2017-05-23
Pracodawcy sygnalizują trudności z pozyskaniem kadr do swoich firm? Pracownicy podpowiadają, czym ich przyciągać. Wynagrodzenia i świadczenia pracownicze, stabilność zatrudnienia oraz przyjazna atmosfera w miejscu pracy to najważniejsze czynniki, które zdaniem pracowników decydują o atrakcyjności pracodawcy. Na znaczeniu w istotny sposób zyskuje równowaga między pracą a życiem prywatnym – wynika z polskiej edycji corocznego globalnego badania Randstad Employer Brand Research.
2017-05-18
Kosmetyki, suplementy diety a także sprzęt AGD – to najczęściej wybierane produkty w sprzedaży bezpośredniej. W zeszłym roku łączna liczba transakcji dla całej branży wzrosła o około milion do poziomu 37 mln, z czego 87,5% zostało zrealizowanych w sprzedaży indywidualnej, a 10% w sprzedaży grupowej podczas prezentacji organizowanych na życzenie i w domach konsumentów.
2017-05-11
Makaron z pudełka, przekąski od Pana Kanapki, ciastka a może lunch na mieście – serwis rekrutacyjny MonsterPolska.pl postanowił sprawdzić, jak Polacy odżywiają się w pracy.
2017-04-19
Około 75 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji. Goście restauracji również dokonują wyboru menu zazwyczaj spontanicznie - dopiero w lokalu pod wpływem chwilowych doznań. Narzędziem które doskonale wpływa na ludzkie emocje i kreuje doznania, jest natomiast marketing sensoryczny. Za 80 proc. naszych wrażeń smakowych odpowiada z kolei zapach. Łącząc ze sobą te informacje można wywnioskować, że odpowiednio zaprojektowane doświadczenia aromamarketingu, mogą przynieść znaczący wzrost obrotów lokalu gastronomicznego. Jak zatem zwiększyć sprzedaż za pomocą zapachu?
2017-04-14
Finanse w związku to często trudny i drażliwy temat. Według badania zrealizowanego na zlecenie Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor i Biura Informacji Kredytowej z 2016 r., co piąta polska para kłóci się o pieniądze, a jedna trzecia badanych z powodu takich konfliktów bierze pod uwagę rozstanie[1]. Czy zatem istnieje przepis na udane zarządzanie wspólnym budżetem? Expander podpowiada, w jakich przypadkach warto zdecydować się na korzystanie ze wspólnego konta, a kiedy dysponowanie środkami ulokowanymi na oddzielnych rachunkach jest lepszym rozwiązaniem.
2017-04-10
Aż 97% Polaków deklaruje korzystanie z krótkich wiadomości tekstowych. Zalety SMS-ów doceniają nie tylko prywatni użytkownicy czy przedsiębiorcy, ale coraz częściej także instytucje publiczne, wykorzystując je do kontaktu z mieszkańcami danego regionu.
2017-04-03
Shannon Kirk - Metoda
2017-03-20
Kobiety idąc do fryzjera czy kosmetyczki chcą o siebie zadbać, ale równie często poprawić sobie nastrój. Sam fryzjer lub kosmetyczka nie zawsze jednak mają powody, aby tryskać świetnym humorem. Samopoczucie mogą im psuć niespłacane terminowo długi prowadzonego biznesu. Firmy fryzjerskie i kosmetyczne oraz osoby, które prowadzą tego typu działalność mają ponad 84 mln zł zaległych płatności - wynika z danych BIG InfoMonitor oraz BIK.
2017-03-08
Czytniki ebooków stają się coraz mocniej popularne. Osoby, które decydują się na zmianę książki na czytnik, robią to zwykle z wygody, przyjazności dla wzroku, podświetlenia, czy mobilności. Jak jednak stwierdzić, że czytnik jest odpowiednim urządzeniem dla nas? O tym w poniższym artykule.
2017-03-01
Dokonanie dobrego wyboru czytnika ebooków nie jest wcale prostą sprawą. Należy mieć świadomość, że to zakup na lata, więc odpowiednia selekcja jest w tym przypadku niezbędna. Przedstawiamy poradnik jak wybrać czytnik w pięciu prostych krokach.
2017-02-16
Polacy najchętniej oglądają materiały newsowe (27,4% badanych), na drugim miejscu znalazły się materiały eksperckie (25,6% badanych) na trzecim materiały szkoleniowe (19,6% respondentów). W sieci znacznie częściej newsów wideo poszukują mężczyźni (34,9%) niż kobiety (20,7%), które wybierają materiały poradnikowe - pokazały wyniki raportu pt. „Polacy i wideo w sieci” wykonanego na zlecenie Multimedialnej Agencji Informacyjnej Newsrm.tv.
2017-02-14
Polacy nie czytają. To jest fakt. Fanów ciągłej lektury jest w naszym kraju garstka. Dlaczego jak ognia unikamy książek?
2017-01-10
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2017 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Korzystanie z witryny forumbiznesu.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.