Kampania wrześniowa z Kompass Poland

Warszawa, 11.09.2014

 

kompass_200KOMPASS POLAND

Informacja prasowa

 

 

Kompass Poland, firma dostarczająca biznesowe bazy danych, od września tego roku oferuje specjalny pakiet kompleksowych działań promocyjnych na jednym, wybranym rynku zagranicznym.

 

 

Polskie firmy prowadzące działalność eksportową cały czas zainteresowane są poszukiwaniem nowych rynków, na których mogłyby zaoferować swoje produkty i usługi. Jest to jeszcze bardziej zauważalna potrzeba, odkąd w wyniku konfliktu na Ukrainie, Rosja nałożyła embargo na wiele polskich produktów spożywczych.


W odpowiedzi na te potrzeby, Kompass Poland oferuje pakiet działań promocyjnych, które będą kierowane na rynek wybrany przez klienta. Kompass proponuje działania, w skład których wchodzą:


1. Analiza rynku (analiza branży klienta i pokrewnych pod kątem odbiorców, określenie wielkości grup odbiorców, nasycenie konkurencji, rekomendacja krajów do działań B2B).

2. Budowa świadomości marki (wykorzystanie narzędzi Google, reklamy na stronie głównej
i w wynikach wyszukiwania Kompass.com w wybranym kraju).


3. Marketing bezpośredni (określenie grupy docelowej, przygotowanie kreacji i wysyłka e-mailingu, generowanie leadów poprzez sprzedaż telefoniczną, dostarczenie bazy imiennej do wysyłek pocztowych).


4. Analiza efektywności prowadzonych działań
(response rate, analiza kosztów pozyskania klienta, efektywność kampanii vs inne kanały dotarcia).

Taki pakiet może być modyfikowany zgodnie z oczekiwaniami klienta. Jest on przewidziany na trzy miesiące aktywnych działań na jednym wybranym rynku zagranicznym. Wartość pakietu to około  tys. zł netto.

Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.