Firma „Świat Biznesu” – szkolenia dla najlepszych

„Świat Biznesu”, to firma łącząca ludzi posiadających wiedzę oraz doświadczenie w kompleksowym przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń z dziedziny szeroko pojętego prawa podatkowego i finansów. Koncentruje się na osiągnięciu najwyższej jakości usług, indywidualnym podejściu do każdego zamówienia oraz dbałości o detale. Szybkość reakcji na potrzeby Klienta, elastyczność działania i dostosowanie do zmian oraz pojawiających problemów to główne atuty, które pozwalają spółce na skuteczną walkę o klienta na wymagającym rynku szkoleń.

 

wiat_biznesu_jpg__logo_1210


„Świat Biznesu” to także profesjonalizm, bogate doświadczenie oraz mistrzowskie umiejętności połączone z doświadczoną kadrą. To właśnie ludzie stanowią największą wartość firmy i są jej najważniejszą wizytówką. Szkolenia oferowane przez firmę charakteryzuje najwyższa jakość, standardy oraz program, który pozwala na zdobycie umiejętności, które z powodzeniem zostaną wykorzystane w pracy zawodowej. Potwierdzeniem skuteczności takich działań są tysiące godzin szkoleń przeprowadzonych przez wykładowców „Świata Biznesu”, jak również pozytywne opinie Klientów korzystających z tych usług.

Firma „Świat Biznesu” oferuje szkolenia adresowane głównie do firm i instytucji mających styczność z prawem podatkowym, finansami, księgowością oraz audytem. Mogą w nich wziąć udział członkowie rad nadzorczych, główni księgowi, pracownicy działów finansowych, dyrektorzy finansowi, managerowie i prawnicy, a także wszyscy zainteresowani swoim rozwojem zawodowym. Szkolenia każdorazowo dostosowywane są do indywidualnych potrzeb Klienta, a oprócz kwestii programowej, dopasowywane są do konkretnych potrzeb również sposób prowadzenia zajęć, miejsce i ich czas.

 

slide_1_1920_01



„Świat Biznesu” jest w stanie przeprowadzić, na specjalne zamówienie, szkolenia w dowolnym miejscu, zarówno w Polsce, jak i każdym innym kraju w Europie. Na stałe współpracuje z ośrodkami konferencyjnymi na wyspie Sycylii oraz Rodos, oferując zdobycie wiedzy w atrakcyjnych zakątkach świata. Łączy naukę i rozwój z turystyką i rozrywką. Co warte podkreślenia, cena ustalana jest indywidualnie i dostosowywana do potrzeb i możliwości Klienta. Dotyczy to także przygotowania oferty i kalkulacji kosztu.

„Świat Biznesu” zajmuje się nie tylko kompleksowym przygotowaniem  i przeprowadzeniem szkoleń  w co wchodzi opracowanie całościowej dokumentacji szkoleniowej i przygotowanie materiałów dydaktycznych. Każde zamknięcie procesu szkoleniowego wieńczy proces ewaluacji, obejmujący zarówno badanie satysfakcji Klienta z odbytego szkolenia (CSI), jak również ocenę pod kątem skuteczności przekazanej wiedzy i znajomości jej zastosowania w praktyce. Raport z ewaluacji na życzenie zostaje przekazany do firmy.

Ponadto „Świat Biznesu” patronuje najwyższym standardom jakości gwarantującym swoim klientom otrzymanie usług na najwyższym poziomie, czego dowodem jest posiadanie Znaku Najwyższej Jakości Quality International 2016 – największego programu jakościowego w Polsce, któremu patronuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Nowelizacyjny oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

 

highest_qi_silver_2016_745



Po ukończeniu szkolenia wystawiany są certyfikaty  i zaświadczenia na drukach MEN. Każdy uczestnik zostaje zaopatrzony  w unikalne materiały szkoleniowe, które tworzone są pod kątem wymagań grupy docelowej, dla której dedykowane jest szkolenie. Na życzenie Klienta na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia materiały przesyłane są w formie elektronicznej.

„Świat Biznesu” wie, że najlepszą kadrę trenerską cechuje umiejętność posługiwania się wiedzą, kreatywność oraz zdolność do motywowania, dlatego właśnie oferuje współpracę z najlepszymi ekspertami w swojej dziedzinie.


_______________________________________________________________________________________

 


MAŁGORZATA RZESZUTEK - Doradca Podatkowy nr wpisu 12055. Właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego „Cash Flow Audyt” z siedzibą we Wrocławiu, Doradca Podatkowy (nr wpisu 12055), absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w trakcie pisania pracy doktorskiej z zakresu cen transferowych. Ekspert w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych, w szczególności: w podatku VAT oraz w podatkach dochodowych, dokumentacji cen transferowych, rachunkowości oraz przekształceniach form  organizacyjno-prawnych. Wiedza i doświadczenie to ponad 10-letnia praktyka w spółkach audytorskich, praca dydaktyczna w szkołach wyższych oraz przeprowadzanie nadzorów i audytów podatkowych w spółkach podlegających badaniu sprawozdań finansowych. Autorka publikacji dla „Aktualności Księgowych”, „Przeglądu Podatku Dochodowego”, „Rzeczpospolitej”, „e-gospodarki”, w zakresie podatku dochodowego i VAT jak i materiałów na kursy dla administracji podatkowej organizowanej przez Ministerstwo Finansów.

TOMASZ  GZELA - prawnik, były kierownik i rzecznik dyscyplinarny w izbie skarbowej. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie finansów i rachunkowości podatkowej, Ekspert w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Otrzymał nagrodę „Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Urzędów i Izb Skarbowych” w Warszawie. Ponad 20-letnia praca na rynku szkoleniowym. Wykładowca szkół wyższych, publicznych i niepublicznych, promotor i recenzent prac dyplomowych, członek komisji egzaminacyjnych /szkoły, konkursy na stanowiska, cywilna służba przygotowawcza/. Prelegent na szkoleniach organizowanych przez korporacje prawnicze w ramach, których prowadził cykl wykładów i szkoleń m.in. dla prokuratorów, radców prawnych, sędziów, doradców podatkowych, członków zarządów i rad nadzorczych, księgowych, pracowników administracji rządowej i samorządowej. Autor licznych publikacji na łamach prasy fachowej w zakresie nadużyć finansowych, kontroli podatkowych i nieujawnionych źródeł przychodu.

 

_______________________________________________________________________________________



SZKOLENIA organizowane przez firmę „Świat Biznesu”:


1. „Specjalista ds. podatków” – 3 dni

2. „Jednolity Plik Kontrolny oraz pozostałe zmiany w Ordynacji Podatkowej - nowy wymiar kontroli podatkowych” – 2 dni

3.  „VAT w spedycji i w transporcie – regulacje obowiązujące w 2016 r.” – 2 dni

4.  „Opodatkowanie transakcji związanych z nieruchomościami w zakresie podatku VAT, PCC, podatku dochodowego oraz podatku od nieruchomości w 2016 r.” – 3 dni

5. „Zmiany od 2016 r. w rozliczaniu podatku VAT w instytucjach kultury” – 2 dni

6. „Podatek dochodowy od osób prawnych w 2016 r.” – 3 dni

7. „Nowe regulacje w obszarze cen transferowych w 2016 r.” – 2 dni

8. „Proces centralizacji w gminach i powiatach – skutki podatkowe zmian organizacyjnych w procesie konsolidacji jednostek budżetowych z JST po wyroku TSUE z dn. 29.09.2015 r.” – 3 dni

9. „Faktura VAT w świetle jednolitego pliku kontrolnego - struktury faktura i struktury ewidencja VAT od 1 lipca 2016 roku” – 2  dni

10.  „Zmiany w ordynacji podatkowej w 2016 roku oraz w VAT i podatkach dochodowych w 2016 i w 2017 roku” – 2 dni

 

 

 

 

Tagi:
Oceń artykuł:
zobacz ranking »
49%
51%
Copyright © ForumBiznesu.pl 2012-2018 - Design & Engine - portale internetowe - FineCMS.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.