Firma Atteffect (Warszawa) działa na polskim rynku od 2012 r. Specjalizuje się w reklamach wielkoformatowych oraz cyfrowych.
Rozmowa z Małgorzatą Komur – Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu
Jak przedstawia się oferta Państwa firmy?
Zajmujemy się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie kampanii marketingowych OOH (czyli Out of Home): od starannego ich zaplanowania aż do realizacji na terenie całej Polski. Korzystamy przy tym z pełnej oferty dostępnych nośników, takich, jak: billboardy, siatki wielkoformatowe, nośniki w komunikacji miejskiej (czyli m.in.: ramki reklamowe, monitory LCD, oklejanie pojazdów, wiaty przystankowe, słupy reklamowe, citylighty, itp.), mobilna reklama „Backlight mobilboard” oraz „przyczepa reklamowa”.
Co Państwa wyróżnia na rynku?
Każdą kampanię reklamową realizujemy kompleksowo i profesjonalnie, od doboru odpowiednich lokalizacji, poprzez druk materiałów reklamowych oraz ich montaż, aż po wykonanie dokumentacji zdjęciowej po przeprowadzonej ekspozycji. Wszystkie te działania wykonujemy zgodnie z wytycznymi Klienta. Prowadzimy też stały monitoring realizacji naszych usług, dzięki czemu możemy na bieżąco kontrolować, czy przekazywany komunikat nie został zakłócony i ewentualnie szybko reagować. Ponadto błyskawicznie reagujemy na zapotrzebowania i zmiany w trakcie procesu "dopinania" kampanii, tak aby zawsze dotrzymać ustalonego z Klientem terminu. Proponujemy rozwiązania bezpośrednio dopasowane do możliwości finansowych naszych Odbiorców.
Kto jest zleceniodawcą Państwa usług?
Naszymi Klientami są firmy z różnych branż np. właściciele centrów handlowych czy wydawnictw. Niemniej, w ostatnim czasie grupa ta poszerzyła się o deweloperów budujących swoje inwestycje w większych i mniejszych miastach. I to właśnie oni stali się głównymi zleceniodawcami naszych usług.
Do kogo kierują Państwo ofertę?
Naszymi odbiorcami, a dokładniej odbiorcami naszych Klientów, są osoby mieszkające i poruszające się na terenie całej Polski. Staramy się dotrzeć do każdej grupy docelowej w możliwie jak największym zasięgu terytorialnym przy użyciu różnych odpowiednich i dopasowanych form komunikacji. Dlatego też nasze reklamy bardzo często montujemy poza strefą miejską, przy drogach ekspresowych oraz autostradach.
Rozmawiała Zuzanna Pawełczyk