Kampania "Wybieram polskie” to cykliczny, ogólnopolski projekt skierowany do polskich przedsiębiorców i konsumentów.
Jego celem jest przybliżanie rodzimych firm, często schowanych za obcojęzycznymi nazwami, ich historii i tradycji po to, żeby pokazywać i promować potencjał gospodarczy naszego kraju, a przedsiębiorcy aby mogli pozostawać w świadomości swoich klientów oraz partnerów biznesowych.
Różne branże, różne systemy działania, jeden cel: pokazać potencjał polskiej gospodarki. Piszemy o firmach, które są wizytówką naszego kraju, osiągają sukcesy, nie boją się nowych wyzwań, są innowacyjne i odkrywcze. Chcemy aby Polacy je poznali, by byli z nich dumni i mogli, wybierając ich produkty i usługi, z całym przekonaniem powiedzieć: Wybieram polskie!
Przedstawiamy polskie przedsiębiorstwa - zarówno te posiadające długoletnią historię i tradycję, które przetrwały zmiany gospodarcze, jakie dokonywały się w naszym kraju na przestrzeni lat, jak i te młodsze, dla których aspekt polskości jest bardzo ważny w ich codziennym funkcjonowaniu. Poruszamy też kwestię konkurencyjności polskich firm w stosunku do podmiotów zagranicznych, narodowego potencjału gospodarczego, polskiej myśli technicznej i intelektualnej oraz przykładów jej wykorzystywania.
Jednym z podejmowanych zagadnień jest także patriotyzm gospodarczy, który jest szczególnie ważny dla polskich przedsiębiorców, ponieważ pozwala im się rozwijać, a dzięki naszym codziennym decyzjom konsumenckim następuje obrót pieniędzmi, które nie trafiają w ręce obcego kapitału, ale zostają w naszym kraju i na jego obszarze są wydatkowane. Pragniemy więc, aby nasza kampania przyczyniła się do wzrostu konsumenckiej świadomości Polaków, bo to oni - podejmując decyzję o zakupie danego produktu czy usługi - decydują o losie polskich firm!
W ramach współpracy przekazujemy znak graficzny w narodowych barwach z możliwością wykorzystywania go na różnych płaszczyznach marketingowych, np. do zamieszczania na swoich produktach, materiałach reklamowych lub na stronie internetowej firmy.