Obecna na rynku od ponad dziesięciu lat, marka ARmedical do swojego rozwoju podchodzi w szerokim zakresie, stawiając w równym stopniu na innowacje obejmujące asortyment, jak i standard obsługi. Klienci doceniają jakość oferowanych produktów, a wieloletnia obecność w najlepszych sklepach medycznych sprawia, że ARmedical zbudował to, co najważniejsze - relację oraz zaufanie, dzięki którym sięganie po produkty z jej logo jest dla wielu konsumentów naturalne. Dzięki szerokiej ofercie, obejmującej zarówno sprzęt rehabilitacyjny, jak i produkty pomocnicze, produkty ARmedical docierają do różnego profilu konsumentów, jak również są wyborem dla wielu klientów powracających.
Na uwagę zasługują też procesy logistyczne obecne w firmie ARmedical. Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu produkcją oraz magazynowaniu posiadanych wyrobów medycznych zgodnie ze standardami wyznaczanymi przez ISO spełnione zostają najważniejsze oczekiwania także partnerów oraz współpracujących z firmą dystrybutorów.
Ponieważ odznaczenie Dobra Marka przyczynia się do wzrostu konsumenckiej świadomości Polaków i utrwaleniu przekonania, że polskie produkty i usługi są na najwyższym poziomie i warto po nie sięgać, marka ARmedical dokłada wszelkich starań, by reprezentowany do tej pory poziom utrzymywać, a wręcz dostarczać wciąż lepsze rozwiązania. Otrzymane dotychczas zaufanie i lojalność konsumencka są największym kapitałem firmy, który stara się pielęgnować oraz odpowiednio doceniać. Elementem komunikacji marki jest dostarczanie asortymentu jako odpowiedzi na bieżące i aktualne potrzeby konsumentów. Nowości w asortymencie są uniwersalne, wykonane z najlepszych i najbezpieczniejszych materiałów oraz doskonale sprawdzają się w każdym domu. Nieustannie realizowana jest także najważniejsza i przewodnia misja marki, która ma na celu edukować, kształcić i wskazywać możliwości jakie dają produkty, które znacznie ułatwiają funkcjonowanie osób niepełnosprawnych lub opiekę nad tymi osobami. Dzięki aktywnej obecności w mediach społecznościowych, ARmedical nie tylko pozostaje w stałym kontakcie ze swoimi odbiorcami, ale także w aktywny sposób edukuje i wspiera ich pod kątem szeroko pojętego dbania o zdrowie. To część misji konsekwentnie realizowanej przez markę, dzięki czemu jest ona naturalnym pierwszym wyborem konsumentów w segmencie produktów medycznych w Polsce.