Innowacyjne rozwiązania dla e-commerce

Innowacyjne rozwiązania dla e-commerce

 

Rozmowa z Antonim Chmielewskim i Mateuszem Gołdą, właścicielami i założycielami agencji Bryer, zajmującej się kształtowaniem i rozwojem branży e-commerce na polskim rynku


 

Jak wyglądały początki działalności Państwa firmy?

AC: Pomysł na stworzenie firmy powstał, dzięki wieloletniej pracy w branży e-commerce w Wielkiej Brytanii. Postanowiliśmy przenieść wiedzę i technologię stosowaną na rynkach zachodnich do Polski. Branża handlu elektronicznego w naszym kraju notuje dwucyfrowe wzrosty każdego roku, wielu przedsiębiorców poszukuje możliwości rozpowszechniania swoich produktów i usług online. W odpowiedzi na to, powstał pomysł na stworzenie agencji nastawionej na kompleksowe wsparcie polskiego e-commerce.
Jednym z naszych nowych projektów jest Cannavico.pl, który został oparty o najnowocześniejsze rozwiązania IT wprowadzane przez naszą agencję.
Sama marka to nowe podejście jakościowe w branży CBD. Nasze produkty wyróżniają się skutecznością działania, która jest potwierdzona licznymi badaniami oraz opiniami klientów.

Jakie konkretnie produkty i usługi oferuje Bryer?

MG: Nasza działalność skupia się na trzech obszarach handlu elektronicznego: budowanie i optymalizacja sklepów internetowych opartych o platformę Shopify, wsparcie klientów w ekspansji zagranicznej, w tym poprzez serwis Amazon, a także kompleksowej obsłudze marketingowej.


Shopify został wybrany przez 1,7 mln firm w 175 krajach, które osiągnęły ponad 200 mld USD zysku w sprzedaży. Rozwiązanie ma wiele przewag nad krajowymi alternatywami, przede wszystkim jeśli chodzi o prędkość wczytywania stron, możliwości integracyjne poprzez szereg gotowych aplikacji, łatwość zarządzania sklepem oraz szybkość skalowania sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Ważny segment naszej pracy stanowi kompleksowa pomoc klientom w ekspansji międzynarodowej. Zaczynamy od oceny rynku i badań potencjalnego wolumenu sprzedaży, na danej platformie. Wspólnie z klientami dobieramy gamy produktów do wprowadzania na poszczególne rynki, weryfikujemy ich zyskowności i prognozujemy wyniki sprzedaży.
Kolejnym krokiem jest wybór rozwiązań logistycznych opartych o sieć fulfillmentową Amazon FBA lub magazyny partnerów. Całość procesu kończymy wprowadzeniem produktu do sklepu internetowego lub bezpośrednio na wybranym marketplace.
Nasza współpraca z klientami ma charakter długofalowy, wspieramy ich na każdym etapie także w działaniach marketingowych, od reklam w wyszukiwarce Google, poprzez bezpośrednie reklamy na Amazon, aż po działania w social mediach. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom machine learning oraz AI, zapewniamy maksymalny zwrot z inwestycji w reklamę.

Państwa firma otrzymała nominację do tytułu Najwyższa Jakość Quality International. Jak definiują Panowie to pojęcie i jak realizowana jest polityka jakości w firmie?

AC: Nominacja do tego tytułu jest potwierdzeniem dotychczasowej ciężkiej pracy, którą wkładamy w realizowane projekty. Zawsze słuchamy naszych klientów, analizujemy ich potrzeby i dobieramy najlepsze rozwiązania, które wprowadzamy w możliwie jak najkrótszym czasie. Szanujemy czas i zasoby naszych partnerów. Każdy projekt jest poddawany skrupulatnym analizom jakościowym i kosztowym.
Nasz zespół pracuje w metodzie Design, Develop i Promote, zapewniając doradztwo i opiekę na każdym etapie działań, od prac koncepcyjnych, poprzez budowanie i wprowadzenie rozwiązań, aż po marketing i doradztwo przy procesach decyzyjnych.

Wyznacznikiem jakości jest innowacja. W Państwa dziedzinie poszukiwanie nowych rozwiązań jest chyba najistotniejszym kryterium w zakresie pozyskiwania kolejnych odbiorców.

MG: Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań jest konieczne w naszej branży. Jak wiemy rynek e-commerce podlega dynamicznym zmianom i na bieżąco monitorujemy wszelkie nowości na rynku. Dostosowujemy również swoje usługi do bieżących trendów, w celu sprostania wyzwaniom, zwiększenia wydajności i zysków naszych klientów. Nasi klienci to głównie małe i średnie firmy, działające lub pragnące rozpocząć działalność w e-handlu, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.

Jakie korzyści oferują Państwo klientom? Jakie potrzeby zaspokaja Bryer oraz jakie problemy rozwiązuje?

AC: Przede wszystkim Agencja Bryer to odpowiedź na najnowsze wyzwania przed jakimi stoi polski e-Commerce, który jest presją dużych graczy jak Grupa Allegro oraz od niedawna także Amazon. Dzięki Bryer nasi klienci mają dostęp do narzędzi używanych przez duże firmy, w tym te zagraniczne. Przykładem są rozwiązania AI w celu uzyskania najwyższych stóp zwrotu z inwestycji w reklamę, oferujemy je zarówno dla reklam w wyszukiwarce google jak i Amazon.
Kolejnym wyzwaniem jest czas wczytywania strony, który jest kluczowy w uzyskaniu wysokich wyników w wyszukiwarce Google. Dzięki środowisku Shopify, sklepy naszych klientów uzyskują maksymalne wyniki w testach prędkości wczytywania.
Następną kwestią jest wykorzystanie pełnego potencjału mediów społecznościowych. Nasze sklepy oferują bezpośrednią integrację z platformami takimi jak Instagram i Facebook, dzięki czemu nasi klienci mogą sprzedawać bezpośrednio na swoich profilach, przy pełnej i automatycznej integracji z ich sklepem, dosłownie na kilka kliknięć.
Wiele branż staje się coraz bardziej nasycona konkurencją, oferujemy automatyczne śledzenie cen na rynku i ich dostosowywanie, przy zadanych parametrach. Nasi klienci reagują natychmiast na zmiany warunków rynkowych.
Kolejne to zagęszczenie krajowego rynku. Weryfikujemy możliwości sprzedaży produktów za granicą, dostarczamy naszym klientom szczegółowe raporty, które pozwalają podjąć decyzję ewentualnej ekspansji za granicę.
I jeszcze sprzedaż za granicą. Poprzez szereg rozwiązań od łatwo skalowalnych sklepów, płatności transgraniczne, ekspozycje na platformach typu Amazon, rejestracje znaków handlowych aż po doradztwo w wyborze fulfillmentu oraz rozliczeń podatku VAT, pomagamy w podboju zagranicznych rynków. Jesteśmy do dyspozycji na każdym z tych etapów.

Jakie kryteria, wymagania trzeba spełnić, aby nawiązać z Państwem współpracę?

MG: Staramy się, by nasze usługi były dostępne dla każdego rozmiaru biznesu. Naszą główną misją jest wsparcie polskiego e-commerce. Dzięki stosowaniu nowych technologii w tym Shopify, nasze usługi są przystępne cenowo, nawet dla małych firm, dodatkowo oferujemy możliwości rozłożenia płatności za nasze usługi.

Jakie są Państwa największe dotychczasowe osiągnięcia, jakie są kolejne cele?

AC: Mamy za sobą kilka bardzo ciekawych projektów, w tym duży na rynku brytyjskim – Rootsplants.co.uk. Jest to sklep z ponad dwoma tysiącami roślin dostarczanych bezpośrednio od hodowców. Naszą dumą jest automatyzacja procesu przepływu zamówień do dostawców oraz integracji rozwiązań logistycznych i biurowych.
Ostatnio zakończoną inicjatywą był wspomniany sklep Cannavico.pl, gdzie zastosowaliśmy po raz pierwszy w naszej firmie rozwiązania Shopify na rynku polskim, który wywołał odzew nie tylko ze strony klientów, ale także mediów.
Jesteśmy w trakcie realizowania dwóch dużych przedsięwzięć, jednego w branży beauty na rynku w Wielkiej Brytanii z ponad 4 tys. produktów. W przyszłym roku planujemy także debiut dwóch autorskich aplikacji na Shopify, które jeszcze bardziej zwiększą funkcjonalność sklepów naszych klientów.

Rozmawiał Mateusz Moskwik

 

 

www.bryer.pl

www.cannavico.pl

https://m.facebook.com/Cannavicopl-100493112441027/

 

 

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.