Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań to konieczność

Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań to konieczność


– Obecna sytuacja epidemiologiczna w Polsce i na świecie wymusiła na firmach wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Pojawiły się nowe wyzwania i jeżeli firmy temu nie sprostają, przestają istnieć na rynku – mówi Artur Nieściur - kierownik departamentu szkoleń i specjalista ds. bhp oraz ppoż. w SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA.

Państwa firma posiada szeroką ofertę szkoleniową skierowaną do jednostek administracji i firm. Jak przebiegają procesy dostosowywania oferty do potrzeb rynku, a co za tym idzie – rozwoju Państwa firmy?

Wśród naszych zadowolonych klientów jest szeroki wachlarz branż. Obsługujemy m.in. administrację państwową, urzędy miast, uczelnie wyższe, szkoły, przedszkola, placówki kulturalno-oświatowe, miejskie obiekty sportowe, wojewódzkie szpitale kliniczne, jednostki wymiaru sprawiedliwości, służby mundurowe i wiele innych podmiotów. Oferujemy również doradztwo i audyty. Oferta obejmuje szkolenia stacjonarne i wyjazdowe, a także w ostatnim czasie zajęcia zdalne. Prowadzimy również kursy w maksymalnym stopniu dopasowane do potrzeb naszych klientów. Przygotowujemy autorskie programy, projektowane od podstaw pod konkretnego kontrahenta.
W obecnej formie istniejemy od 2018 roku. Zaczynaliśmy jako mała firma, działająca na rynku lokalnym. Stopniowo rozszerzaliśmy portfolio naszych klientów, obejmując swymi usługami placówki przede wszystkim administracji państwowej na terenie całego kraju. Z uwagi na to, że nasza oferta jest stopniowo poszerzana, również i my musimy ciągle się szkolić i podnosić kwalifikacje.

Jak Pan ocena sytuację branży szkoleniowej w obecnej sytuacji epidemiologicznej?

Na pewno epidemia ograniczyła kontakty osobiste, zredukowała liczbę i wielkość grup, które muszą być zgodne z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia. Część szkoleń została zawieszona, odbywają się wyłącznie zajęcia, które są obligowane dokumentami normatywnymi i ustawami. We wszystkich przedsiębiorstwach jest na pewno ciężko, wiele firm dotknęła epidemia i duża liczba przedsiębiorstw musi zawiesić swoją działalność. Jeżeli chodzi o naszą branżę szkoleniową to nie jest to aż tak bardzo odczuwalne. Konieczne jest opracowanie nowych rozwiązań związanych z epidemią i obecnym stanem, w którym się znajdujemy.
Największym wyzwaniem było ograniczenie bezpośredniego kontaktu osobistego. Pandemia wstrzymała działania w firmach, ale też wyznaczyła nowe kierunki rozwoju dla firm takich, jak nasza. Większość postawiła na innowacyjne rozwiązania technologiczne w odniesieniu do komunikowania się.

Państwa firma otrzymała tytuł Najwyższa Jakość Quality International. Czym jest dla Pana to pojęcie i jak realizowana jest polityka jakości w firmie?

Wyróżnienie to wymaga niewątpliwie dołożenia wszelkich starań, aby być godnym znalezienia się wśród najlepszych na rynku. Jako firma stosunkowo młoda staramy się, żeby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z naszych usług i abyśmy mogli sprostać ich oczekiwaniom.
Kluczowy w tym zakresie jest dobór naszej kadry oraz kompetencje poszczególnych osób. Staramy się prowadzić profesjonalną selekcję w procesie rekrutacji. Bardzo dokładnie sprawdzamy kwalifikacje i doświadczenie naszych szkoleniowców, którzy prowadzą w naszym imieniu zajęcia.

Wyznacznikiem jakości jest innowacja. Jak bardzo istotne jest poszukiwanie nowych rozwiązań?

Innowacja, szczególnie w obecnych czasach, jest niezbędna. Dwa lata temu mogliśmy spotykać się osobiście z większością klientów i prowadzić zajęcia w trybie stacjonarnym i wyjazdowym. Niestety epidemia wymusiła wprowadzenie innowacyjnych platform do przeprowadzania szkoleń w formule zdalnej, co wiąże się ze znacznymi nakładami finansowymi, ale traktujemy to, jako inwestycję, która miejmy nadzieję się zwróci. W obecnych czasach wprowadzanie innowacyjności jest niezbędne. Pojawiły się nowe wyzwania i jeżeli firmy temu nie sprostają to przestają istnieć. Najlepszym przykładem jest właśnie wprowadzenie najnowszych technologii w programach szkoleń zdalnych.

Co można zyskać wybierając Państwa usługi?

Przede wszystkim spokój i bezpieczeństwo. Posiadamy dopuszczenia do tajemnicy państwowej i NATO, co jest konieczne, abyśmy mogli mieć wgląd do dokumentacji placówek. Bezwzględnie dbamy o wszystkie szczegóły wynikające z ustaw i innych dokumentów normatywnych. Nasi klienci instytucjonalni spokojnie mogą nam zaufać, mając pewność, że przekazane dane i informacje nie wyciekną na zewnątrz.

Co uznałby Pan za największe osiągnięcia firmy? Jak kształtują się plany na kolejne lata i jakie są wyznaczone cele?

Naszym największym osiągnięciem jest to, że odnieśliśmy niewątpliwy sukces na rynku krajowym i udało nam się pozyskać zadowolonych klientów, którzy korzystają z naszych usług już od kilku lat. To grono nieustannie się powiększa. Klienci zgłaszają naszą kandydaturę do prestiżowych nagród i wyróżnień. Tutaj ogromny ukłon dla naszych kontrahentów, którzy potrafią docenić pracę i zaufać nam na kolejne lata. Jako firma szkoleniowa sięgnęliśmy już po wiele nagród, co jest potwierdzeniem odniesionego sukcesu rynkowego.

Rozmawiał Mateusz Moskwik


Al. Stanów Zjednoczonych 51, lok. 219,
04-028 Warszawa
kom: +(48) 505923469 / +(48) 787048824 / +(48) 535544855
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.bhp-szkoleniaonline.pl

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.