Porcelana, szkło, sztućce i artykuły dekoracji wnętrz Fyrklövern od lat ozdabiają nasze stoły. Produkty te charakteryzują się szlachetnym, skandynawskim designem i niezwykłą trwałością. W 2024 roku marka obchodzi podwójny jubileusz: 50-lecia istnienia oraz 10-tą rocznicę obecności w Polsce.
Oryginalna koncepcja
Twórcą brandu jest Alf Tönnesson, który w 1974 roku w Malmö w Szwecji wprowadził pierwsze produkty Fyrklövern. Miały one reprezentować nie tylko najwyższą jakość, ekskluzywne wzory, ale także rodzinne wartości i pasję do skandynawskiego, unikalnego designu. Zaangażowanie i determinacja twórcy pozwoliły na stworzenie oryginalnej koncepcji marki. Od początku swojego powstania brand ten z dnia na dzień zyskiwał na popularności nie tylko w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii, ale także w wielu innych europejskich krajach, a 10 lat temu pojawił się również w Polsce. Obecnie, z sukcesami firmę rozwija syn założyciela Martin Tönnesson i stawia przed nią nowe wyzwania, aby sprostać trendom współczesnego, digitalowego świata.
Niepowtarzalne wzornictwo
Fyrklövern dba o to, aby nasz stół był zawsze efektownie nakryty, a dom udekorowany w oryginalny sposób, dlatego w ofercie znajdziemy pięknie zdobioną porcelanę skaleniową, portugalską kamionkę premium, a także porcelanę klasyczną i kostną, zdobioną ręcznie nanoszonymi dekorami z 18-karatowego złota i platyny oraz szkło, sztućce i unikalne artykuły dekoracji wnętrz. Wśród ekskluzywnych i zdobionych szlachetnymi kruszcami kolekcji (18-karatowym złotem i platyną) można wymienić m.in. linie: CELEBRATION, LISE, POLSKA 100 (stworzoną specjalnie z okazji 100–lecia niepodległości Polski), VICTORIA, MAGIC GARDEN WHITE i MAGIC GARDEN COLOUR, DIAMOND BY DYRBERG/KERN, czy też zachwycające eleganckim i subtelnym wzorem zestawy ROYAL DREAM oraz LACE by LARS WALLIN. Na uwagę zasługuje również niepowtarzalna seria NORDIC BIRDS, w której nietuzinkową formę talerzy podkreślają zamieszczone na nich motywy przedstawiające ptaki, m.in. modraszkę, gila, pliszkę, bogatkę, wróbla i rudzika. Uroku produktom tej kolekcji dodają również zdobienia w postaci gałązek wierzby, jarzębiny i wiśni.
Firma specjalizuje się w produktach sezonowych. W okresie Świąt Bożego Narodzenia może pochwalić się aż 6 liniami zimowymi: ASAS CHRISTMAS WHITE i RED, SANTA CHRISTMAS, CHRISTMAS MEMORIES, TRADITIONAL CHRISTMAS, czy DISNEY CHRISTMAS JUBILEE.
Sezon wiosenno-letni, to kwiaty i motyle oraz ptaki w kolekcjach takich, jak: BELLA, wspomniane MAGIC GARDEN COLOUR i WHITE, LISE oraz NORDIC BIRDS, NORDIC BLUE, a także stworzone we współpracy z fińskim VALLILA INTERIOR – unikalne CLEMATIS i LINNEA.
Minimalistyczny i oryginalny design oraz wykorzystanie trwałych materiałów, sprawia, że produkty Fyrklövern będą nam służyć przez wiele lat. Firma współpracuje z uznanymi skandynawskimi artystami i projektantami, którzy od lat nadają porcelanie Fyrklövern niepowtarzalnego charakteru, szyku i elegancji. Wśród nich znaleźli się m.in. Lars Wallin (projektujący dla m.in szwedzkiego dworu królewskiego, konkursów Eurowizji i Miss Świata) , Micael Bindefeld, Maria Montazami, Dyrberg/Kern, Åsa Götander, Lars Carlsson i Finn Schjøll.
Uznana marka
Produkty Fyrklövern dostępne są w Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii oraz w Polsce i na Węgrzech. Do tej pory firma zdobyła uznanie ogromnej liczby klientów (ok. 1,5 mln na świecie, w Polsce ponad 310 tys.).
Warto dodać, że w czasie 10-letniej działalności w naszym kraju, produkty Fyrklövern były wielokrotnie doceniane przez konsumentów oraz niezależnych ekspertów, m.in. prestiżowym wyróżnieniem Dobra Marka i Super Marka. W tym roku kapituła tego programu postanowiła uhonorować je aż dwoma tytułami specjalnymi Super Marka 2024 – Jakość, Zaufanie, Renoma oraz Marka XV-lecia.
– Przyznane nagrody to dla nas nie tylko dowód uznania, ale także ogromna motywacja i zobowiązanie do dalszego doskonalenia. Poświadczają one, iż zdobyliśmy nie tylko zaufanie klientów, ale również są obiektywnym dowodem, że nasze produkty i usługi pozostają na najwyższym poziomie – mówi Katarzyna Gorzkowska-Pasek, Dyrektor Generalna na Polskę i Węgry w Fyrklövern Sp. z o.o., i dodaje: - Serdecznie dziękujemy wszystkim klientom, bo to ich zaufanie nieustannie inspiruje nas do działania i stawiania sobie coraz większych wyzwań i celów na przyszłość. Państwa satysfakcja jest i będzie dla nas zawsze najważniejsza.
Nie tylko sklep z porcelaną, szkłem, sztućcami i artykułami do dekoracji wnętrz
Fyrklövern stale pracuje nad ofertą i dostosowuje ją do zmieniających się realiów. Firma bardzo dużą wagę przykłada do budowania długotrwałych relacji, dlatego oferuje indywidualną obsługę klienta i dba o wysoką jakość oferowanych usług i produktów. Dlatego właśnie przechodzi obecnie transformację digitalową, uruchomiła nowoczesne sklepy internetowe, rozwija ich interfejs i dba o bezpieczeństwo użytkowników. Na stronie https://pl.fyrklovern.com/ oraz w social mediach marki znajdziemy również wiele porad i inspiracji dotyczących m.in. aranżacji stołu i celebracji ważnych, rodzinnych chwil.
Małgorzata Bachórz
Z okazji swojego jubileuszu dla naszych czytelników, marka przygotowała specjalną ofertę na zakupy na stronie fyrklovern.pl. |