Poczta Polska od lat sprzedaje we własnych placówkach różne produkty, które niekoniecznie kojarzą się z usługami spółki. Firma postanowiła pójść o krok dalej i uruchomiła własny sklep internetowy. W nowej platformie Poczty Polskiej można m.in. kupić mydło czy zabawki. Przy okazji na start klienci kuszeni są darmową dostawą – napisano w serwisie Interia.pl.
Poczta Polska to spółka, która przez lata mocno się zmieniła i przestała wyłącznie świadczyć usługi wysyłkowe. Już od dawna w placówkach firmy można zakupić różne produkty. Teraz będzie to można zrobić bez wychodzenia z domu, poprzez specjalny sklep internetowy - czytamy.
Poczta Polska zdecydowała się na uruchomienie własnego sklepu internetowego, który dostępny jest pod adresem sklep.poczta-polska.pl. Nie jest to co prawda drugie Allegro czy Amazon i na razie oferta platformy jest nieco skromna. Znajdziemy tu produkty z różnych kategorii i obecnie są to:
• Filatelistyka
• Pakowanie i wysyłka
• Prenumerata prasy
• Szkolne i biurowe
• Dla domu i ogrodu
• Dla dzieci
• Galanteria
• Uroda
• Upominki i gadżety
Sklep ma wbudowaną wyszukiwarkę i dzięki temu można szybko znaleźć konkretny produkt. W ofercie są m.in. mydło, zabawka w postaci Fiata 125p z polskiego serialu Zmiennicy Stanisława Barei czy okolicznościowe znaczki pocztowe. Jak to mówią, dla każdego coś miłego – podkreślono w treści informacji.
Poczta Polska postanowiła przygotować dla klientów promocję na start. Jest nią darmowa dostawa produktów, która dotyczy zamówień od 50 zł (obejmuje wysyłkę wyłącznie na terenie Polski). Kupione produkty dostarczy Pocztex. Dotyczy to zarówno bezpośredniej wysyłki do klienta na podany adres zamieszkania, jak i odbioru w jednym z dedykowanych punktów. Zamówienia o mniejszej wartości będą wysyłane za opłatą od 12 zł - podano.
Akceptowane są różne metody płatności. Wśród nich są także nowoczesne rozwiązania, na przykład wirtualne portfele Gogle Pay i Apple Pay czy BLIK.
Nie brakuje też tradycyjnych opcji w postaci przelewów czy kart płatniczych. Bezpieczeństwo zakupów jest zapewnione za pomocą specjalnego certyfikatu SSL. Użytkownicy aplikacji mobilnej Pocztem Mobile mogą śledzić realizację zamówienia na ekranie telefonu. W pozostałych przypadkach wysyłane są powiadomienia drogą e-mailową – napisano.
Obecnie Poczta Polska w ofercie własnego sklepu internetowego ma kilka tysięcy produktów ze wspomnianych wyżej kategorii. Z czasem pewnie będzie ich więcej. Najpewniej pojawią się także nowe działy.
Każdy produkt ma własną stronę z galerią zdjęć oraz krótkim opisem. Jeszcze niżej można znaleźć szczegóły, na przykład dotyczące wagi. Towary dodaje się do wirtualnego koszyka i potem można przejść do kasy, gdzie dochodzi do złożenia zamówienia – wskazano w treści.
Czy sklep odniesie sukces? O tym przekonamy się z czasem. Na razie platforma dopiero startuje i trudno na ten temat spekulować – podsumował serwis Interia.pl.
Foto: Wiadomoscikosmetyczne.pl //
Źródło: Interia.pl