Zostań sobą i bądź piękna

Previous Next

AFFECT to młoda, polska firma kosmetyczna, której już udało się zdobyć grono zadowolonych i stałych klientów. Jej produkty zostały właśnie wyróżnione tytułami Dobra Marka 2020 – Jakość, Zaufanie, Renoma oraz Polska Dobra Marka 2020 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

O początkach działalności, realizowanej obecnie kampanii społecznej  oraz najnowszej ofercie marki rozmawiamy z Agnieszką Kuśnierz i Beatą Łysoń-Dobrocińską, właścicielkami firmy.

Marka AFFECT  jest obecna na już rynku od  5 lat.  Jak powstał pomysł na taki właśnie biznes?

Beata Łysoń-Dobrocińska: Wybór branży kosmetycznej był dla nas oczywisty, bowiem wcześniej prowadziłyśmy kursy wizażu, współpracowałyśmy z makijażystami, więc zdecydowałyśmy się na kosmetyki kolorowe. Teraz staramy się poszerzać ofertę o produkty pielęgnacyjne.

Agnieszka Kuśnierz: W pewnym momencie obudziła się w nas potrzeba zmiany i chęć stworzenia czegoś własnego. Miałyśmy już doświadczenie w pracy z kosmetykami, nie ruszałyśmy więc w kompletnie nieznane tereny. Ale ławo nie było, ponieważ zawodowo wyszłyśmy z bardzo różnych branż, ja jestem ekonomistką, a Beata – germanistką.

A do jakiego odbiorcy jest skierowana Państwa oferta?

AK: Początkowo chciałyśmy tworzyć kosmetyki profesjonalne, ale obecnie znajomość technik i trendów urodowych jest bardzo powszechna i po nasze kosmetyki zaczęły sięgać osoby, które nie zajmują się makijażem zawodowo. Dzięki materiałom dostępnym w internecie i różnym kursom nasze klientki swobodnie posługują się kosmetykami profesjonalnymi na co dzień. A celem AFFECT stało się proponowanie im innowacyjnych i bardzo dobrej jakości produktów  spełniających najbardziej wygórowane oczekiwania makijażowe.  


W jaki sposób budują Panie strategię firmy? W jakim kierunku zmierza marka AFFECT?

BŁD: Działamy bardzo intensywnie, przygotowujemy nowe kolekcje i produkty. Nie obawiamy się zmian. Zbudowałyśmy firmę od podstaw, co wymagało od nas pełnego zaangażowania i przyswojenia wielu zagadnień w bardzo krótkim czasie. Miesiąc w naszej firmie to jak rok w innej! W ostatnim roku niektóre z naszych założeń oraz planów musiały zostać zweryfikowane i zmienione. Tak naprawdę czas pokaże, które z rozwiązań i pomysłów wykorzystamy.  Na pewno chcemy pracować nad rozpoznawalnością  marki w kraju i za granicą oraz ciągle dopracowywać produkty AFFECT, stawiamy na ciągły rozwój i zdobywanie nowych rynków.

AK: W naszej pracy najważniejsza jest elastyczność, staramy się słuchać sugestii naszego zespołu. Droga od pomysłu do wdrożenia bywa bardzo krótka. Szybko podejmujemy decyzje, ponieważ nasza struktura nie jest bardzo rozbudowana. Stale wdrażamy nowe pomysły, a w najbliższej przyszłości czekają na nas pasjonujące projekty i kooperacje m.in. kampania społeczna, nad którą obecnie pracujemy.

Jakość, zaufanie i renoma, to cechy, które charakteryzują brandy wyróżnione w Programie Dobra Marka oraz Polska Dobra Marka, a więc także AFFECT.  Jak zdefiniowałyby je Panie  w odniesieniu do Państwa marki?

AK: Cechy te są bardzo istotne w odniesieniu do naszej marki. Kierujemy się założeniem, że każda kobieta zasługuje na to żeby czuć się dobrze i wyglądać atrakcyjnie. Bardzo dużą uwagę przykładamy do jakości produktów. Uważamy, że zasługujemy na dobre kosmetyki, które pielęgnują skórę, równomiernie się rozprowadzają, po prostu spełniają nasze oczekiwania.

BŁD: Cały czas pracujemy nad zaufaniem do naszych produktów. Jesteśmy otwarte na potrzeby naszych klientek, słuchamy ich i chcemy aby zostały z nami na dłużej. Dzięki takiemu podejściu budujemy długotrwałe relacje i zdobywamy coraz większe uznanie. Wprowadzamy innowacyjne i bardzo ciekawe linie produktowe, ale równocześnie zależy nam na tym, aby nasze stałe klientki w nowościach, które im proponujemy, rozpoznawały ducha marki AFFECT i cechy za które ją cenią od początku. Oprócz tego nasza marka umożliwia stworzenie całego makijażu wyłącznie za pomocą naszych kosmetyków.


A jakie nowości  przygotowałam marka AFFECT w tym sezonie?

AK: W tym sezonie poszerzyliśmy kolekcję AFFECT x PRO MAKE UP ACADEMY, która została stworzona wraz z  mistrzami makijażu – Karoliną Matraszek i Danielem Sobieśniewskim. W momencie przygotowywania  nowych produktów, dbamy o zaplanowanie poszczególnych etapów, tak aby nic nie umknęło naszej uwadze. Każdy nasz produkt traktowany jest całościowo. Zależy nam na tym, aby starannie zaprojektować opakowania, dopasować zapach, odpowiednią pigmentację i trwałość produktów. Kosmetyki z nowej serii to połączenie kreatywnych pomysłów profesjonalistów oraz składników nadających twarzy promienny wygląd i dbających o jej kondycję. Kolekcja jest dostępna w sprzedaży od 3 grudnia br.

BŁD: Naszym marzeniem jest, aby ulice były pełne kobiet, które mają świadomość swojej wartości i atrakcyjności. Chcemy pomagać w dodawaniu  pewności siebie i podkreślać naturalne  piękno każdej z nas. Aktywnie słuchamy sugestii i informacji dotyczących potrzeb naszych klientek i na tej podstawie tworzymy nowości produktowe. Kosmetyki AFFECT mają za zadanie działać na wszystkie zmysły, ważne są konsystencja, zapach, piękne opakowanie. Każdy z produktów tworzy zamkniętą całość, ale równocześnie idealnie współgra z innymi produktami marki. Stawiamy na  jakość i dbamy o najdrobniejsze szczegóły każdego kosmetyku, czego wyrazem jest również nasza najnowsza kolekcja.


Rozmawiała Małgorzata Bachórz



AFFECT - to polska marka profesjonalnych produktów do makijażu, dostępnych również dla indywidualnego odbiorcy. Firma tworzy innowacyjne i wysokiej jakości kosmetyki kolorowe. Oferta marki stale się poszerza o nowe kolekcje: palet, pomadek, maskar, cieni, pudrów, kredek, podkładów, rozświetlaczy i in.

Więcej o marce i jej produktach:
www.affectcosmetics.com
www.facebook.com/affect.poland
https://www.instagram.com/affectpolska

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.