A’ Design Award & Competition to największy międzynarodowy konkurs związany z projektowaniem i wzornictwem. Co roku jury składające się z designerów, przedstawicieli mediów, biznesu oraz uczelni wyższych wyłania zwycięzców, których projekty wyróżniły się największą kreatywnością oraz najlepszym zastosowaniem technologii. W tym roku w gronie jego laureatów znalazła się m.in. marka Geberit.
Brodzik Geberit Olona zdobył uznanie jury zarówno pod względem wzornictwa, jak i funkcji. Czym wyróżnia się nowość Geberit? Matowym białym kolorem, designerskim odpływem z delikatną chromowaną otoczką wokół pokrywy oraz gładką powierzchnią z wytrzymałej, wysokiej jakości żywicy kamiennej. Design to jednak nie jedyna zaleta projektu.
Praktyczny i niezawodny
Z wierzchu brodzik zabezpiecza trwała żelkotowa powłoka. Gładka, matowa powierzchnia brodzików Olona jest ciepła, przyjemna w dotyku i posiada właściwości antypoślizgowe klasy B, co pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo użytkowników. Wyjmowany koszyczek zapobiega zatykaniu się odpływu, jest łatwy w utrzymaniu w czystości. Brodzik jest dostępny w zróżnicowanych wersjach – na rynku dostępnych jest aż 20 modeli o wymiarach 75 do 100 cm szerokości oraz 90 do 180 cm długości. Produkt jest objęty 10-letnią gwarancją.
Zamieszkaj tak, jak lubisz
Istnieje kilka sposobów montażu: całkowite wpuszczenie brodzika w posadzkę, częściowe wpuszczenie brodzika w posadzkę na dowolną głębokość oraz postawienie go bezpośrednio na podłodze. Brodzik Olona można również zastosować w łazience dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością. W tym celu należy trzymać się jednej z dwóch zasad. W grę wchodzi wpuszczenie brodzika w posadzkę na min. 2 cm bądź instalacja bezpośrednio na podłożu, z podjazdem.
O konkursie
A’ Design Award & Competition to jeden z największych i najbardziej prestiżowych konkursów w świecie architektury i designu. Inicjatywa powstała, aby promować dobre praktyki związane z designem, aby zbudować międzynarodową społeczność projektantów, przedsiębiorców i marek, które będą dostarczać wciąż udoskonalane produkty. Konkurs zwraca uwagę na użyteczność, funkcję oraz estetykę, które mają wpływ na codzienne życie użytkowników.
Więcej informacji na www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).