Crystal Lashes® to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek branży beauty, która jest używana przez profesjonalistów. O wyzwaniach i planach na przyszłość rozmawiamy z Prezesem firmy Crystal Lashes Sp. z o.o. Pawłem Chętnikiem.
Branża beauty należy do jednego z najbardziej dynamicznych sektorów rynku, co trzeba robić żeby utrzymywać się na topie?
W dzisiejszych czasach nie tylko w branży beauty, aby osiągnąć sukces trzeba mieć wizję, upór, odpowiednią wiedzę, duże doświadczenie i nerwy ze stali. Ostatnie cztery lata były trudne pod względem organizacyjnym, wymagały wielkiego zaangażowania i jeszcze więcej poświęceń. Konkurencja jest duża, każdego miesiąca powstają przecież nowe marki, ich właściciele realizują bardziej lub mniej skutecznie swoje marzenia. Doświadczenie, które zdobywałem przez ostatnie 20 lat, pracując dla wielu znanych firm, tworząc marki, które istnieją do dzisiaj, pozwoliło mi na stworzenie rozpoznawalnej marki jaką jest Crystal Lashes®. Nie dokonałbym tego sam, dlatego nie mogę zapomnieć tu o moim wspaniałym zespole doświadczonych specjalistów, skutecznie realizujących założenia firmy. To wspaniali ludzie, bez których nie bylibyśmy tu, gdzie jesteśmy dzisiaj.
Na polskim rynku istnieje kilkaset firm o profilu podobnym do naszego, konkurencja jest duża, a rynek bardzo wymagający. Żeby być o krok do przodu przed innymi i utrzymać sprzedaż na stałym poziomie wprowadzamy nowości i nieustannie poszerzamy nasz asortyment, tak aby każdy znalazł coś dla siebie. Posiadamy w swojej ofercie nie tylko sztuczne rzęsy marki Crystal Lashes®, ale również produkty dedykowane do szerszego grona odbiorców.
Ostatnie lata nie należą do najłatwiejszych dla nas wszystkich, jak radzi sobie w nich branża beauty? Jak pandemia wpłynęła na Państwa sektor?
Dla wielu firm nie był to najłatwiejszy okres, wiele z nich napotkało problemy i lepiej, lub gorzej radząc sobie w ostatnich latach. Dzisiaj w związku z rosnącą inflacją, licznymi podwyżkami każdy z nas zastanawia się co dalej, dlatego tak ważne jest podejmowanie odpowiednich decyzji gwarantujących stabilną pozycję na rynku. Musimy być ostrożni, ale też nie stoimy w miejscu, działamy i zgodnie realizujemy obrany wcześniej kierunek wspierając każdego dnia naszych Klientów.
Marka Crystal Lashes® została nagrodzona po raz kolejny tytułem Dobra Marka - Jakość, Renoma, Zaufanie. Co się zmieniło w ostatnim roku?
Przełom lat 2021/2022 był bardzo pracowity, czekało na nas wiele wyzwań ale w tym czasie udało się również poszerzyć asortyment. Aktualnie w stałej sprzedaży posiadamy ponad 500 pozycji produktówych. Ważnym wydarzeniem było nawiązanie współpracy z Amazon.com Inc. Realizujemy również wiele pomysłów, które już teraz przyczyniają się do zwiększenia popularności marki Crystal Lashes®.
Jakie mają Państwo plany na najbliższy rok?
Nie zwalniamy tempa i niezmiennie działamy zgodnie z wcześniej obranym przez nas planem. Crystal Beauty Sp z o.o. istnieje na rynku od 4 lat i każdego dnia wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów. Kilkudziesięciu Instruktorów marki Crystal Lashes® przeprowadza profesjonalne szkolenia z zakresu stylizacji rzęs w Polsce i Europie, a nasze produkty dostępne w sklepie internetowym crystallashes.pl. Cieszą się one coraz większym zainteresowaniem. Chcemy utrzymać aktualny poziom rozwoju, dbać o nasze marki i tak jak do tej pory, konsekwentnie, małymi kroczkami osiągnąć cel zgodny z misją naszej firmy tj. dostarczać najwyższą jakość produktów, żeby ułatwiać pracę wszystkim stylistkom.
Rozmawiał Michał Gyt