Crystal Lashes w drodze do bycia liderem europejskiego rynku Beauty

Crystal Lashes w drodze do bycia liderem europejskiego rynku Beauty

O sukcesach na rynku polskim i europejskim oraz o planach na przyszłość rozmawiamy z Magdaleną Siejko, Specjalistką ds. Rozwoju Marki.

 

Jak powstała marka Crystal Lashes?

Crystal Lashes to Marka, która pojawiła się na europejskim rynku Beauty w 2018 roku. Od momentu powstania rozwijamy się dynamicznie, dlatego w tak krótkim czasie staliśmy się jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm wśród producentów Profesjonalnych produktów do Stylizacji Rzęs.

 



Czym wyróżnia się na rynku marka Crystal Lashes?

Na rynku można znaleźć wiele produktów do stylizacji rzęs, Marka Crystal Lashes stawia na wsparcie swoich klientów oraz partnerów, co przekłada się na osiągnięte sukcesy. Aby, sprostać wymaganiom Stylistek jako producent, kładziemy wyjątkowy nacisk na najwyższą jakość produktów. Produkty wykonywane są ręcznie, począwszy od procesu ich cięcia, podkręcania, aż po przyklejanie i pakowanie. Ogromnie ważnym elementem jest dla nas wielokrotne QC, dzięki czemu możemy zaoferować najwyższą jakość produktów.

Do kogo przede wszystkim kierujecie Państwo swoją ofertę?

Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do Stylistek oraz Salonów Beauty, które przykładają uwagę do jakości produktów, ale również, nasza oferta kierowana jest do hurtowni. Dążymy do tego, aby nasze produkty były dystrybuowane przez Partnerów godnych zaufania, którzy razem z nami będą chcieli oferować wysoką jakość produktów w dobrej cenie. Cieszy nas, że coraz więcej firm zgłasza się do nas pytając o możliwość dystrybucji produktów marki Crystal Lashes.

Jakie są Państwa plany rozwojowe na najbliższe lata i jak będą się kształtowały kanały dystrybucji marki?

Rozwijamy się zgodnie z planem, będziemy stale poszerzać naszą ofertę oraz dążyć do tego, aby produkty Crystal Lashes zdobyły jeszcze większą popularność. Idąc za ciosem, stale staramy się poszerzać nasz asortyment, zostaliśmy Głównym Dystrybutorem Marki Just Beauty, która jest producentem Profesjonalnych Produktów Henny Pudrowej.

W 2021 roku skupimy się na rozwoju Departamentów Szkoleń, tworząc wspólnie z naszym zespołem Instruktorów szkolenia stacjonarne oraz szkolenia on-line. Nowym wyzwaniem będzie organizacja Mistrzostw, dzięki którym podejmiemy współpracę z kolejnymi uzdolnionymi Instruktorkami.

 



Jak kształtuje się obecnie pozycja marki w odniesieniu do rynku polskiego i zagranicznego? Czym produkty Crystal Lashes wyróżniają się na tle konkurencji?

Poza świetnymi produktami Crystal Lashes wybija się na tle innych marek swoimi działaniami na rzecz promocji oraz budowania wizerunku firmy. W 2020 roku zostaliśmy Głównym Sponsorem wielkiego wydarzenia, którym są Targi B2Beuaty Trends Show 2021.

Już na początku tego roku po raz kolejny zostaliśmy Głównym Sponsorem Mistrzostw Lash Games Champions, których organizatorem jest Patrycja Pawłowska, oraz Głownym Sposorem Mistrzostw Power of Colours organizowanych przez Monikę Górecką.

JakoMarka Crystal Lashes zostaliśmy wyłonieni jako zwycięzcy Prestige Awords 2020/2021 w kategorii Eyelash Specjalists of the Year przyznawaną przez międzynarodową organizację CorporateLiveWire.

W 2020 roku otrzymaliśmy również nagrodę Laur Konsumenta 2019 przyznawaną przez ogólnopolską organizację Konsumencki Lider Jakości.


Ponownie, otrzymaliśmy kolejny tytuły Dobra Marka 2021 oraz Polska Dobra Marka 2021.

Co dodatkowo przekłada się na sukces w Państwa Marce Crystal Lashes?

Ogromnie ważnym elementem w naszej Marce jest zespół wspaniałych ludzi, specjalistów w swoich dziedzinach.
Nasz Prezes Paweł Chętnik, którego osobiście podziwiam za wiedzę i doświadczenie przekładające się na sukcesy naszej Marki, ale również to, w jaki sposób wspiera nas w działaniach mających osiągnąć cele, dając nam narzędzia do wykonywania swoich zadań. Agnieszka Chętnik, wspaniała Dyrektor Działu Handlowego, która jest asem w swojej dziedzinie,dzięki swojemu podejściu oraz relacjom z Klientami osiaga bardzo dobre wyniki sprzedaży. Michał Gawerski, Główny Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej, przewodzi naszemu działowi handlowemu wraz z resztą handlowców, skutecznie realizując plany sprzedażowe.

Oczywiście nie można zapomnieć o Patryku Pyrzyńskim, który odpowiedzialny jest za nasz magazyn oraz wysyłki do naszych Klientów. Kacper Mieszkowski, który wspiera działania naszej firmy w analizach.

W połowie 2020 roku, dołączyła do naszego zespołu Marta Gredka, dzięki swojemu zmysłowi artystycznemu, skutecznie przenosi wizje pracowników, tworząc genialne projekty dla naszej Marki.

Jestem pewna, że nasze relacje budowane w firmie, przekładają się na to, że Klienci czują otwartość, zaangażowanie oraz atmosferę stworzoną, przez nasz Zespół, która przekłada się na współpracę Klientów, Partnerów z naszą Marką. Naszym narzędziem jest zgrany Zespół, dzięki temu współpraca między działami przebiega rewelacyjnie, co pomaga nam osiągnąć sukces. Mogę smiało powiedzieć, że współnie tworzymy nie tylko Markę Crystal Lashes, ale i rodzinę.

Państwa marka została nagrodzona tytułem Dobra Marka, co dla Państwa oznacza otrzymane wyróżnienie?

Jest to kolejne wyróżnienie naszej Marki tytułem Dobra Marka, daje nam to pewność, że nasz wkład w rozwój firmy jest doceniony. Dziękujemy za prestiżowe wyróżnienie naszej Marki.
Ogromnym wyróżnieniem dla nas jest pozytywna opinia naszych klientów, dzięki którym zdobywamy motywację do dalszego rozwoju oraz poszerzania asortymentu.

 

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.